15 نمونه پیامک تبلیغاتی در سالن های زیبایی + راهکارهای موفقیت


نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

اگر به عنوان یک سالن زیبایی فعالیت می کنید، استفاده از بازاریابی پیامکی می تواند تاثیر زیادی بر رشد کسب و کار شما داشته باشد. نمونه پیامک تبلیغات سالن زیبایی که به صورت مناسب و هدفمند تولید و ارسال می شود می تواند مشتریان بالقوه را به شریک دائمی تبدیل کند. طبق آمار، 80 درصد مردم در 10 دقیقه اول پس از بیدار شدن از خواب، گوشی خود را چک می کنند. از طرفی به طور متوسط ​​یک پیامک در عرض 4 دقیقه پس از دریافت آن خوانده می شود.

بنابراین جای تعجب نیست که خدمات تبلیغات پیامکی می تواند تفاوت زیادی در سالن های زیبایی و رشد کسب و کار آنها ایجاد کند. نکته جالب در استفاده از این روش قیمت مقرون به صرفه و البته تاثیر بالا است. بیایید نگاهی دقیق‌تر به موثرترین استراتژی‌های بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه‌ها بیندازیم و چند نمونه بازاریابی پیامکی سالن زیبایی را بررسی کنیم تا ایده‌هایی به دست آوریم.

نحوه استفاده آرایشگران از تبلیغات پیامکی

نحوه استفاده آرایشگران از تبلیغات پیامکی

بسیاری از مردم می خواهند بدانند آرایشگاه ها و سالن های زیبایی چگونه می توانند از خدمات تبلیغات پیامکی به نفع خود استفاده کنند. به زبان ساده، بسیاری از کسب و کارها هستند که به اثربخشی بازاریابی پیامکی اعتقادی ندارند. اما در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه یک سالن زیبایی می تواند از چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای آگاهی از برند و رشد درآمد استفاده کند.

لیست قیمت بفرست

یکی از پیشنهادات ارسال نمونه تبلیغاتی در سالن زیبایی این است که قیمت خدمات خود را برای مشتریان ارسال کنید. این به شما کمک می کند تا بهتر با مشتری ارتباط برقرار کنید و افرادی که با قیمت خدمات شما موافق هستند را به مشتری تبدیل کنید. یکی دیگر از روش های ارسال قیمت، عدم افشای مستقیم قیمت ها برای مشتری است. در عوض، می توانید مشتری را با یک لینک در پیام کوتاه به وب سایت یا صفحه کسب و کار خود هدایت کنید. با این کار نه تنها می توانید افراد زیادی را به مشتری خود تبدیل کنید، بلکه باعث می شوید بسیاری از آنها برای همیشه شما را دنبال کنند.

کوپن های جایزه برای مشتریان ارسال کنید

می توانید شماره مشتریان خود را دریافت کرده و ذخیره کنید و هر چند وقت یکبار برای جذب آنها و البته مشتریان وفادارتر، جوایزی ارسال کنید. این کار مشتریان فعلی شما را تشویق می کند تا از خدمات شما استفاده کنند.

برنامه های تخفیف پیامکی

برنامه های تخفیف پیامکی

یکی دیگر از نمونه های تبلیغات پیامکی برای سالن های زیبایی، ارسال پیامک حاوی برنامه های تخفیف است. این پیامک ها هم مشتریان فعلی و هم افرادی را که به فکر استفاده از خدمات شما هستند تشویق می کند تا برای خدمات سالن شما قرار ملاقات بگذارند. در این روش می توانید هر چند وقت یکبار به خدمات خود تخفیف بدهید و با ارسال بازه زمانی این تخفیف ها افراد را به استفاده از این طرح های پشتیبانی تشویق کنید.

