ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه این روزها به یکی از مناسب ترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده است. استفاده از این روش برای آژانس مسافرتی مزایای مختلفی را به همراه دارد. در زیر به برخی از مهم ترین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانس های هواپیمایی اشاره خواهیم کرد.
1- توجه به مشتریان دائمی
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی است. این نوع تبلیغات می تواند بسیاری از افراد را با خدمات و تورهای آژانس مسافرتی آشنا کند و در صورت علاقه از آن استفاده کنند. در بین تمامی روش های تبلیغاتی، استفاده از پیامک انبوه را باید یکی از بهترین، ارزان ترین و موفق ترین روش هایی دانست که می تواند مخاطبان زیادی را از مجموعه شما، تورهایی که برگزار می کنید و سایر خدماتی که ارائه می دهید آگاه کند.
3- سرعت بالا
برخی از افراد سؤالات خود را به همان شماره ای که برای آنها پیامک می کردید پیامک می کنند. به همین دلیل باید پیام های دریافتی را بررسی کنید تا بتوانید به این افراد پاسخ دهید. بسیاری از این افراد می توانند مشتری خدمات و تورهای شما شوند.
چند نمونه پیامک تبلیغاتی از آژانس هواپیمایی
علاوه بر موارد فوق به نکاتی توجه کرده اید که استفاده صحیح از آنها در بازاریابی پیامکی بهتر آژانس های مسافرتی نقش دارد. در زیر مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد آمده است.
- در بازه های زمانی مختلف، مشتریان خود را از تورهای جدید همراه با تخفیف هایشان مطلع کنید.
- چند ساعت قبل از زمان حرکت، برای یادآوری زمان و مکان به مسافران پیامک ارسال کنید.
- دقایقی قبل از پرواز با ارسال پیامک برای مسافران آرزوی سفر خوبی داریم.
- پس از بازگشت از سفر، با ارسال پیامک از شرکت او در تور تشکر کرده و میزان رضایت او را جویا شوید.
- در مناسبت ها و جشن های مختلف با ارسال پیامک از مشتریان و مخاطبان خود استقبال کنید.
چند نکته مهم برای تبلیغات پیامکی موثرتر
پس از ذکر نکات مهم در مورد پیامک و تاثیر آن در افزایش تعداد مشتریان آژانس های مسافرتی، حال نوبت به بررسی چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی هواپیمایی می رسد. این نمونه پیامک ها عبارتند از:
- آیا می دانید آژانس های مسافرتی بلیط هواپیما خود را از کجا تهیه می کنند؟
- خرید آسان، دلپذیر و سریع بلیط هواپیما در آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
- خرید بلیط هواپیما فقط در 5 دقیقه با آژانس (نام پیکاپ)
- آیا می دانید چند بار بلیط پرواز خود را خریداری کرده اید؟ قیمت ها را مقایسه کنید.
- با دیدن قیمت بلیط هواپیما آژانس (نام آژانس) تعجب نکنید!
- بلیط پرواز خود را تنها با یک تماس دریافت کنید.
- آخرین فرصت برای شرکت در تور (نام شهر) با تخفیف.
- تخفیف های ما را از دست ندهید
- تور جدید (نام شهر) را از دست ندهید.
- ارزانترین تور (نام شهر)
- سفرهای سفر رشت، تخفیف ویژه برای سفرهای گروهی (نام آژانس)
خلاصه
- بسیاری از آژانس های هواپیمایی از پیامک های انبوه برای تبلیغات و تبلیغات استفاده می کنند.
- استفاده از این روش مزایای مختلفی از جمله هزینه کم، تاثیرگذاری بالا، سرعت بالا و توجه بیشتر به مشتریان دائمی برای آنها دارد.
- همچنین استفاده از این روش برای آژانس های هواپیمایی کاربردهای مختلفی دارد. آنها می توانند در مورد مواردی مانند تخفیف ها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر در زمان مناسب اطلاع دهند.
- توجه به مواردی مانند زمان ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و بررسی پیام های دریافتی از جمله مواردی است که بازاریابی پیامکی را موثرتر می کند.
- در این متن چند نمونه متن پیامکی آژانس هواپیمایی را ذکر کرده ایم که می توان از آنها استفاده کرد.
پرسش های رایج
یک گروه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیام کوتاه می تواند اقدامات مختلفی را برای بهره مندی از مزایای آن انجام دهد. از جمله مهم ترین کاربردهای سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
1- در مورد تورها اطلاع رسانی کنید
1- مزایای استفاده از پیامک انبوه برای آژانس های هواپیمایی چیست؟
مطمئنا شما تنها آژانس هواپیمایی نیستید که از پیامک برای تبلیغات استفاده می کند. بسیاری از گروه های دیگر نیز با ارسال چند نمونه از پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی قصد دارند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. به همین دلیل هنگام تبلیغ قیمت تور حتما به رقبای خود توجه کنید و قیمت های رقابتی و مناسب را اعلام کنید تا مخاطبان به تورهای شما علاقه مند شوند.
5- متن جذاب از طریق پیامک، نمونه تبلیغات آژانس هواپیمایی
سرعت بالا در اطلاع رسانی، هزینه کم و مقرون به صرفه و تاثیرگذاری بالا از مهمترین مزایای استفاده از پیامک انبوه است.
با استفاده از پیامک تبلیغاتی می توانید نظرسنجی در مورد کیفیت خدمات و تورها انجام دهید. با بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، به نقاط قوت و ضعف مجموعه پی خواهید برد. هنگامی که این نقاط ضعف و قوت را درک کردید، می توانید برای تصحیح نقاط ضعف و تقویت بیشتر نقاط قوت برنامه ریزی کنید تا آژانس موفق تری داشته باشید. همچنین یک استراتژی بازاریابی برای آژانس هواپیمایی است. با استفاده از این روش به مسافران یادآوری می کنید که نظر آنها پس از سفر هنوز مهم است. این کار باعث می شود تا در ذهن مسافران نفوذ کنید و آنها همیشه نام مجموعه شما را به خاطر بسپارند.
برنامه های کاربردی سیستم پیام کوتاه برای آژانس های هواپیمایی
ممکن است یک تور به دلایل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی، مشکلات فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر به تاخیر بیفتد. پس از اطلاع از این تاخیر می توانید از طریق پیامک به مسافران اطلاع دهید تا نسبت به زمان رسیدن به مقصد و فرودگاه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند. علاوه بر اینکه مسافران با تأخیر کمتر مزاحم می شوند، این امر به آنها امکان می دهد بدانند با یک مجموعه معمولی سروکار دارند و می توانند به پیام های مناسب تکیه کنند. در زیر نمونه ای از پیامک های تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مناسبت ها را بررسی می کنیم.
- مسافر عزیز سفر (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تاخیر) با (میزان تاخیر) مواجه است. (نام شرکت هواپیمایی)
نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانس های مسافرتی
اگر می خواهید مشتریان را از تورهای جذاب خود مطلع کنید، باید این کار را به موقع و به درستی انجام دهید. مثلا خیلی ها دوست دارند در ایام میلاد امام رضا (ع) به مشهد بروند. فردای روز میلاد امام (ره) برای میلاد امام رضا (ع) در مورد سفر مشهد پیامی نمی داد. پس حتما پیشنهادات خود را به روز و به موقع ارائه دهید.
3- استفاده از کلمات جذاب
به این مقاله اشاره کنید