این روزها بسیاری از شرکت های خدماتی و تولیدی از مفهوم پشتیبانی برای ادامه فعالیت خود و کسب رضایت مشتری استفاده می کنند. همچنین شرکت ایدهپردازان از ابتدای فعالیت خود و راهاندازی وبسایت (sms.ir) خدمات پشتیبانی پنل را ارائه میکند. یکی از راه های ارتباط با واحد پشتیبانی پیامکی این سازمان ارسال تیکت می باشد.
هنگام ارسال بلیط، وضعیت پیامک بررسی شده در نظر گرفته می شود. اگر کارت شما پاسخ داده شود، وضعیت پیامک به عنوان پاسخ نمایش داده می شود.
استفاده از بلیط پشتیبانی نه تنها برای ارائه دهنده محصول یا خدمات، بلکه برای کاربران و مشتریان نیز سودمند است. به عنوان مثال، در برخی موارد مانند برنامه نویسی و وب سرویس، پشتیبانی ممکن است نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد که نمی توان همزمان به آن پاسخ داد. همچنین در مواردی که نیاز به نظارت بر اپراتور برای ارسال پیامک باشد، می توان با استفاده از کارت اطلاع رسانی کرد. از دیگر مزایای مهم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- تاریخچه درخواست را از دست ندهید
- لازم نیست دائما درخواست های مشتری را تکرار کنید
- امکان ردیابی درخواست ها، زیرا آنها نوشته شده اند
- امکان مکاتبه و بحث مرتبط با مشکل تا رفع آن
- استفاده از کار گروهی همکاران حمایت کننده برای حل مشکل
برتری تیکت پشتیبانی بر سایر روش های ارتباطی
در مرحله بعد به سراغ قالب های ماژول ارسال سریع بروید و یک قالب پیامکی بسازید. در مرحله بعد وارد قسمت بلیط ها شده و با انتخاب افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته تنظیماتی مانند ارائه دهنده سرویس پیام کوتاه، کلید شماره موبایل، شماره فرستنده پیامک، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ارسال تیکت پشتیبانی را از سایت ایده پردوزران بیاموزیم. اولین قدم برای ارسال، ایجاد حساب کاربری در پنل (sms.ir) با استفاده از لینک مورد نظر می باشد.