همه چیز درباره انواع بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز

محتوای خوب و کاربردی بر اساس استراتژی بازاریابی دیجیتال سازمان شما؛ این امر باعث افزایش ارزش محصول و ایجاد اعتماد و آگاهی برای مصرف کننده می شود. بازاریابی محتوا موارد زیادی را پوشش می دهد. اصول آن مبتنی بر پاسخگویی به نیازهای کاربر و رضایت آنهاست. این محتوا می تواند به شناسایی برند شما در قالب پست ها و گزارش های وبلاگ کمک کند.

یکی از رایج ترین روش های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ، ارسال پیامک به مخاطبین و مشتریان است. در هر کسب و کاری با ارسال پیامک حاوی لینک یا آدرس وب سایت و شبکه های اجتماعی می توان فروش، مخاطب، مشتریان و یا ارائه خدمات و محصولات را افزایش داد. برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به یک پنل پیام کوتاه کاربردی با امکانات ویژه از جمله ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک به پیش شماره های خاص، ارسال پیامک به جامعه هدف بر اساس جنسیت یا سن نیاز دارید.

بازاریابی چریکی با ایجاد کمپین های پرطرفدار یا چالش هایی که پتانسیل ویروسی شدن را دارند به افزایش آگاهی از برند کمک می کند. شروع این نوع بازاریابی آفلاین است. اما پس از مدتی، افراد تجربیات خود را به صورت آنلاین آپلود می کنند و کمپین تبلیغاتی چریکی آنلاین شما آغاز می شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه؛ ارزان ترین روش دیجیتال مارکتینگ

یکی دیگر از انواع بازاریابی محتوا، بازاریابی صوتی است. بازاریابی صوتی شامل تولید پادکست های مفید و جالب در مورد بازار، تجارت شما و حتی اتفاقات جالب در محل کار است. پادکست ها بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند و بسیاری از مردم از گوش دادن به آنها هنگام ورزش، پیاده روی، در ماشین پشت ترافیک لذت می برند. بازاریابی به این روش جدید و موثر است. علاوه بر این، آپلود پادکست در پلتفرم های صوتی مختلف، بک لینک های قابل قبول و قوی را برای شما به ارمغان می آورد و سئوی وب سایت در مدت زمان کوتاهی بهبود می یابد. بسیاری از مدیران باهوش علاوه بر استفاده از بازاریابی ایمیلی، با به اشتراک گذاشتن لینک پادکست کسب و کار خود در قالب یک پیامک تبلیغاتی، جذب مشتری را سرعت بخشیده و آگاهی مشتری را افزایش می دهند.

بازاریابی ویدئویی؛ محبوب ترین روش در بازاریابی

بازاریابی ویدیویی یکی از محبوب ترین شکل های محتوا برای کاربران در سراسر اینترنت است. طبق یک مطالعه در سال 2022، بیش از 78 درصد از بازاریابان ویدیو ادعا کردند که ویدیو به افزایش فروش کمک می کند. 83٪ گفتند که یک ویدیوی ارسال شده برای بازاریابی به کاربران کمک می کند تا در سایت خود بمانند. در نهایت، 86 درصد از این افراد اعتراف کردند که ویدیو برای افزایش ترافیک وب سایت آنها کار کرده است. به عنوان مثال، اگر ملک دلالی دارید، می توانید لینک محتوای ویدیویی را به همراه متنی زیبا برای تبلیغ دلال برای مشتریان ارسال کنید.

تبلیغات پولی؛ روشی برای کسب درآمد در بازاریابی آنلاین

هر روز بر تعداد افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند افزوده می شود. شاید کسی را در اطراف خود نشناسید که از گوشی هوشمند استفاده نمی کند. بنابراین تبلیغات از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی منطقی است. با استفاده از GPS، تلفن همراه شما می‌تواند داده‌ها را جمع‌آوری کند و تبلیغات گسترده‌ای را در آن منطقه پخش کند. همچنین تلفن همراه این قابلیت را دارد که با اسکن کد QR کاربر را به سرعت به سایت مقصد هدایت کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ؛ همکاری جذاب با اینفلوئنسرهای ایرانی

اجزای بازاریابی دیجیتال، دریافت ایمیل برای تبلیغات تجاری

بازاریابی صوتی؛ یکی از انواع بازاریابی دیجیتال با صداهای مداوم

هنگامی که شروع به ایجاد محتوای وب سایت می کنید، باید مطمئن شوید که گوگل آنها را تشخیص می دهد. آیا محتوای شما برای مخاطب قابل مشاهده است یا خیر؟ بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) از مهمترین کارهایی هستند که می توانید برای بهبود کسب و کار خود انجام دهید.

طبق آمار، در سال 2022 درصد قابل توجهی از کسب و کارها بودجه محتوای بازاریابی خود را به شدت افزایش می دهند و تقریباً 70 درصد از شرکت ها تصمیم می گیرند بودجه ای ویژه و جداگانه برای بخش بازاریابی محتوا در نظر بگیرند. انواع مختلفی از بازاریابی محتوا وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است.

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی اینترنتی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت کسب و کار است. با استفاده گسترده از اینترنت در دنیای امروز، بازاریابی در این زمینه اهمیت بیشتری یافته است. در این مقاله به انواع بازاریابی دیجیتال و کاربرد دیجیتال مارکتینگ می پردازیم. پس از مطالعه این مقاله می توانید با کمک بازاریابی دیجیتال فروش کسب و کار خود را افزایش دهید.