پیام های ارتباطی و آموزشی

بیشتر اوقات نیازی به انجام کار خاصی ندارید. در عوض، از نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی فقط می توان برای تقویت پایه های برند آرایشگری خود استفاده کرد. در این پیامک ها می توانید چند نکته مهم آرایشی را به مشتریان ذکر کنید تا بتوانید اعتماد مردم را جلب کنید. این کار در برندسازی شما بسیار موثر است و حتی اگر در زمان صرف خرید پنل اس ام اس تاثیرات خاصی نداشته باشد، تاثیرات بلندمدت و البته شگفت انگیزتری از خود به جای می گذارد.

دریافت بازخورد پیامکی

یکی دیگر از استراتژی های تبلیغات پیامکی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی استفاده از پیامک همراه با نظرسنجی و بازخورد است. چیزی که مخاطب را به واکنش وا می دارد و به نوعی او را با برند شما درگیر می کند. می توانید از برنامه های تخفیف و پاداش برای تشویق مشتریان به نظرسنجی استفاده کنید.

به عنوان مثال، یک نمونه از پیامک تبلیغاتی متقاعد کننده سالن زیبایی می تواند شامل این جمله باشد: “به نظر شما کدام یک از خدمات زیر ارزش ندارد؟” ده نفر که به این نظرسنجی پاسخ دهند خدمات مانیکور و پدیکور رایگان دریافت خواهند کرد. چنین متن هایی می توانند مانند یک معجزه بر روی زنان اثر بگذارند و آنها را به مشتریان همیشگی شما تبدیل کنند. استفاده از پیامک نظرسنجی می تواند تأثیر زیادی بر بینش شما برای تعیین استراتژی های بازاریابی شما داشته باشد. زیرا باعث می شود نیازهای مخاطب را بشناسید.

ارسال پیامک هدفمند

ارسال پیامک هدفمند

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، می توانید از پیامک های انبوه نیز برای اطلاع رسانی به مخاطبین خود استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که خدمات جدیدی مانند آرایش صورت را به لیست فعالیت‌های سالن خود اضافه می‌کنید، می‌توانید مشتریان بالقوه و موجود را با اطلاع دادن به آنها تشویق کنید تا از خدمات جدید شما استفاده کنند.

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

تا اینجا نحوه راه اندازی استراتژی پیامک تبلیغاتی را بیان کردیم. پس از بررسی راهکارهای مورد نیاز برای بهره مندی از بازاریابی پیامکی آرایشگاهی، قصد داریم چند نمونه از پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی را برای خدمات مختلف ارائه کنیم. همچنین می توانید با ایده گرفتن از این پیامک ها یا حتی استفاده از آنها به رشد برند خود کمک کنید.

اس ام اس مدل سالن های زیبایی تبلیغاتی خدمات مو

  • فقط تا فردا می توانید از تخفیف 40 درصدی خدمات اکستنشن مو استفاده کنید. این سرویس فقط به 10 نفر اول ارائه می شود.
  • همیشه زمان برای جبران وجود دارد. با پی آر پی به موهای خود جان تازه ای بدهید. تخفیف ویژه برای مشتریان خاص.
  • تغییر اساسی در مدل مو با توجه به فرم صورت و سلیقه مشتری. سالن بتا
  • زیبایی اتفاقی نیست. خدمات رنگ موی بسیار جذاب را با توجه به رنگ سال با ما تجربه کنید.

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن های زیبایی برای خدمات پوست

  • اگر می خواهید پوستتان مانند خورشید بدرخشد، تخفیف های امروز خدمات پاکسازی پوست ما را از دست ندهید.
  • با معرفی دوستان از خدمات اصلاح نیم بها لذت ببرید.
  • 20% تخفیف در اولین خدمات. فقط تا پنجشنبه رز تالار.
  • زیباتر از همیشه با سالن ماتیک. خدمات رنگ مو، آبگرم، کوتاه کردن مو، اصلاح، صورت، مانیکور و پدیکور.

