پیامک خودکار بهترین منشی پیامکی برای مشتریان


پیامک خودکار بهترین منشی پیامکی برای مشتریان

این روزها بسیاری از کسب و کارها برای انجام تبلیغات خود از سامانه پیامکی استفاده می کنند. اما بسیاری از آنها با مشکل بزرگی روبرو هستند و آن نحوه پاسخگویی به مخاطبانی است که به اس ام اس آنها پاسخ می دهند. مردم دوست ندارند به مشتریان خود پاسخ دهند زیرا باعث می شود بخشی از آنها را از دست بدهند. یکی از روش هایی که این افراد می توانند استفاده کنند، پاسخگوی خودکار پیامکی است. با استفاده از این روش می توان به راحتی با هزینه کم به بسیاری از افراد پاسخ داد. در این مقاله قصد داریم ایده هایی در مورد پاسخگوی خودکار پیامکی ارائه دهیم. برای آشنایی بیشتر با این سیستم تا انتها با ما همراه باشید.

پاسخگوی خودکار پیامکی چیست؟

پاسخگوی خودکار پیامکی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، یک پاسخگوی خودکار پیام متنی مانند یک منشی تلفنی کار می کند و به هر کسی که برای شما پیام ارسال کرده است، یک پاسخ از پیش تعیین شده می دهد. بسیاری از گروه های معتبر ارائه دهنده خدمات پیامکی نیز این نوع خدمات را ارائه می دهند. لطفاً توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی، باید یک خط پیام کوتاه اختصاصی از ارائه دهنده خدمات خود دریافت کنید. این منشی پیامکی به کلمات کلیدی حساس است و با توجه به این کلمات کلیدی متنی را که قبلا مشخص کرده اید برای گیرنده ارسال می کند.

به عنوان مثال، اگر پیامکی حاوی متن “اگر می خواهید در قرعه کشی شرکت کنید، شماره 1 را ارسال کنید” را برای مخاطبان خود ارسال می کردید، شماره 1 را به منشی پیامکی می دادید تا هرکسی که این شماره را برای شما ارسال کرده است، منشی پیام کوتاه، یک اعلان پیامکی را دریافت می کند که حاوی متن “به زودی ما یک کد تخفیف برای شما ارسال خواهیم کرد” برای آن شخص است. مثال بهتری برای این موضوع وجود دارد تا بتوانید در مورد اهمیت استفاده از این روش بیشتر بدانید. به عنوان مثال، شما ارائه دهنده یک اپلیکیشن جذاب هستید. می توانید برای مخاطبان خود پیامکی با متن “برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن عدد 1 را ارسال کنید” ارسال کنید. هر فردی که در پاسخ عدد 1 را نوشته است، منشی پیامکی شما به صورت خودکار لینک دانلود اپلیکیشن را برای او ارسال می کند.

با استفاده از این روش دیگر نگران از دست دادن مخاطب خود نخواهید بود و می توانید در سریع ترین زمان ممکن به بسیاری از موارد پاسخ دهید. با این روش حتی پیامک مشتری هم بی پاسخ نمی ماند و منشی شما به صورت خودکار پیامک های لازم را برای او ارسال می کند.

نحوه فعال کردن پاسخگوی خودکار پیامکی

نحوه فعال کردن پاسخگوی خودکار پیامکی

نحوه فعال سازی و استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی یا منشی پیامکی در بسیاری از مجموعه ها یکسان است. ممکن است تنها تفاوت های جزئی در این مورد وجود داشته باشد. برای فعال کردن این ویژگی، باید از بین گزینه های موجود در پنل ارسال پیامک انبوه، یک پاسخگوی خودکار را جستجو کنید. پس از یافتن قسمت مورد نظر باید شماره ای را که قرار است از طریق آن پاسخ را برای مخاطب ارسال کنید یا شماره خود را وارد کنید.
قسمت بعدی محل وارد کردن کلمه کلیدی مورد نظر است. در این قسمت کلمه ای را وارد کنید که منشی در صورت وجود پیامک به آن پاسخ دهد. در قسمت بعدی متن پیامک ارسال شده برای مخاطب را تایپ می کنید. با انتخاب گزینه فعال کردن، این قابلیت برای پنل اس ام اس شما فعال می شود و می توانید از شماره تلفن، بانک شماره و یا موارد دیگر به مخاطبینی که پیامک ارسال کرده اید پاسخ دهید.

کیس ها برای استفاده از منشی پیامکی بسیار مناسب هستند

کیس ها برای استفاده از منشی پیامکی بسیار مناسب هستند

در برخی مواقع استفاده از منشی پیامکی بسیار مفید و مفید است. در اینجا مهمترین مواردی که می توان از آنها برای استفاده حداکثری از پاسخگویی پیامکی استفاده کرد، آورده شده است.

1- برای خبرنامه ثبت نام کنید

بسیاری از افراد به دلایل مختلف دوست دارند پس از دریافت پیامک تبلیغاتی که از آنها دعوت می کند تا با موارد مهمی مانند آوردن محصولات جدید، تخفیف ها و بسیاری موارد مشابه دیگر به روز شوند، در خبرنامه مجموعه شما عضو شوند. می توانید پیام خوش آمدگویی خودکار را از طریق پیامک برای آنها ارسال کنید.

2- نظرسنجی پیامکی

بسیاری از کسب و کارها برای درک بهتر نظرات و سلیقه مشتریان از نظرسنجی های پیامکی استفاده می کنند تا بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای آینده کسب و کار داشته باشند. استفاده از منشی پیامکی نیز در این مواقع بسیار مفید است. می‌توانید به‌طور خودکار برای مخاطبان خود پیامی ارسال کنید تا از آنها برای شرکت در نظرسنجی تشکر کنید.

3- کسب اطلاعات بیشتر

در سامانه پیامکی خود می توانید از مخاطبان خود بخواهید برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند یا پیامکی حاوی متنی خاص برای شما ارسال کنند تا گروه هدف در اسرع وقت با آنها تماس بگیرند. در این صورت می توانید از طریق پاسخگوی خودکار پیامکی برای افراد در پاسخ به کلمه خاص پیامک ارسال کنید و در متن آن پیام بنویسید که متخصصان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی

مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی

استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی مزایای خاص خود را دارد. این مزایا باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها به استفاده از این قابلیت علاقه مند شوند. در زیر به مهمترین مزایای این ویژگی اشاره شده است.

1- پاسخ سریع

اولین و مهمترین مزیت استفاده از این روش پاسخگویی سریع است. مشتریان با دریافت پاسخ سریع نسبت به مجموعه شما اطمینان بیشتری خواهند داشت. این امر باعث می شود نه تنها مشتریان خود را از دست ندهید، بلکه روزانه تعداد آنها را نیز افزایش دهید.

2- صرفه جویی در زمان

نیازی نیست شخصی را برای پاسخ دادن به پیامک های مشتری استخدام کنید یا ساعت های زیادی را خودتان وقت بگذارید. منشی پیامکی شما تمام کارهای لازم را به صورت خودکار انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید نظارت بر آن است.

3- ردیابی آسانتر

به راحتی می توانید به مخاطبان پاسخ دهید و دنبال کنید. با استفاده از این روش می توانید مطمئن باشید که مشتریان همیشه می توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و به سرعت پاسخ های مورد نظر خود را دریافت کنند.

خلاصه

  • پیامک یکی از امکاناتی است که گروه های ارائه دهنده خدمات پیامکی مطمئن مانند ایده آفرزار به مشتریان خود ارائه می دهند.
  • با پاسخگویی به پیام متنی می توانید با انتخاب کلیدواژه های خاص به برخی از پیامک های ارسالی مخاطبان به صورت خودکار پاسخ دهید.
  • در مواردی مانند ثبت نام در خبرنامه، شرکت در نظرسنجی و دریافت اطلاعات تکمیلی می توان از منشی های پیامکی به درستی و به خوبی استفاده کرد.
  • یکی از مهمترین مزایای استفاده از منشی پیامکی صرفه جویی در وقت و هزینه، پاسخگویی سریع و سهولت در پیگیری است.

پرسش های رایج

1- منشی پیام چیست؟

منشی تلفنی پیامک یا پاسخگوی خودکار پیامک عملکردی است که با استفاده از آن می توان به طور خودکار به گیرندگان پیامک شما پاسخ داد.

2- در چه مواردی می توان از منشی پیام استفاده کرد؟

مواردی مانند عضویت در خبرنامه، انجام نظرسنجی و پیگیری مخاطبان از جمله مهم ترین مواردی است که می تواند مورد استفاده منشی پیامکی قرار گیرد. در این مواقع فواید استفاده از توانایی های او از جهات مختلفی نمایان می شود.

3- مهمترین مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی چیست؟

صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی سریع به مخاطبان و پیگیری آسان تر نظرات و موضوعات مطرح شده توسط آنها را باید از مهمترین مزایای استفاده از این قابلیت دانست.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]