به یاد داشته باشید که پیامک فقط برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی شود. در عوض می توانید نام و برند سالن خود را به گوش سایر شهروندان و حتی مشتریان دیگر شهرهای دیگر معرفی کنید. همچنین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می تواند در ارتباط بهتر با مشتری بسیار موثر باشد. اما برای نوشتن پیامک تبلیغاتی چه برای آرایشگاه و چه مشاغل دیگر باید یک سری نکات را در نظر گرفت. در زیر به ارائه این نکات می پردازیم.
خلاقانه بنویسید
ارسال پیامک هدفمند
به عنوان مثال، یک نمونه از پیامک تبلیغاتی متقاعد کننده سالن زیبایی می تواند شامل این جمله باشد: “به نظر شما کدام یک از خدمات زیر ارزش ندارد؟” ده نفر که به این نظرسنجی پاسخ دهند خدمات مانیکور و پدیکور رایگان دریافت خواهند کرد. چنین متن هایی می توانند مانند یک معجزه بر روی زنان اثر بگذارند و آنها را به مشتریان همیشگی شما تبدیل کنند. استفاده از پیامک نظرسنجی می تواند تأثیر زیادی بر بینش شما برای تعیین استراتژی های بازاریابی شما داشته باشد. زیرا باعث می شود نیازهای مخاطب را بشناسید.
در نوشتن متن تبلیغاتی باید به نکات مهمی مانند سادگی، جذابیت و خلاقیت در متن در عین کوتاه بودن توجه کرد. در عین حال توجه به موارد دیگر از جمله عدم دخالت در این زمینه بسیار مهم است.
مزایای استفاده از تابلوهای پیامک تبلیغاتی برای سالن های زیبایی چیست؟
یکی دیگر از نمونه های تبلیغات پیامکی برای سالن های زیبایی، ارسال پیامک حاوی برنامه های تخفیف است. این پیامک ها هم مشتریان فعلی و هم افرادی را که به فکر استفاده از خدمات شما هستند تشویق می کند تا برای خدمات سالن شما قرار ملاقات بگذارند. در این روش می توانید هر چند وقت یکبار به خدمات خود تخفیف بدهید و با ارسال بازه زمانی این تخفیف ها افراد را به استفاده از این طرح های پشتیبانی تشویق کنید.
پیام های ارتباطی و آموزشی
علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، می توانید از پیامک های انبوه نیز برای اطلاع رسانی به مخاطبین خود استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که خدمات جدیدی مانند آرایش صورت را به لیست فعالیتهای سالن خود اضافه میکنید، میتوانید مشتریان بالقوه و موجود را با اطلاع دادن به آنها تشویق کنید تا از خدمات جدید شما استفاده کنند.
نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی
[کل: ۰ میانگین: ۰]
هیچ کس دوست ندارد متن های تکراری و خسته کننده را بخواند. در عوض، نوشتن یک متن جذاب، هر چند کوتاه یا طولانی، می تواند مخاطب را تشویق به پاسخگویی کند. بنابراین نوشتن یک متن خوب و مناسب بسیار مهم است.
مختصر و مفید باشد.
اگرچه متن شما باید ساده و جذاب باشد، اما توجه داشته باشید که لازم نیست بیش از یک مورد استفاده کنید، اگرچه ممکن است این شماره بسته به ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه شما متفاوت باشد. اما در هر صورت باید از اغراق پرهیز کنید و متنی جذاب و مناسب بنویسید. برای این کار باید یک برنامه موثر داشته باشید تا بتوانید به آنچه در طرح بازاریابی پیامکی منطقه کوچک به دنبال آن هستید برسید.
تبلیغات جذاب ارائه دهید.
برنامه های تخفیف پیامکی
بیشتر اوقات نیازی به انجام کار خاصی ندارید. در عوض، از نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی فقط می توان برای تقویت پایه های برند آرایشگری خود استفاده کرد. در این پیامک ها می توانید چند نکته مهم آرایشی را به مشتریان ذکر کنید تا بتوانید اعتماد مردم را جلب کنید. این کار در برندسازی شما بسیار موثر است و حتی اگر در زمان صرف خرید پنل اس ام اس تاثیرات خاصی نداشته باشد، تاثیرات بلندمدت و البته شگفت انگیزتری از خود به جای می گذارد.
دریافت بازخورد پیامکی
زمانی که هیچ سالن زیبایی به فکر جذب مشتری نیست، تنها با یک نمونه پیامک تبلیغاتی می توانید مشتریان دیگری را جذب کنید. بر این اساس می توانید از کمپین برنامه ریزی شده برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به مشتریان خود در ایام تعطیلات استفاده کنید. این می تواند شامل تخفیف های ویژه ایام تعطیل باشد که در جلب توجه بیشتر مخاطبان نیز موثر خواهد بود.