چند نمونه پیامک تبلیغاتی از آژانس هواپیمایی

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه این روزها به یکی از مناسب ترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده است. استفاده از این روش برای آژانس مسافرتی مزایای مختلفی را به همراه دارد. در زیر به برخی از مهم ترین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانس های هواپیمایی اشاره خواهیم کرد.

1- توجه به مشتریان دائمی

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی است. این نوع تبلیغات می تواند بسیاری از افراد را با خدمات و تورهای آژانس مسافرتی آشنا کند و در صورت علاقه از آن استفاده کنند. در بین تمامی روش های تبلیغاتی، استفاده از پیامک انبوه را باید یکی از بهترین، ارزان ترین و موفق ترین روش هایی دانست که می تواند مخاطبان زیادی را از مجموعه شما، تورهایی که برگزار می کنید و سایر خدماتی که ارائه می دهید آگاه کند.

3- سرعت بالا

برخی از افراد سؤالات خود را به همان شماره ای که برای آنها پیامک می کردید پیامک می کنند. به همین دلیل باید پیام های دریافتی را بررسی کنید تا بتوانید به این افراد پاسخ دهید. بسیاری از این افراد می توانند مشتری خدمات و تورهای شما شوند.

چند نمونه پیامک تبلیغاتی از آژانس هواپیمایی

علاوه بر موارد فوق به نکاتی توجه کرده اید که استفاده صحیح از آنها در بازاریابی پیامکی بهتر آژانس های مسافرتی نقش دارد. در زیر مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد آمده است.

  • در بازه های زمانی مختلف، مشتریان خود را از تورهای جدید همراه با تخفیف هایشان مطلع کنید.
  • چند ساعت قبل از زمان حرکت، برای یادآوری زمان و مکان به مسافران پیامک ارسال کنید.
  • دقایقی قبل از پرواز با ارسال پیامک برای مسافران آرزوی سفر خوبی داریم.
  • پس از بازگشت از سفر، با ارسال پیامک از شرکت او در تور تشکر کرده و میزان رضایت او را جویا شوید.
  • در مناسبت ها و جشن های مختلف با ارسال پیامک از مشتریان و مخاطبان خود استقبال کنید.

چند نکته مهم برای تبلیغات پیامکی موثرتر

پس از ذکر نکات مهم در مورد پیامک و تاثیر آن در افزایش تعداد مشتریان آژانس های مسافرتی، حال نوبت به بررسی چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی هواپیمایی می رسد. این نمونه پیامک ها عبارتند از:

  • آیا می دانید آژانس های مسافرتی بلیط هواپیما خود را از کجا تهیه می کنند؟
  • خرید آسان، دلپذیر و سریع بلیط هواپیما در آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
  • خرید بلیط هواپیما فقط در 5 دقیقه با آژانس (نام پیکاپ)
  • آیا می دانید چند بار بلیط پرواز خود را خریداری کرده اید؟ قیمت ها را مقایسه کنید.
  • با دیدن قیمت بلیط هواپیما آژانس (نام آژانس) تعجب نکنید!
  • بلیط پرواز خود را تنها با یک تماس دریافت کنید.
  • آخرین فرصت برای شرکت در تور (نام شهر) با تخفیف.
  • تخفیف های ما را از دست ندهید
  • تور جدید (نام شهر) را از دست ندهید.
  • ارزانترین تور (نام شهر)
  • سفرهای سفر رشت، تخفیف ویژه برای سفرهای گروهی (نام آژانس)

خلاصه

  • بسیاری از آژانس های هواپیمایی از پیامک های انبوه برای تبلیغات و تبلیغات استفاده می کنند.
  • استفاده از این روش مزایای مختلفی از جمله هزینه کم، تاثیرگذاری بالا، سرعت بالا و توجه بیشتر به مشتریان دائمی برای آنها دارد.
  • همچنین استفاده از این روش برای آژانس های هواپیمایی کاربردهای مختلفی دارد. آنها می توانند در مورد مواردی مانند تخفیف ها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر در زمان مناسب اطلاع دهند.
  • توجه به مواردی مانند زمان ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و بررسی پیام های دریافتی از جمله مواردی است که بازاریابی پیامکی را موثرتر می کند.
  • در این متن چند نمونه متن پیامکی آژانس هواپیمایی را ذکر کرده ایم که می توان از آنها استفاده کرد.

پرسش های رایج

چند نمونه پیامک تبلیغاتی از آژانس هواپیمایی

یک گروه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیام کوتاه می تواند اقدامات مختلفی را برای بهره مندی از مزایای آن انجام دهد. از جمله مهم ترین کاربردهای سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- در مورد تورها اطلاع رسانی کنید

1- مزایای استفاده از پیامک انبوه برای آژانس های هواپیمایی چیست؟

مطمئنا شما تنها آژانس هواپیمایی نیستید که از پیامک برای تبلیغات استفاده می کند. بسیاری از گروه های دیگر نیز با ارسال چند نمونه از پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی قصد دارند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. به همین دلیل هنگام تبلیغ قیمت تور حتما به رقبای خود توجه کنید و قیمت های رقابتی و مناسب را اعلام کنید تا مخاطبان به تورهای شما علاقه مند شوند.

