کارت پشتیبانی چیست؟ توضیح کامل آموزش


یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید

شاید بخواهید بدانید که کارت پشتیبانی چیست؟ یا چگونه یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید چطور است؟ در این مقاله قصد داریم نحوه ارسال تیکت پشتیبانی را بررسی کنیم. اما ابتدا باید کارت پشتیبانی و مزایای آن را بشناسید.

گاهی ممکن است شخصی محصولی را خریداری کند و به خدمات پشتیبانی آن نیاز داشته باشد. در این صورت ممکن است هنگام تماس با واحد پشتیبانی به شما گفته شود که با ارسال تیکت اقدام کنید. حالا اینجاست که فرد با خودش می گوید کارت پشتیبانی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و نحوه ارسال تیکت پشتیبانی، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کارت پشتیبانی چیست؟

تیکت یک اصطلاح عمومی و بین المللی برای پرسیدن سوالات کتبی به واحد پشتیبانی است که در قالب نامه رسمی ارسال می شود. در واقع مشتری درخواست یا پروپوزال خود را در قالب تیکت برای حمایت از شرکت ارسال می کند. کارشناسان واحد پشتیبانی نیز درخواست مورد نظر را بررسی کرده و پس از پاسخگویی با ارسال پیامک به کاربر اطلاع می دهند.

این روزها بسیاری از شرکت های خدماتی و تولیدی از مفهوم پشتیبانی برای ادامه فعالیت خود و کسب رضایت مشتری استفاده می کنند. همچنین شرکت ایده‌پردازان از ابتدای فعالیت خود و راه‌اندازی وب‌سایت (sms.ir) خدمات پشتیبانی پنل را ارائه می‌کند. یکی از راه های ارتباط با واحد پشتیبانی پیامکی این سازمان ارسال تیکت می باشد.

برنامه بلیط پشتیبانی همچنین برای کاربرانی که به تازگی یک وب سایت راه اندازی کرده اند و از هاست وردپرس استفاده می کنند مفید خواهد بود. زیرا زمانی که فردی پس از مدت کوتاهی از خرید هاست با مشکل مواجه می شود می تواند با ارسال تیکت برای رفع مشکل با واحد پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار کند.

مزایای استفاده از کارت پشتیبانیمزایای استفاده از کارت پشتیبانی

استفاده از بلیط پشتیبانی نه تنها برای ارائه دهنده محصول یا خدمات، بلکه برای کاربران و مشتریان نیز سودمند است. به عنوان مثال، در برخی موارد مانند برنامه نویسی و وب سرویس، پشتیبانی ممکن است نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد که نمی توان همزمان به آن پاسخ داد. همچنین در مواردی که نیاز به نظارت بر اپراتور برای ارسال پیامک باشد، می توان با استفاده از کارت اطلاع رسانی کرد. از دیگر مزایای مهم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تاریخچه درخواست را از دست ندهید
  • لازم نیست دائما درخواست های مشتری را تکرار کنید
  • امکان ردیابی درخواست ها، زیرا آنها نوشته شده اند
  • امکان مکاتبه و بحث مرتبط با مشکل تا رفع آن
  • استفاده از کار گروهی همکاران حمایت کننده برای حل مشکل

برتری تیکت پشتیبانی بر سایر روش های ارتباطی

با ارسال تیکت پشتیبانی از طرف شما، تیم پشتیبانی پنل مربوطه موظف به بررسی تیکت مشتریان می باشد. به سوالات کاربران پاسخ دهید و مشکلات را حل کنید. بلیط ها نسبت به سایر روش های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین اولویت بیشتری دارند. بنابراین، آنها سریعتر پاسخ می دهند.

در واقع زمانی که مشتری تیکت را ارسال می کند، درخواست او به سرعت به قسمت پشتیبانی هدایت می شود تا با توافق گروهی از کارشناسان، مشکل کاربر به طور کامل حل شود. در روش ارسال کارت، کارت تا رفع کامل درخواست یا مشکل مشتری فعال می ماند.

یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید

قبل از یادگیری نحوه ارسال تیکت پشتیبانی، بهتر است دو نکته مهم را در مورد ارسال تیکت در نظر بگیرید. اولین نکته این است که در صورت وجود مشکل یا سوال، فقط یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ به درخواست خود باشید.

