این 4 اشتباه می توانند اعتبار برند، شهرت و سطح وفاداری شما را زیر سوال ببرند. در دراز مدت، مردم دیگر به خبرنامه پیامکی شما اهمیتی نمی دهند. چون ارزش و اعتباری در آن نمی بینند.
بهتر است در پیامک های خود زیاد از اختصارات استفاده نکنید. چه این کلمات فارسی باشند و چه انگلیسی. در برخی موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است اما اگر اس ام اس شما دارای حروف اول زیاد باشد نشان می دهد که شما حرفه ای نیستید.
عدم درج کوپن تخفیف
در صورت تمایل به دریافت نمایندگی از سامانه ملی پیامک با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را برای دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.
***
علیرغم این واقعیت که اکثر روش های دیجیتال مارکتینگ انعطاف پذیری بالایی برای تسهیل کمپین تبلیغاتی شما از خود نشان می دهند، همیشه احتمال اشتباه وجود دارد که کسب و کار شما را از بالای موفقیت خارج کند. این اشتباهات و خطاها در بازاریابی پیامکی به تدریج بر شهرت و اعتبار برند تجاری شما تاثیر می گذارد و در نتیجه از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما کاسته می شود.
غلط املایی یک کلمه
ممکن است کمی کودکانه به نظر برسد، اما مردم غلط املایی را فراموش نمی کنند. این نوع اشتباه شما را تنبل، غیرحرفه ای و عجله به مخاطب نشان می دهد. پیامک های تبلیغاتی خود را از قبل آماده و تنظیم کنید. این به شما امکان می دهد قبل از ارسال یک پیام متنی دوباره آن را بخوانید.
استفاده زیاد از اختصارات
به دنبال رشد کسب و کار خود هستید؟
ملیپیامک به شما امکان جذب، حفظ و برقراری ارتباط با مشتریان را می دهد.