یک تبلیغ بیلبورد خوب باید پیام را در کسری از ثانیه به مخاطب منتقل کند. زیرا به دلیل قرار گرفتن بیلبوردها در خیابان تنها فرصتی برای دیدن تبلیغات در حین عبور مردم است. با توجه به هزینه و نرخ رها شدن این نوع تبلیغات، خرید سامانه پیامکی و استفاده از تبلیغات پیامکی برای کسب و کارهای جدید سود بیشتری دارد.
3- تبلیغات ایمیلی; یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری
2- تبلیغات تابلو اعلانات; در کسری از ثانیه وارد ذهن مخاطب شوید
تبلیغات Push Notification نمونه ای از تبلیغاتی هستند که به صورت اعلان بر روی صفحه نمایش تلفن همراه یا رایانه شما ظاهر می شوند. به احتمال زیاد تا به حال از وب سایت هایی بازدید کرده اید که پس از ورود به وب سایت، اعلانی در گوشه یا بالای وب سایت برای دریافت محتوا یا محصولات جدید ظاهر می شود. این آگهی در دسته تبلیغات پوش نوتیفیکیشن قرار دارد.
می توانید تصور کنید که با وجود شبکه های اجتماعی، هیچکس به پیامک تبلیغاتی نگاه نخواهد کرد. جالب است بدانید که آخرین آمار نرخ تبدیل کمپین های پیامکی نزدیک به 29 درصد بوده است. برخلاف ایمیل های تبلیغاتی که اغلب در پوشه اسپم قرار می گیرند، ارسال یک پیامک تبلیغاتی جذاب شانس شما را برای جذب مشتری افزایش می دهد. یک مطالعه نشان داد که تقریباً 98 درصد از افرادی که پیامک تبلیغاتی دریافت کرده اند آن را باز کرده و خوانده اند. در حالی که نرخ باز شدن ایمیل توسط کاربران تنها 20 درصد بود.
تبلیغات تطبیقی نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که با توجه به فرمت وب سایت میزبان نمایش داده می شوند. این نوع تبلیغات به عنوان موثرترین نوع تبلیغات به گونه ای طراحی شده است که شبیه سایت میزبان باشد. تبلیغات مشابه نوعی از تبلیغات است که کاربر را آزار نمی دهد. در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری دارد.
هدف گذاری مجدد؛ کاربران را به سایت برگردانید
در تبلیغات ایمیلی، می توانید محصول یا محتوای خود را از طریق یک سرویس ایمیل مارکتینگ برای کاربران هدف ارسال کنید. لیست ایمیل را از طریق بانک ایمیل خود یا از لیست کاربرانی که عضو خبرنامه یا وب سایت شما هستند انتخاب کنید. اگرچه تبلیغات ایمیلی نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی نرخ تبدیل کمتری دارد، اما همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغات است.
4- تبلیغات در تلویزیون; یک روش گران قیمت برای تبلیغات بین برنامه های تلویزیونی
پرز اس ام اس با ارائه پنل اس ام اس امکان ارسال انواع تبلیغات یا سرویس پیامک را به صورت تک و انبوه فراهم کرد. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان پیامک پراز با خوشحالی شما را در این زمینه همراهی کنند.
6- تبلیغات در وب سایت; روشی جدید و موثر برای تبلیغات در اینترنت
شاید تعجب کنید که بدانید قدرت تبلیغات بر هر جنبه مهم زندگی شما، از سبک زندگی گرفته تا غذایی که می خورید، تاثیر گذاشته است. هر روز با نمونه های مختلفی از تبلیغات سروکار داریم که همه چیز را از نحوه لباس پوشیدن گرفته تا فیلم هایی که در اوقات فراغت تماشا می کنیم تبلیغ می کنند. بسته به نوع کسب و کار شما، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که باعث افزایش فروش یا آگاهی از برند می شود. در این مقاله به بررسی ۶ نمونه از انواع تبلیغات می پردازیم. پس از مطالعه این مقاله قادر خواهید بود با توجه به نوع کسب و کار خود بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید.
1- تبلیغات پیامکی; برای جذب مشتری به موثرترین متن تبلیغاتی متن اضافه کنید
این نوع تبلیغات هنگام تماشای برنامه مورد علاقه شما یا بین دو برنامه نمایش داده می شود. تبلیغات تلویزیونی باید آنقدر خلاق باشد که مخاطب را تشویق به تماشای آن کند. در غیر این صورت، کاربر تلویزیون را بی صدا می کند یا کانال را تغییر می دهد. با وجود مخاطبان زیادی که این نوع تبلیغات دارد، یکی از پرهزینه ترین روش های تبلیغاتی در مقایسه با روش های دیگر مانند تبلیغات پیامکی است. علاوه بر این، شانس تبدیل کاربر به مشتری نیز با این روش دشوارتر است.