اس ام اس مدل سالن های زیبایی برای خدمات ناخن

اس ام اس مدل سالن های زیبایی برای خدمات ناخن

  • فقط برای خبره ها پکیج کامل خدمات مانیکور و طراحی ناخن در سالن و یونا.
  • زیبایی خود را با ما تضمین کنید. همیشه راهی برای زیبایی وجود دارد. کافیست از سالن ما دیدن کنید و استایل ما را از نزدیک ببینید.
  • سالن زیبایی صدف اروچ آماده ارائه خدمات مختلف پیوند، ژل و ترمیم می باشد. تخفیف ویژه برای رزرو زودهنگام
  • آیا مانیکور دوست دارید؟ فرانسوی یا آمریکایی؟ ژل یا آینه؟ اکریلیک یا سنگ؟ بدوید تا نوبت ما پر شود. خیابان شفا، روبروی ساختمان پزشکان رازی. اتاق نشیمن زیبای ما

اس ام اس مدل سالن های زیبایی تبلیغاتی خدمات آرایشی

  • جشن عروسی به سفارش؟ آیا می خواهید به یک جشن تولد بروید؟ دورهمی دوستانه دارید؟ آیا می خواهید با دیگران متفاوت باشید؟ پس بیا اینجا منتظرت هستیم
  • با رزگلد بدرخشید. گزینه مورد علاقه خود را از میان خدمات آرایشی مینیمال، آرایش سبک، آرایش عصرانه، آرایش افراد مشهور، آرایش فیلم، آرایش ضد پیری، آرایش کلاسیک و آرایش صورت انتخاب کنید.
  • با خدمات گریم بهترین آرایشگاه شهر به چهره جان ببخشید. اینجا همه چیز رنگی است.

نکات مهم در نوشتن پیامک تبلیغاتی برای سالن های زیبایی

نکات مهم در نوشتن پیامک تبلیغاتی برای سالن های زیبایی

به یاد داشته باشید که پیامک فقط برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی شود. در عوض می توانید نام و برند سالن خود را به گوش سایر شهروندان و حتی مشتریان دیگر شهرهای دیگر معرفی کنید. همچنین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می تواند در ارتباط بهتر با مشتری بسیار موثر باشد. اما برای نوشتن پیامک تبلیغاتی چه برای آرایشگاه و چه مشاغل دیگر باید یک سری نکات را در نظر گرفت. در زیر به ارائه این نکات می پردازیم.

خلاقانه بنویسید

هیچ کس دوست ندارد متن های تکراری و خسته کننده را بخواند. در عوض، نوشتن یک متن جذاب، هر چند کوتاه یا طولانی، می تواند مخاطب را تشویق به پاسخگویی کند. بنابراین نوشتن یک متن خوب و مناسب بسیار مهم است.

مختصر و مفید باشد.

اگرچه متن شما باید ساده و جذاب باشد، اما توجه داشته باشید که لازم نیست بیش از یک مورد استفاده کنید، اگرچه ممکن است این شماره بسته به ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه شما متفاوت باشد. اما در هر صورت باید از اغراق پرهیز کنید و متنی جذاب و مناسب بنویسید. برای این کار باید یک برنامه موثر داشته باشید تا بتوانید به آنچه در طرح بازاریابی پیامکی منطقه کوچک به دنبال آن هستید برسید.

تبلیغات جذاب ارائه دهید.

توجه داشته باشید که این روزها باید متفاوت باشید تا توجه مردم را به خود جلب کنید. یکی از راه های موثر برای متفاوت بودن استفاده از کوپن ها و مشوق های تخفیف در متن پیامک است. به عنوان مثال در متن نمونه پیامک تبلیغات سالن زیبایی بنویسید که برای مدت معینی به این نوع خدمات 30 درصد تخفیف داده اید. این کار مخاطب را وادار به پاسخگویی می کند و شکی برای او باقی نمی گذارد.

سطح حواس پرتی خود را کاهش دهید.