بازاریابی محتوا؛ یکی از کاربردی ترین روش های دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله به ارائه انواع دیجیتال مارکتینگ و روش های رایج آن پرداخته ایم. توجه داشته باشید که هر یک از این روش ها باید با توجه به نوع کسب و کار شما انتخاب شوند. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه اینترنتی کوچک دارید، یک فروشگاه آنلاین و یک شبکه اجتماعی برای شما کافی است و دیگر نیازی به استراتژی های بازاریابی پیچیده مانند اینفلوئنسر مارکتینگ ندارید. به نظر شما کدام یک از روش های ارائه شده در حوزه دیجیتال مارکتینگ و رشد و توسعه کسب و کار کاربرد بیشتری دارد؟ خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما را در پایان این مقاله بخوانیم.

برای حضور در صفحه نتایج گوگل بهتر است از استراتژی های سئو مانند: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی وب سایت پیروی کنید. برای پیاده سازی این استراتژی ها لازم است از قبل کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود را جستجو و فهرست کنید. سپس شروع به تولید محتوا کنید. سئو وب سایت شما را چندین مرحله به جذب مشتری نزدیک می کند. زیرا طبق یک مطالعه، حدود 92 درصد از ترافیک نت به سایت هایی که در صفحه اول نشان داده شده اند هدایت می شود. اولین سایتی که آشکارا به صورت ارگانیک بالا رفت، 33 درصد از ترافیک را دریافت می کند.

بازاریابی شبکه ای؛ خاص ترین عناصر بازاریابی دیجیتال

کسب و کارها می توانند با تجزیه و تحلیل افراد موفق (با بازدیدهای زیاد) و با فالوورهای زیاد، کار خود را ارائه و بازاریابی کنند. می‌توانید با آن‌ها شریک شوید تا با تجزیه و تحلیل تعداد برداشت‌های محتوای تأثیرگذار، برند خود را قابل مشاهده کنید. اینفلوئنسرهای ایرانی پروژه هایی مانند تبلیغات محصول، تبریک تولد و حتی پیام تسلیت دریافت می کنند. این افراد کسب و کار شما را به گونه ای در صفحه خود نشان می دهند که شما آن را تایید کنید. در نتیجه، سیل کاربران با الهام از وبلاگ نویس مورد نظر به سایت شما هدایت می شوند.

بازاریابی محتوا، بازاریابی و تولید محتوای مستقل

بازاریابی ایمیلی خدمات بازاریابی ایمیلی یک روش قدیمی و هنوز موثر است

بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی، بازاریابی کسب و کار در شبکه های اجتماعی

بازاریابی موبایلی؛ روشی که تاثیر عمیق اما کم هزینه در بازاریابی دارد

وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای اینستاگرام؛  روش بازاریابی گران قیمت

بازاریابی چریکی؛ ایده های جدید از آفلاین تا آنلاین

تصورات غلط در مورد ناکارآمدی بازاریابی ایمیلی نباید صاحبان مشاغل را از استفاده از این روش تبلیغاتی باز دارد. سیستم های اتوماسیون بازاریابی مانند خبرنامه های ایمیل و پیام های متنی انبوه به شما کمک می کنند متن پیشنهاد خود را مستقیماً به بازار هدف خود ارسال کنید.

آمارها نشان می دهد که 4 میلیارد نفر در جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. جالب است بدانید که ۲۸ درصد از این افراد به دنبال محصول مورد نظر خود هستند. بنابراین این جمعیت یک فرصت منحصر به فرد برای کسانی است که به دنبال بازاریابی برای کسب و کار خود هستند.

برای شروع بازاریابی ایمیلی، با یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی مذاکره کنید. سپس با سفارشی سازی پنل اتوماسیون ایمیل خود می توانید مخاطبین را به دلخواه مرتب کنید.برای بازاریابی پیامکی می توانید پنل پیامک فراز را برای سازمان خود اجرا کنید.متن پیشنهادی خود را ویرایش کنید و پیامک را به صورت کلی یا با فیلترهای خاص ارسال کنید.



آشنایی با انواع بازاریابی دیجیتال از طریق پیامک

روش های مختلفی برای تبلیغات پولی مانند JAds یا Google Ads وجود دارد. Google Ads وب سایت شما را به صورت دوره ای یا هر کلیک از طرف گوگل تبلیغ می کند. این روش به دلیل تحریم های ایران و نیاز به پرداخت دلاری با مشکلاتی همراه است. روش دیگر تبلیغات کلیکی یا PPC است. در این روش هزینه تبلیغات تنها زمانی به پلتفرم های هاستینگ پرداخت می شود که کاربر روی تبلیغ کلیک کند. تبلیغات کلمات کلیدی نیز با ارسال پیامک چندرسانه ای امکان پذیر است. برای آشنایی با مفهوم پیام چندرسانه ای می توانید مقاله پیام چندرسانه ای چیست را مطالعه کنید.

بهینه سازی موتور جستجو؛ SEO و SEM معجزه های دنیای بازاریابی هستند

شبکه های اجتماعی در دنیای امروز فقط برای سرگرمی و ارتباط نیستند. امروزه رسانه های اجتماعی فضای مناسبی برای تبلیغات هستند. بازاریابی رسانه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی مختلف مانند: اینستاگرام، فیس بوک یا لینکدین بسیار ضروری شده است. اما چرا؟