نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام جذاب و متقاعد کننده
وقتی صحبت از بازاریابی می شود، روش های مختلفی وجود دارد که کسب و کارها می توانند از آنها استفاده کنند. اما معمولا پیامک در این لیست کمتر است و شاید به دلیل استفاده نادرست یا عدم آگاهی از پیامک های تبلیغاتی باشد. واقعیت این است که اگر بتوانید از پیامهای تبلیغاتی مناسب استفاده کنید، میتوانید یکی از ویروسیترین شکلهای بازاریابی را برای کسبوکار خود چه آنلاین و چه آفلاین ارائه کنید. اما تاثیر پیامک بر تجارت آنلاین بسیار زیاد است. در ادامه به دلایلی اشاره می کنیم که نشان می دهد پیامک تبلیغاتی چگونه بر کسب و کار آنلاین شما تأثیر می گذارد مانند صفحه کسب و کار شما در اینستاگرام.
برای به دست آوردن بهترین نتایج، نسخه تبلیغاتی شما باید در وهله اول به چیزهای بیشتری از افزایش فروش فکر کند. بنابراین، برای رسیدن به این هدف، لحن خود را دوستانه نگه دارید و در وهله اول از پیامک استفاده کنید تا برند خود را بیشتر بشناسید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطب است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و فقط به نیازها و سلیقه مشتری فکر کنید.
درگیر کردن افراد در نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام
خلاصه
واقعیت این است که بازاریابی پیامکی بخش بزرگی از آینده دیجیتال خواهد بود و در جایی که مردم از استفاده از اینترنت خسته شدهاند، این پیامک است که میتواند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد.
مردم به طور متوسط 3 ساعت در روز از تلفن همراه خود استفاده می کنند. به همین دلیل بازاریابی پیامکی برای ارسال نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام می تواند یکی از بهترین راه ها برای افزایش مشتری باشد.
از آنجایی که نرخ تبدیل در بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر کانال های ارتباطی بالاتر است، بنابراین می توان از این روش برای برنامه ریزی استراتژی شبکه های اجتماعی مانند افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کرد.
تحقیقات نشان می دهد که بهترین راه برای استفاده از نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام، ارسال محتوای عالی برای مخاطب است که علاوه بر موضوع، فراخوانی مناسب برای جذب مخاطب داشته باشد.
پرسش های رایج
ساختار نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام چگونه است؟
به این مقاله اشاره کنید
استفاده از نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام به دلیل باز شدن بالای پیامک، تنوع تبلیغات، بازگشت سرمایه مناسب و افزایش نرخ تبدیل بسیار حائز اهمیت است.
چه برای کسب و کار آنلاین خود، مانند شعبه اینستاگرام کسب و کار خود، چه برای مشاغل آفلاین، تبلیغ می کنید، باید از ساختاری منظم برای درک بهتر مخاطبان خود از پیام تبلیغاتی که ارسال می کنید استفاده کنید. در ادامه به این ساختار که برای نوشتن نمونه پیام های دعوت صفحه اینستاگرام باید استفاده کنید به اختصار اشاره می کنیم.
عنوان اولین عنصر تبلیغات پیامکی است که باید بسیار چشم نواز و متقاعد کننده باشد. در این تیتر باید از قول، خبر فوری، سوال یا دستور برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید.
زیرنویس یکی دیگر از عناصر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی اوقات کسب و کارها بنا به صلاحدید خود آن را حذف می کنند. اما وقتی متن خود را با یک سوال شروع کردید، یک زیرنویس می تواند به آن سوال پاسخ دهد.
محتوای اصلی شما قسمت اصلی داستان پیامک شماست که باید به صورت مختصر، مفید و جذاب نوشته شود. صرف نظر از نوع کسب و کارتان، نوشتن محتوای اصلی پیامک به صورت دوستانه می تواند مخاطب را تشویق به پاسخگویی کند.
در نهایت، یک تماس برای اقدام (CTA) پیامک شما را پایان می دهد. در این قسمت می توانید با قرار دادن لینک یک صفحه یا عبارتی مانند «خرید»، «کتاب» و «بازدید» مخاطب را به اقدام تشویق کنید.
عناصر یک پیام تبلیغاتی در مثال پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام