این نکات را می توان به روش های مختلفی برای مشتریان شما اعمال کرد. در زیر تعدادی از آنها را در قالب فهرست ارائه می کنیم.
- افزایش اعتبار واقعی حساب برای امتیازات خاص
- امکان خرید کد تخفیف با امتیاز جمع آوری شده
- امکان استفاده از خدمات مختلف برند خود یا همکارانتان با استفاده از امتیاز انباشته شده
کدام استراتژی در تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار موثرتر است؟
آیا شبکه های اجتماعی خود را ساخته اید، مشتریان خود را می شناسید و پیام های مناسبی برای آنها ارسال کرده اید؟ وقت آن است که از مشتریان بپرسید. بدون شک هیچ متخصص و تحلیلی نمی تواند اثربخشی فعالیت شما را بهتر از خود مشتریان تعیین کند.
یک فرمول ساده برای دستیابی به موفقیت در تعامل با مشتری وجود دارد. آنها را به عنوان انسان ببینید، نه روبات های پولی! برای پرورش مشتریان وفادار، باید آنها را به خوبی بشناسید و به آنها یادآوری کنید که آنها را می شناسید. بنابراین اطلاعات مختلف آنها مانند نام، سن، محل زندگی و حتی عادات خرید آنها را بیاموزید و اطلاعات برند خود را در اختیار آنها قرار دهید.
5 مورد از مهم ترین راه های افزایش وفاداری مشتری؛ رازهایی که باید بدانید
این اطلاعات می تواند در مراحل مختلف جذب و حفظ مشتریان مفید باشد. به عنوان مثال، با استفاده از پنل پیام کوتاه، تولد آنها را تبریک بگویید و برای آنها پیام های شخصی ارسال کنید. با ما همراه باشید تا 5 راز برای به دست آوردن مشتریان وفادار را با شما در میان بگذاریم.
4. معرفی محصولات جدید با پنل پیامک
چگونه محصولات جدید را با پنل اس ام اس معرفی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم پنل پیامک چیست؟ بردهای اس ام اس نرم افزارهای مبتنی بر وب مانند جی میل و دراپ باکس هستند که به شما امکان می دهند به طور هوشمند به طیف وسیعی از مشتریان خود پیامک ارسال کنید. در این پنل های دوست داشتنی، می توانید مشتریان هدف خود را انتخاب کنید و پیام های شخصی مانند محصولات جدیدی که فکر می کنید دوست دارند برای آنها ارسال کنید.
5. از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید. آخرین مرحله، دستیابی به مشتریان وفادار است
فراموش نکنید که اقلامی که همیشه تخفیف دارند ارزش کمتری دارند یا در بهترین حالت به تعویق میافتند. زیرا مشتریان از تخفیف های معمولی خلاص می شوند. بنابراین بهترین زمان های تخفیف مانند تولد مشتری، مناسبت های خاص مانند روز مادر/پدر، روز دختر/پسر، جمعه سیاه و پایان فصل حراج را انتخاب کنید.
آیا راهی برای ارتباط با مشتریان خود در نظر گرفته اید؟ یکی از ساده ترین اما ضروری ترین راه ها برای افزایش فروش، ایجاد پل های ارتباطی بین شما و مشتریانتان است. مشتریان فعلی شما باید کانال های ارتباطی آسان و سریع برای پشتیبانی، اطلاعات در مورد محصولات جدید و حتی تعامل با شما داشته باشند.
در این مقاله از وبلاگ فراز اس ام اس با 5 روش اصلی تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه مشتریان وفادار به دست آوریم؟ آنچه در ارتباط با مشتریان مهم است ایجاد یک رابطه انسانی سرشار از صمیمیت است. ما میخواهیم مشتریانمان احساس کنند که دیده میشوند، مورد علاقه و اهمیت هستند. بنابراین، استفاده از ابزارهای ساده مانند اس ام اس صادقانه، پرسشنامه های خلاقانه و باشگاه مشتریان را فراموش نکنید. اگر می خواهید از ابزار پنل پیامک برای تعامل با مشتریان خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم گزینه مشاوره تلفنی رایگان در این صفحه را انتخاب کرده و از راهنمایی تخصصی ما در زمینه پیامک برای کسب و کار خود بهره مند شوید.