نکته دیگر این است که در دریافت پاسخ کارت خود صبور باشید. عدم پاسخگویی به بلیط شما در مدت زمان معقول به این معنی است که درخواست شما توسط کارشناسان بررسی می شود. بنابراین به جای ارسال مجدد کارت، تماس با شرکت یا راه اندازی کارت جدید، بهتر است منتظر پاسخ به درخواست خود باشید.

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ارسال تیکت پشتیبانی را از سایت ایده پردوزران بیاموزیم. اولین قدم برای ارسال، ایجاد حساب کاربری در پنل (sms.ir) با استفاده از لینک مورد نظر می باشد.

با خرید ماژول ارسال اکسپرس می توانید با یک خط خدمات عمومی برای همه بلیط ارسال کنید. پس از خرید ماژول به قسمت توسعه دهنده وب سرویس که در منوی برنامه نویسان قرار دارد بروید. در این قسمت یک کد امنیتی متشکل از حروف و اعداد وارد کنید و سپس گزینه Generate key را انتخاب کنید تا کلید وب سرویس را دریافت کنید.نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

در مرحله بعد به سراغ قالب های ماژول ارسال سریع بروید و یک قالب پیامکی بسازید. در مرحله بعد وارد قسمت بلیط ها شده و با انتخاب افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته تنظیماتی مانند ارائه دهنده سرویس پیام کوتاه، کلید شماره موبایل، شماره فرستنده پیامک، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

سرور پیامک همان (sms.ir) است، رمز عبور و نام کاربری همان اطلاعاتی است که در پنل پیامک ایجاد کرده اید.نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. برای ارسال کارت وارد قسمت کارت ها شده و گزینه ارسال کارت از آنجا را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده موضوع درخواست خود را بنویسید. در مرحله بعد واحد مربوطه را برای پاسخ به سوال خود انتخاب کنید. سوال خود را در قسمت بعدی بنویسید. اگر می خواهید تصویر یا فایلی را به درخواست خود ضمیمه کنید، می توانید آنها را از طریق گزینه (مرور) ضمیمه کنید.

نکاتی برای ارسال تیکت پشتیبانی

هنگام ارسال بلیط، وضعیت پیامک بررسی شده در نظر گرفته می شود. اگر کارت شما پاسخ داده شود، وضعیت پیامک به عنوان پاسخ نمایش داده می شود.

در صورتی که هنگام ارسال تیکت گزینه اطلاع رسانی پیامکی را انتخاب کرده باشید در صورت پاسخ کارشناسان به تیکت از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

دقت داشته باشید که هنگام پیگیری موضوع با کارشناس مربوطه، تمام سوالات و پاسخ ها در یک کارت دنبال می شود. بنابراین برای ارسال پاسخ نیازی به باز کردن کارت جدید نیست.

برای نوشتن پیام به صورت کارتی بهتر است فقط از حروف و زبان فارسی استفاده کنید. می توانید بلیط ها را به زبان انگلیسی یا به زبان انگلیسی به طور خودکار ببندید.

خلاصه

  • تیکت پشتیبانی نوعی درخواست پشتیبانی است که توسط مشتری برای تیم پشتیبانی شرکت یا سازمان مورد نظر ارسال می شود. لذا کارشناسان پشتیبانی پس از دریافت کارت، وظیفه رفع مشکل و پاسخگویی به استعلام مشتری را بر عهده دارند.
  • ارسال تیکت پشتیبانی یک روش ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و غیره است که به اشتراک گذاری درخواست شما با ارائه دهندگان محصول یا خدمات را تسهیل می کند.
  • از مزایای ارسال تیکت پشتیبانی می توان به از دست ندادن سابقه درخواست، امکان پیگیری درخواست و امکان مکاتبه در خصوص درخواست مورد نظر اشاره کرد.
  • برای ارسال تیکت پشتیبانی لازم است در پنل مورد نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • بلیط پشتیبانی نسبت به سایر روش های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین ارجحیت دارد.
  • در این مقاله به معرفی تیکت پشتیبانی و نحوه ارسال آن پرداخته ایم.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]