به گونه ای پیامک ارسال نکنید که به جای تاثیرات مثبت، دید منفی نسبت به برند خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما باید بدانید که چه زمانی باید پیامک ارسال کنید یا برای کدام سن یا گروه جنسیتی پیامک ارسال کنید. بنابراین، زمانی که قصد دارید کمپین بازاریابی پیامکی خود را توسعه دهید، باید مطمئن شوید که پیامک شما باعث آزار و اذیت مخاطبان نشود.

تبلیغات پیامکی

مانور دادن در تعطیلات یا رویدادهای خاص.

زمانی که هیچ سالن زیبایی به فکر جذب مشتری نیست، تنها با یک نمونه پیامک تبلیغاتی می توانید مشتریان دیگری را جذب کنید. بر این اساس می توانید از کمپین برنامه ریزی شده برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به مشتریان خود در ایام تعطیلات استفاده کنید. این می تواند شامل تخفیف های ویژه ایام تعطیل باشد که در جلب توجه بیشتر مخاطبان نیز موثر خواهد بود.

از خدمات اضافی استفاده کنید.

برای جذب افراد بیشتر، بهتر است هدایا و خدمات اضافی را در نظر بگیرید، مخصوصا برای کسانی که هنوز از خدمات شما استفاده نکرده اند. به عنوان مثال وقتی پیامکی با این مضمون ارسال می کنید: «اولین مشتریان می توانند علاوه بر اولین صورت از خدمات آبرسانی آرایشگاه به صورت رایگان استفاده کنند»، می توانید توجه بسیاری از افرادی را که قصد دریافت فیشور را دارند جلب کنید.

از طرفی در این بین از مشتریان قبلی خود غافل نشوید. به عنوان مثال، شما همچنین می توانید از مکانیسم پاداش برای مشتریان قبلی خود استفاده کنید تا همچنان آنها را تشویق به استفاده از خدمات خود کنید و آنها را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کنید. این کار حتی می تواند باعث شود برخی از مشتریان سالن شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند که در رشد سالن شما نیز بسیار موثر خواهد بود.

جزئیات اس ام اس را ردیابی و آنها را بهینه کنید.

هرگز مانند اکثر افرادی که از تبلیغات پیامکی استفاده می کنند رفتار نکنید. نباید فقط روی درآمد حاصل از ارسال پیامک تمرکز کنید. در عوض با توجه به جزئیات پیامک های قبلی و رفع مشکلات می توانید پیامک بهینه تری تولید کنید که به صورت خودکار درآمد شما را افزایش دهد.

خلاصه

  • تبلیغات پیامکی روشی موثر برای اعلام انواع سالن های زیبایی خواهد بود.
  • برای نظرسنجی، تبلیغات برنامه تخفیف، معرفی برند، معرفی خدمات جدید و جذب مشتری کلی می توانید از نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی استفاده کنید.
  • هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی باید به سادگی متن، خلاقیت در نوشتن، بدون وقفه و بهینه بودن پیامک توجه شود.
  • هنگام نوشتن متن پیامک های تبلیغاتی حتما به جذابیت و تاثیرگذاری آن ها توجه کنید.

پرسش های رایج

  1. چگونه سالن های زیبایی می توانند از تبلیغات پیامکی برای رشد برند خود استفاده کنند؟

سالن های زیبایی و آرایشگاه ها با ارسال قیمت خدمات، ایجاد آگاهی مخاطبان از برنامه های تخفیف یا خدمات جدید می توانند در جذب مشتری و بازاریابی برند خود موثر باشند.

  1. نمونه پیامک تبلیغاتی باید شامل چه مواردی باشد؟

در نوشتن متن تبلیغاتی باید به نکات مهمی مانند سادگی، جذابیت و خلاقیت در متن در عین کوتاه بودن توجه کرد. در عین حال توجه به موارد دیگر از جمله عدم دخالت در این زمینه بسیار مهم است.

  1. مزایای استفاده از تابلوهای پیامک تبلیغاتی برای سالن های زیبایی چیست؟

استفاده از پیامک های تبلیغاتی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی می تواند باعث افزایش دید آرایشگاه، افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد کسب و کار شود.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]