5- استفاده از روش اینفلوئنسر مارکتینگ; یکی از روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی است
با ارزان ترین و موثرترین روش های تبلیغاتی کسب و کار خود را تبلیغ کنید
هنگام بازدید از شبکه های اجتماعی، ممکن است متوجه پست هایی شده باشید که به عنوان حمایت مالی یا تبلیغ شده نشان داده می شوند. پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، تلگرام، تیک توک از جمله محبوب ترین شبکه های اجتماعی هستند. بسته به نوع کسب و کار خود، می توانید از آنها برای نمایش و جذب مخاطب استفاده کنید. برای تبلیغ از این طریق می توانید کسب و کار خود را از طریق افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) در شبکه های اجتماعی معرفی کنید یا خودتان محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید.
تبلیغات آنلاین در وب سایت یکی از روش های نوین تبلیغاتی است که کانال های مختلفی دارد. شرط اساسی موفقیت کمپین های تبلیغاتی آنلاین داشتن تخصص و مهارت کافی در این زمینه است. زمانی که وارد وب سایت های مختلف می شوید، ممکن است تبلیغات مختلفی را در گوشه های مختلف وب سایت مشاهده کرده باشید. انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین در سایت وجود دارد. شامل تبلیغات منطبق، هدف گذاری مجدد و تبلیغات بازاریابی فشاری است. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:
تبلیغات منطبق؛ موثرترین شکل تبلیغات آنلاین
در این مقاله با ۶ نوع تبلیغات آنلاین و آفلاین آشنا شدیم. در بین انواع روش های تبلیغاتی، بسته به نوع کسب و کار شما، تبلیغات پیامکی یکی از ارزان ترین و موثرترین روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین کسب و کار است. برخلاف تبلیغات ایمیلی که می توانند در پوشه های هرزنامه کاربران قرار بگیرند، تبلیغات پیامکی نرخ تبدیل بالاتری دارند. برای شروع این نوع تبلیغات نیاز به پنل پیامکی دارید.
به عنوان مثال، وقتی پیامکی را مشاهده می کنید که با جمله “این غذا شما را گرم می کند عزیز” شروع می شود، ممکن است وسوسه شوید که پیامک را باز کنید و آن را بخوانید. این پیامک نمونه ای از پیامک های تبلیغاتی یکی از پلتفرم های معروف تهیه غذا در ایران است.
صرف نظر از اینکه کسب و کار شما به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می کند، ارسال پیامک از طریق پنل پیامک همچنان یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغات است. البته به یاد داشته باشید که تبلیغات پیامکی شما زمانی موثر است که کاربر مشتاق خواندن کل پیامک و دعوت به عمل باشد.
با هدف گذاری مجدد تبلیغات، کاربرانی که یک بار از سایت یا محصول شما بازدید کرده اند، هدف قرار می گیرند. به عنوان مثال، اگر کاربری از یکی از محصولات سایت شما بازدید کرده باشد، تبلیغات آن محصول را در سایت های دیگر نیز مشاهده خواهد کرد. هدف گذاری مجدد تبلیغاتی است برای بازگرداندن کاربر به سایت.
فشار اعلان؛ نمایش اعلان ها در وب سایت یا تلفن همراه
به محض خروج از خانه و رد شدن از خیابان و اتوبان، انواع تابلوهای تبلیغاتی را در سطح شهر می بینید. برخی از آنها آنقدر حرفه ای و جذاب هستند که در همان نگاه اول در ذهن شما ثبت می شوند و در ذهن شما باقی می مانند. حتماً بیلبوردهایی را دیده اید که با وجود صرف هزینه های زیاد، تبلیغات گسترده و استفاده از سوپراستارها نتوانستند اثری در اذهان عمومی بگذارند.
ارسال پیامک های تبلیغاتی زیاد باعث آزار کاربران می شود. در نتیجه باعث می شود که کاربر راه دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کند. احتمالا شما هم با ارسال مداوم پیامک تبلیغاتی از خطوطی مانند ایرانسل این مشکل را تجربه کرده اید. عاملی که در نهایت کاربر را وادار به لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل می کند. در حالی که تبلیغات در شبکه های اجتماعی مشکل انصراف از دریافت پیامک از کاربر و یا الزام خط سرویس برای ارسال لینک از طریق پیامک را ندارد.