Google App Installer Ads (UAC) یکی از بزرگترین روش های نصب برنامه است که دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی است. گوگل با ارائه بخشی برای ایجاد کمپین های اپلیکیشن در گوگل ادز، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
برای معرفی اپلیکیشن روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که بسته به نوع اپلیکیشن و نوع مخاطب می توان آن ها را انتخاب کرد. در واقع شما باید بتوانید بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن را از نظر کارایی و مقرون به صرفه انتخاب کنید.
تبلیغات در Google Play و App Store با استفاده از (Google Ads)
تبلیغات ویدیویی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ یک اپلیکیشن محسوب می شود. با تبلیغات ویدیویی می توانید یک ویدیوی جذاب و کوتاه در مورد برنامه خود ایجاد کنید. بنابراین نحوه عملکرد اپلیکیشن و اهداف به اختصار بیان خواهد شد. با نمایش این ویدیو در آپارات، یوتیوب و سایر اپلیکیشن ها می توانید تبلیغ کنید. این انواع تبلیغات به سه دسته تقسیم می شوند: تبلیغات ویدیویی بهینه، تبلیغات ویدیویی با پاداش و ویدیوی ساده.
تبلیغات در وب سایت و شبکه های اجتماعی
تبلیغات در نتایج جستجوی اپلیکیشن ها کارآمدترین و بهترین راه برای تبلیغ اپلیکیشن است. با استفاده از این روش به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی و در کمترین زمان می توانید میزان نصب اپلیکیشن با کیفیت را افزایش دهید.
همانطور که می دانید گوگل مالک پلتفرم گوگل پلی است که به عنوان فروشگاه اپلیکیشن رسمی سیستم عامل اندروید شناخته می شود. بنابراین با انتشار اپلیکیشن در گوگل ادز با موج گسترده ای از مخاطبان روبرو خواهید شد که هیچ پلتفرمی توان رقابت با آنها را نخواهد داشت.