چگونه اس ام اس کوتاه تری بنویسیم؟ معرفی روش های میانبر


زمانی که با تلفن همراه خود پیامک ارسال می کنید همیشه توجه داشته باشید که پیامک شما از چند قسمت یا چند صفحه بیشتر نباشد زیرا اگر متن پیامک شما طولانی باشد ممکن است ناقص ارسال شود و افزایش متن ، هزینه پیامک شما را افزایش می دهد. با ارسال پیامک انبوه و تبلیغات جاده ای پنل اس ام اس همچنین، همین قانون اعمال می شود. هر چه تعداد کاراکترهای شما بیشتر باشد، پیامک به قسمت های بیشتری تقسیم می شود و در نتیجه به این صورت خواهد بود که گویی چندین پیامک جداگانه برای یک نفر ارسال می کنید. این بدان معنی است که ارسال پیامک نامحدود نیست. در این مقاله قصد داریم در این مقاله به این سوال پاسخ دهیم چگونه اس ام اس کوتاه تری بنویسیم؟ بیایید پرداخت کنیم، اما در عین حال سعی خواهیم کرد پیامک مفیدتر و گویاتری ارسال کنیم.

چگونه اس ام اس کوتاه تری بنویسیم؟

اگر پنل پیامکی برای کسب و کار خود آماده کرده اید و می خواهید پیام های انبوه ارسال کنید، باید به تعداد کاراکترهای متن پیامک توجه کنید. ب پنل ملی پیامکهر پیام تایپ شده به زبان فارسی 70 کاراکتر و به زبان انگلیسی 160 کاراکتر است. درست مانند آنچه در تلفن همراه خود دارید. در صورتی که متن پیامک شما ترکیبی از حروف فارسی و انگلیسی باشد تعداد کاراکترهای پیامک شما به 70 کاراکتر کاهش می یابد و تمامی 70 کاراکتر که ترکیبی از فارسی و انگلیسی هستند به عنوان یک پیامک در نظر گرفته می شوند.

چگونه اس ام اس کوتاه تری بنویسیم؟

قبلا اگر در ابتدای اس ام اس از حروف انگلیسی استفاده می کردید و بقیه را فارسی می نوشتید، اس ام اس انگلیسی محاسبه می شد و در نتیجه باید هزینه کمتری می پرداختید. البته منظور از شخصیت هر حرکتی است که روی صفحه کلید خود انجام می دهید. به عنوان مثال نقطه، کاما، تمام علائم نگارشی، حتی فاصله یک کاراکتر در نظر گرفته می شود. برای مثال به متن زیر توجه کنید:

Millipayamk تجربه ای جالب و متفاوت از پیامک تبلیغاتی.

به نظر شما متن بالا حاوی چند کاراکتر است؟ جواب این چالش را در انتهای متن به شما بگویم.

به طور کلی امکان نوشتن متن های طولانی در اس ام اس وجود ندارد و باید از اختصارات مثلا فینگلیش (نوشتن متن فارسی با استفاده از حروف انگلیسی) استفاده کنید. هنگام نوشتن پیامک نیز باید از همین روش استفاده کرد تا متن کوتاهتر شود. مثلا خیلی پیش می آید که به جای سلام از slm استفاده می کنیم و حروف ریز انگلیسی را حذف می کنیم. یا می توانید فاصله را از جمله حذف کنید و حروف اول کلمات را بزرگ بنویسید، مانند:

چه کار می کنی؟

به جای نوشتن:

چه کار می کنی؟

در جمله اول 16 کاراکتر و در جمله دوم 19 کاراکتر وجود دارد. یعنی در جمله دوم 3 فاصله اضافه شد که اگر محتوای اس ام اس ما کمی طولانی تر و نزدیک به 160 کاراکتر باشد به دو قسمت تقسیم می شود.

و برخی از عبارات و اصطلاحات کوتاه شده، مانند OMG، که مخفف خدای من است. با استفاده از این روش ها می توانید یک پیام کوتاه کوتاه بسازید که هزینه را برای شما به حداقل برساند.

روش دیگر برای نوشتن یک اس ام اس کوتاه، استفاده از شکلک ها یا شکلک ها است. شکلک ها می توانند نقش خوبی در کوتاه شدن جملات ما داشته باشند.

آیا متون تبلیغاتی طولانی موثر هستند؟

وقتی تبلیغات متنی طولانی می بینید چه احساسی دارید؟ چقدر برای قرار گرفتن در معرض پیام های تبلیغاتی جذاب هستید؟ آیا حتی برای خواندن متون طولانی وقت دارید؟ آیا جذاب است که هشدار پیامک تلفنتان دائماً شما را به سمت تلفن خود تشویق کند و بخواهید پیامک را مشتاقانه بخوانید اما در نهایت ناامید شوید؟

اگر همه موارد بالا را تجربه کرده اید و احساس خوبی نسبت به آن ندارید، وقت آن رسیده که تغییر شرایط را در تبلیغات پیامکی آغاز کنید. نگران نباش. هنوز هم کسانی هستند که پیامک های تبلیغاتی را به امید دریافت تخفیف یا پیشنهاد ویژه دریافت می کنند.

شاید جالب باشد بدانید که یکی از عوامل انتخاب کتاب برای خواندن ناخودآگاه حجم کتاب است و در بیشتر موارد حجم کتاب کف ترازو را می سنجد که آیا این کتاب را انتخاب کنید یا نه. .

تقریباً همین قانون در پیامک ها نیز صدق می کند. این بدان معناست که هرچه متن پیام کوتاه شما کوتاه تر و مختصرتر باشد، در نتیجه گیری موفق تر خواهید بود. دو پیامک زیر را با هم مقایسه کنید:

پیامک اول:

کافه رستوران ستاره شهر مفتخر است در ایجاد فضایی صمیمی و صمیمی با انواع غذاهای سنتی و خارجی مطابق با سلیقه شما پذیرای شما مهمانان عزیز باشد. برای ناهار از ساعت 12 الی 3 و شام از ساعت 19 الی 23 در خدمت شما هستیم.

برای سفارش با شماره 02163404 تماس بگیرید.

پیامک دوم:

غذای سنتی یا ایتالیایی؟
رستوران کافه ستاره شهر
میدان ونک نبش عطار
02163404
دریافت 30% تخفیف = ارسال شماره 1

به نظر شما اس ام اس اول چند قسمت است؟ 4 قسمت! در عین حال مثل تبلیغاتی که هر روز در تلویزیون می بینیم و وقتی می بینیم کانال تلویزیون را عوض می کنیم و به شبکه چهار می رویم یا اگر از این تبلیغات اطاعت نکردیم برنامه هایی مثل راز را تماشا می کنیم. باکا.

اما در متن دوم با یک اس ام اس دو قسمتی طرف هستید که حتی برای شما تخفیف هم دارد.

در متن دوم شما یک متن کوتاه دارید که تکلیف مخاطب را روشن می کند. می توانید آدرس، شماره تماس، حتی غذای مورد نظر را ببینید. از همه مهمتر این اس ام اس برای شما ارزشمند است. زیرا با سفارش از این رستوران تخفیف دریافت می کنید. پس حتما این پیامک را ذخیره کنید و آن را لغو نکنید.

اصولا برای نوشتن یک پیامک کوتاه می توان از جملات کوتاه و جملات بدون فعل استفاده کرد. به عنوان مثال، به جای اینکه بگویید عدد 1 را برای دریافت کد تخفیف ارسال کنید، این کار را انجام دهید:

تخفیف بگیرید = ارسال شماره 1

نتیجه گیری و خلاصه

توجه به وقت مشتری و اختصاص ندادن وقت مشتری به خواندن پیامک هایی با محتوای طولانی یکی از مهم ترین موارد در بازاریابی است. آنقدر مهم است که می تواند مشتری را بسازد یا از بین ببرد. پس باید با روش ها نتیجه گرفت. با توجه به آنچه در این مقاله به شما گفتیم، می توانید پیامک های کوتاه تری بنویسید و پیامک های مفیدتری ایجاد کنید و با بازاریابی پیامکی آشنا شوید. با ایجاد پیامک حاوی متن های کوتاه و جذاب، مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید جذب کنید.

حقیقت این است که ما فراموش نکردیم تعداد کاراکترهای جمله ای که در ابتدای متن ایجاد کردیم 51 کاراکتر بود 🙂

برای مطالعه مطالب مفید و نمونه های تکمیلی در زمینه بازاریابی پیامکی و پیامکی می توانید با وبلاگ ملی پیامک به نشانی تماس بگیرید نرخ ها بهترین اس ام اس برد مناسب برای کسب و کار خود را ببینید و انتخاب کنید. یا با شماره 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما از طریق ملی اس ام اس پاسخگوی شما باشند.

چگونه اس ام اس کوتاه تری بنویسیم؟

به دنبال رشد کسب و کار خود هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، حفظ و برقراری ارتباط با مشتریان را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از یک دقیقه