نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام جذاب و متقاعد کننده

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، روش های مختلفی وجود دارد که کسب و کارها می توانند از آنها استفاده کنند. اما معمولا پیامک در این لیست کمتر است و شاید به دلیل استفاده نادرست یا عدم آگاهی از پیامک های تبلیغاتی باشد. واقعیت این است که اگر بتوانید از پیام‌های تبلیغاتی مناسب استفاده کنید، می‌توانید یکی از ویروسی‌ترین شکل‌های بازاریابی را برای کسب‌وکار خود چه آنلاین و چه آفلاین ارائه کنید. اما تاثیر پیامک بر تجارت آنلاین بسیار زیاد است. در ادامه به دلایلی اشاره می کنیم که نشان می دهد پیامک تبلیغاتی چگونه بر کسب و کار آنلاین شما تأثیر می گذارد مانند صفحه کسب و کار شما در اینستاگرام.

برای به دست آوردن بهترین نتایج، نسخه تبلیغاتی شما باید در وهله اول به چیزهای بیشتری از افزایش فروش فکر کند. بنابراین، برای رسیدن به این هدف، لحن خود را دوستانه نگه دارید و در وهله اول از پیامک استفاده کنید تا برند خود را بیشتر بشناسید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطب است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و فقط به نیازها و سلیقه مشتری فکر کنید.

درگیر کردن افراد در نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام

تبلیغات پیامکی صفحه اینستاگرام

خلاصه

  • واقعیت این است که بازاریابی پیامکی بخش بزرگی از آینده دیجیتال خواهد بود و در جایی که مردم از استفاده از اینترنت خسته شده‌اند، این پیامک است که می‌تواند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد.
  • مردم به طور متوسط ​​3 ساعت در روز از تلفن همراه خود استفاده می کنند. به همین دلیل بازاریابی پیامکی برای ارسال نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام می تواند یکی از بهترین راه ها برای افزایش مشتری باشد.
  • از آنجایی که نرخ تبدیل در بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر کانال های ارتباطی بالاتر است، بنابراین می توان از این روش برای برنامه ریزی استراتژی شبکه های اجتماعی مانند افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کرد.
  • تحقیقات نشان می دهد که بهترین راه برای استفاده از نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام، ارسال محتوای عالی برای مخاطب است که علاوه بر موضوع، فراخوانی مناسب برای جذب مخاطب داشته باشد.

پرسش های رایج

  1. ساختار نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام چگونه است؟
به این مقاله اشاره کنید

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای رشد صفحه اینستاگرام مهم است؟

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای رشد صفحه اینستاگرام مهم است؟

نتایج نشان می دهد که پیشنهادات تبلیغاتی پیامکی اغلب منجر به نتایج می شود. زمانی که هدف از ارسال پیامک بازاریابی ایجاد تعامل، جذب مخاطب و ایجاد انگیزه برای آشنایی با کسب و کار باشد و تمامی این اهداف در نیاز مشتری لحاظ شود در نتیجه نرخ تبدیل بالایی مشاهده خواهد شد. طبق آمار، نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام می تواند نرخ تبدیل 29 درصدی داشته باشد که در مقایسه با بسیاری از روش های تبلیغاتی بسیار عالی به نظر می رسد.

نمونه هایی از پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام

فضای اینستاگرام بسیار بسیار شلوغ است در نتیجه دیده شدن در این فضا و در میان فشار رقبا بسیار سخت است. بنابراین چه راه بهتری برای یافتن راهی برای افزایش آگاهی از برند خود در خارج از این فضا جستجو کنید. نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام می تواند راهی منحصر به فرد برای معرفی برند شما به مشتریان بالقوه باشد. از طریق پیامک می توانید به مخاطب نشان دهید که “ما نیز در اینستاگرام هستیم و بسیار خوشحال خواهیم شد که شما را به مخاطبان خود تبدیل کنیم” بدون توجه به سر و صدای اینستاگرام.