5- متن جذاب از طریق پیامک، نمونه تبلیغات آژانس هواپیمایی

سرعت بالا در اطلاع رسانی، هزینه کم و مقرون به صرفه و تاثیرگذاری بالا از مهمترین مزایای استفاده از پیامک انبوه است.

با استفاده از پیامک تبلیغاتی می توانید نظرسنجی در مورد کیفیت خدمات و تورها انجام دهید. با بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، به نقاط قوت و ضعف مجموعه پی خواهید برد. هنگامی که این نقاط ضعف و قوت را درک کردید، می توانید برای تصحیح نقاط ضعف و تقویت بیشتر نقاط قوت برنامه ریزی کنید تا آژانس موفق تری داشته باشید. همچنین یک استراتژی بازاریابی برای آژانس هواپیمایی است. با استفاده از این روش به مسافران یادآوری می کنید که نظر آنها پس از سفر هنوز مهم است. این کار باعث می شود تا در ذهن مسافران نفوذ کنید و آنها همیشه نام مجموعه شما را به خاطر بسپارند.

برنامه های کاربردی سیستم پیام کوتاه برای آژانس های هواپیمایی

ممکن است یک تور به دلایل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی، مشکلات فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر به تاخیر بیفتد. پس از اطلاع از این تاخیر می توانید از طریق پیامک به مسافران اطلاع دهید تا نسبت به زمان رسیدن به مقصد و فرودگاه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند. علاوه بر اینکه مسافران با تأخیر کمتر مزاحم می شوند، این امر به آنها امکان می دهد بدانند با یک مجموعه معمولی سروکار دارند و می توانند به پیام های مناسب تکیه کنند. در زیر نمونه ای از پیامک های تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مناسبت ها را بررسی می کنیم.

  • مسافر عزیز سفر (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تاخیر) با (میزان تاخیر) مواجه است. (نام شرکت هواپیمایی)

نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانس های مسافرتی

اگر می خواهید مشتریان را از تورهای جذاب خود مطلع کنید، باید این کار را به موقع و به درستی انجام دهید. مثلا خیلی ها دوست دارند در ایام میلاد امام رضا (ع) به مشهد بروند. فردای روز میلاد امام (ره) برای میلاد امام رضا (ع) در مورد سفر مشهد پیامی نمی داد. پس حتما پیشنهادات خود را به روز و به موقع ارائه دهید.

3- استفاده از کلمات جذاب

به این مقاله اشاره کنید

یک لیست (VIP) از مشتریان خود تهیه کنید. کسانی که در سال گذشته بیش از یک بار از خدمات شما استفاده کرده اند را در این لیست قرار دهید. می توانید ابتدا برای این افراد تخفیف های جذاب و تورهای لحظه آخری مقرون به صرفه بفرستید. با استفاده از این روش علاقه آنها به مجموعه شما افزایش می یابد. همچنین بهتر است پیام متنی که برای افراد موجود در این لیست ارسال می کنید کمی متفاوت باشد. متن اس ام اسی که برای این افراد ارسال می شود باید کمی صمیمی تر باشد.

5- اطلاع از تاخیر

اگر از یک یا چند نمونه تبلیغاتی پیامکی خطوط هوایی استفاده کرده اید، اما هنوز تاثیر مربوطه را بر فروش ندیده اید، حتما فراموش کرده اید که به چند نکته توجه کنید. علاوه بر نکاتی که در قسمت قبل ذکر شد، به طور کلی نکات دیگری نیز قابل توجه است. این نکات عبارتند از:

1- زمان ارسال

[کل: ۰ میانگین: ۰]

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه کاربردهای مختلفی برای آژانس های هواپیمایی دارد. آنها می توانند در مورد مواردی مانند تخفیف ها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر در زمان مناسب اطلاع دهند.

2- در ارسال پیامک تبلیغاتی به آژانس های هواپیمایی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

این روزها مجموعه ها و اصناف مختلف از پیامک های انبوه برای انجام کارهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی جهت ارائه تورها و خدمات مختلف نمونه ای از پیامک های تبلیغاتی آژانس هواپیمایی می باشد. صاحبان آژانس های هواپیمایی با استفاده از این روش سعی می کنند تورهای بیشتری را به مشتریان خود معرفی کنند و با افزایش تعداد مشتریان، سود خود را افزایش دهند. در این مقاله ابتدا نکاتی را در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی به این منظور بیان می کنیم و سپس به چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

چرا خطوط هوایی به تبلیغات پیامکی اهمیت می دهند؟

چند نمونه پیامک تبلیغاتی از آژانس هواپیمایی

چرا خطوط هوایی به تبلیغات پیامکی اهمیت می دهند؟

3- کاربردهای ارسال پیامک برای آژانس های هواپیمایی را نام ببرید؟

کلماتی مانند تخفیف، پیشنهاد، ارزان و بسیاری از کلمات مشابه دیگر برای مردم بسیار جذاب است. بسیاری از مخاطبان پیامک های حاوی این کلمات را باز می کنند تا بتوانند از فرصت ایجاد شده برای سفر استفاده کنند. این کلمات را در نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی مشاهده می کنید.

4- اعلام قیمت های رقابتی

در ارسال پیامک تبلیغاتی توجه به مواردی مانند زمان ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و بررسی پیام های دریافتی را فراموش نکنید.

پیامک تاثیر زیادی روی مخاطب دارد. به همین دلیل زمانی که قصد دارید برای مخاطبان خود پیامک بفرستید، حتما زمانی را صرف نوشتن یک متن مناسب و جذاب کنید. در پایان این مقاله چند نمونه از متن تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را بیان می کنیم.

6- بررسی پیامک های دریافتی

گاهی در شهرها و کشورهای خاصی نمایشگاه ها و همایش هایی برای مشاغل و اصناف خاص برگزار می شود. با اطلاع رسانی صحیح از این رویدادها می توانید به افراد شاغل در این حرفه ها کمک کنید تا کار خود را بهبود بخشند و فروش مجموعه را افزایش دهند.

4- تهیه لیست مشتریان (VIP)

قرار نیست همه همه تورهای شما را بدانند و زمان خود را بدانند. آژانس های هواپیمایی می توانند از طریق سرویس پیام کوتاه، تورها و رویدادهای مختلف را به اطلاع مشتریان برسانند. با این روش مشتریان و مخاطبانی که دوست دارند در این تورها شرکت کنند به راحتی می توانند زمان خود را بدانند و برای انجام مراحل بعدی با مجموعه تماس بگیرند.

2- اطلاع از تخفیفات

برنامه های کاربردی سیستم پیام کوتاه برای آژانس های هواپیمایی

بر اساس تحقیقات انجام شده در شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی، حدود 40 درصد از درآمد حاصل از این هزینه ها از مشتریان ثابت است. بنابراین باید بگوییم که حفظ مشتریان ثابت یکی از مهمترین مواردی است که هر آژانس هواپیمایی باید به آن توجه کند. بسیاری از کسانی که از خدمات آژانس مسافرتی استفاده کرده اند و از آن راضی بوده اند، دوباره با این آژانس تماس خواهند گرفت. بنابراین اگر آژانس هواپیمایی نمونه ای از اس ام اس تبلیغاتی آژانس هواپیمایی مانند پیشنهاد تخفیف برای این مسافران ارسال کند، این افراد دوباره به آنها مراجعه خواهند کرد.

2- کم هزینه و تاثیر زیاد

گاهی اوقات ظرفیت کامل تورهای آژانس هواپیمایی پر نمی شود. در این مرحله آژانس های هواپیمایی قصد دارند باقی مانده بلیت ها را از طریق تخفیف های مناسب به فروش برسانند. پیامک ها به سرعت به دست مشتریان می رسد و این باعث می شود پیام تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی به دست مشتریان برسد و آنها نیز بتوانند تور خود را قبل از ساعت پرواز هواپیما رزرو کنند. این موضوع باعث شده است که بسیاری از خطوط هوایی از طریق پیامک تبلیغاتی به مشتریان خود از تورهای لحظه آخری اطلاع دهند.

4- انجام نظرسنجی

زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مهم است. بسیاری از مجموعه ها از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی با متن جذاب استفاده کرده اند. اما هنوز برای آنها جای سوال است که چرا نتوانستند افکار عمومی را به خود جلب کنند. یکی از دلایل عدم موفقیت این مجموعه ها عدم توجه به زمان ارسال پیامک است.
بسیاری از مردم دوست ندارند هنگام استراحت و خواب به آنها پیامک داده شود. به همین دلیل پیامک های تبلیغاتی باید در زمان های مناسب برای مخاطب ارسال شود. سه بازه زمانی مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که عبارتند از:

  • 8 تا 10 صبح
  • 12 تا 2 بعد از ظهر
  • 4 تا 6 بعد از ظهر

2- ارسال پیشنهادات به روز

گاهی آژانس های مسافرتی برای جذب مسافران بیشتر تخفیف های جذابی در تورهای مسافرتی خود در نظر می گیرند. اما باید بدانید که این تخفیف ها به تنهایی باعث افزایش فروش نمی شود. برای اینکه بتوانید بهترین افزایش فروش را تجربه کنید، افراد بیشتری باید در مورد این تخفیف ها بدانند. به همین دلیل می توانید این تخفیف ها را برای مشتریان خود پیامک کنید. با توجه به پایین بودن و مقرون به صرفه بودن هزینه ارسال پیامک، نه تنها با افزایش فروش مواجه خواهید شد، بلکه یک تبلیغ بسیار مناسب و عالی نیز انجام خواهید داد.

3- اعلام وقایع به مردم

نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانس های مسافرتی