4. بازاریابی ایمیلی; مستقیم ترین و کارآمدترین راه برای ارتباط با مشتریان
به عنوان مثال، می توانید به بازدیدکنندگان صفحه فرود خود ایمیل بزنید یا از آنها بخواهید شماره تماس خود را برای شرکت در مسابقه وارد کنند. اگر از افزونه Digits برای وب سایت خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم گزینه ثبت ایمیل را برای مخاطبان خود در صفحه فرود خود ارائه دهید. بدین ترتیب علاوه بر شماره تماس، مشخصات ایمیل مخاطبان خود را نیز دریافت خواهید کرد.
3. گزارش تبلیغات; یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما در گوگل
در این مقاله 5 روش برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی و دوبرابر شدن فروش شما ارائه کرده ایم. اکنون با خواندن این مقاله متوجه شدید که بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما در گوگل چیست و هر کدام از آنها چه مزیت هایی دارد. توجه داشته باشید که هدف از تبلیغات تجاری افزایش ترافیک و کارایی سایت است. همچنین، فراموش نکنید که تبلیغات را در یک مکان نگه ندارید. اما همیشه به دنبال راهی برای به نمایش گذاشتن کسب و کار خود باشید.
با جذب مشتریان به وب سایت فروشگاه خود با رپورتاژ آگهی و کسب اطلاعات آنها، مشتریان جدید و وفاداری را جذب خواهید کرد. استفاده از انواع مختلف افزونه ها یکی از روش هایی است که می توانید برای به دست آوردن اطلاعات در مورد مخاطبان جدید استفاده کنید. علاوه بر این، با استفاده از افزونه های متنوع مانند افزونه پیامک ووکامرس، می توانید پس از ثبت سفارش برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید. به این ترتیب می توانید رضایت آنها را جلب کرده و به فروش خود کمک کنید.
تبلیغات کلیکی (پرداخت به ازای کلیک یا PPC) نحوه قرار دادن تبلیغ خود در وب سایت یا برنامه توسط ارائه دهنده خدمات این نوع تبلیغات است. هزینه این تبلیغات به گونه ای است که شما باید به ازای هر کلیک و توجه کاربر به تبلیغ و محصول خود مبلغی را به این سرویس دهنده پرداخت کنید. تبلیغات کلیکی ترافیک زیادی را مستقیماً به وب سایت یا صفحه برنامه شما هدایت می کند.
نرخ باز شدن پیامک برای تبلیغات توسط کاربران به بیش از 98 درصد می رسد. بنابراین برندهای مختلف می توانند از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات موثر و ارتباط قوی با مخاطبان خود استفاده کنند. استفاده از بازاریابی پیامکی برای برندها اصلاً پیچیده نیست. در واقع شروع بازاریابی پیامکی حتی آسانتر از بازاریابی ایمیلی یا شبکه های اجتماعی است.این روش هم مشتریان معمولی موجود را به مشتریان بالقوه تبدیل می کند و هم وفاداری آنها را حفظ می کند و هم در جذب مشتریان جدید موثر خواهد بود.
طبق آمار، ایرانی ها به طور متوسط روزانه 6 تا 9 ساعت را در صفحات مجازی و دنیای اینترنت سپری می کنند. این آمار نشان می دهد که تبلیغات کسب و کار آنلاین برند و محصولات شما را در طول روز در معرض دید افراد زیادی قرار می دهد. تبلیغات تجاری در گوگل بسیاری از کاستی های بازاریابی سنتی مانند چاپ بنر و بروشور و تبلیغات در رادیو و تلویزیون را برطرف می کند. اگر قصد دارید کسب و کار خود را در اینترنت تبلیغ کنید، پیشنهاد می کنیم روش هایی را که در ادامه این مقاله برای تبلیغ کسب و کار خود در گوگل ارائه کردیم را مطالعه کنید. با استفاده از این روش ها برای کسب و کار خود فروش خود را دو برابر کنید!
1. بازاریابی پیامکی; موثرترین و ارزان ترین راه برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی
5. روی تبلیغات کلیک کنید. راهی برای افزایش فروش و ترافیک فروشگاه های اینترنتی
علاوه بر موارد فوق، ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که گروه های خاصی از مشتریان و یا حتی افراد خاصی را هدف قرار دهید.می توانید ایمیل مخاطبان خود را با استفاده از افزونه های مختلف دریافت کنید.به عنوان مثال، حتی اگر می خواهید از ایمیل برای رزرو قرارهای آنلاین استفاده کنید، افزونه باکلی این امکان را فراهم می کند. you This گزینه با استفاده از این افزونه امکان دریافت شماره تماس و ایمیل برای مدیر وب سایت وجود خواهد داشت.
تبلیغ یک کسب و کار در اینترنت با استفاده از روش کلیک به شما این امکان را می دهد که محصول و برند خود را در حجم زیاد در چشمان مخاطب قرار دهید. البته هنگام استفاده از روش تبلیغات کلیکی، بهتر است تبلیغات خود را به مخاطبینی که به محصول شما علاقه مند هستند نشان دهید.
2. تبلیغات بنری; رایج ترین نوع تبلیغات آنلاین برای مشاغل در اینترنت
یکی دیگر از روش های تبلیغ کسب و کار در اینترنت، بازاریابی ایمیلی است. 79 درصد از بازاریابان بازاریابی ایمیلی را در میان سه کانال بازاریابی موثر خود قرار می دهند. با استفاده از ایمیل مارکتینگ، می توانید مشتریان یا مخاطبین جدیدی به دست آورید و مشتریان فعلی را حفظ کنید. مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ برای ترویج تجارت آنلاین در اینجا آمده است:
- راه ارزان و سریع
- انعطاف پذیری بالا
- توانایی نظارت بر رفتار مصرف کننده
- بازده سرمایه گذاری بالا
- هدف گذاری مستقیم
فراز اس ام اس انواع ابزارهای تبلیغاتی کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کرده است که پنل پیامک یکی از محبوب ترین آنهاست. با انبوهی از امکانات رایگان و غیر رایگانی که این پنل در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد، به راحتی می توانید با کمترین هزینه به فروش بالایی دست پیدا کنید. برای آشنایی با تابلوهای پیامکی فراز پیشنهاد می کنیم با استفاده از شماره های درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.