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) اساساً نسبت بین سودی است که کسب و کارها در مقابل هزینه های متحمل شده به دست می آورند. هنگامی که صحبت از بازاریابی در هر زمینه ای می شود، یکی از اولین مفاهیمی که باید در نظر گرفت هزینه در مقابل بازده است. واقعیت این است که بازاریابی پیامکی یکی از سالم‌ترین روش‌های بازگشت سرمایه را دارد. از طرفی پیامک های تبلیغاتی مانند پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام نسبت به سایر روش های بازاریابی مقرون به صرفه تر است و شما می توانید با برنامه ریزی استراتژی واقعی به سمت واقعی انتظار بازگشت سرمایه را داشته باشید. اگر بتوانید از بازاریابی پیامکی خود به خوبی استفاده کنید، مطمئن باشید که نتایج عالی کسب خواهید کرد.

نرخ تبدیل را افزایش دهید

فرصت های زیادی برای رشد در اینستاگرام وجود دارد و تبلیغات پیامکی می تواند این پتانسیل را داشته باشد که فالوور شما را از طریق این کانال ارتباطی افزایش دهد. در زیر به چند نمونه از پیام های دعوت صفحه اینستاگرام اشاره می کنیم که با استفاده از آنها می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

  • هر تماسی تخفیف دارد. برای مشاهده تخفیف های جذاب ما به (آدرس صفحه) مراجعه کنید.
  • دخترا امروز روز شماست برای تشکر از همراهی شما، به مدت یک هفته و به مناسبت روز کودک، تمامی محصولات صفحه تا 50 درصد تخفیف به فروش می رسد. پس همین الان به ما سر بزنید
  • غذای لذیذ فقط چند قدم با شما فاصله دارد. کلیک کنید و بیایید ببینید چه چیزی برای شما در اینجا آماده کرده ایم.
  • شیرینی از ما، چای از شما!! بدون خروج از منزل سفارش خود را ثبت کنید. از ناپلئون تا نان خامه ای. شکمش ما را دنبال می کند.
  • شما جزو اولین کسانی هستید که از محصولات جدید و تخفیف های ما مطلع می شوید. پس برای استفاده از این تخفیف های شگفت انگیز به کانال اینستاگرام ما مراجعه کنید.
  • فرصت محدود است پس برای عضویت در گروه چند هزار نفری (نام صفحه) عجله کنید. همه چیز برای شما و رضایت شماست.
  • آیا می دانستید جایی برای دختران وجود دارد که می توانید در آن بخرید، بفروشید و دوستان پیدا کنید؟ روی لینک زیر کلیک کنید تا شما را به دختران برساند.
  • درست است که در خودمان ندیدیم که روزی مادر و پدر شویم اما حالا که وقتش رسیده باید کوچولوی خود را زیبا کنیم. به اینجا (آدرس صفحه) بروید تا بتوانید شیک ترین لباس ها را برای نانیت بخرید.
  • اینجا همه چیز رنگارنگ و زیباست، پس فقط سلیقه خود را بیان کنید. منتظرتون هستیم خانم خوش سلیقه
  • با قاب هایی با کیفیت بالا، داستان های زندگی خود را فراموش نشدنی کنید. در فروشگاه ما به بهترین گوشی های دنیا دسترسی خواهید داشت. از طریق این لینک (آدرس صفحه) با ما تماس بگیرید.
  • کفش های سیندرلا در صفحه ما موجود است. حتما بیا ببین شاید دوستش داشتی و خریدی. ما را ملاقات کنید

از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام می توان به افزایش مخاطب و در نتیجه افزایش فروش اشاره کرد. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، می توانید انتظار فروش بیشتری داشته باشید. تبلیغات اس ام اس در رویدادهای خاص، هنگام قرعه کشی و تخفیف بهترین نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام است. این مثال ها تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر روی مخاطب می گذارد. به خصوص اگر از عبارات و کلمات موثر در نوشتن آنها استفاده کنید، می توانید نتایج بیشتری را مشاهده کنید.

نمونه هایی از پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام

نمونه هایی از پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین مکان ها برای رشد و دیده شدن کسب و کارها است. روش های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند برای جذب فالوور از آنها استفاده کنند. اما استفاده از نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام اغلب توسط کسب و کارها نادیده گرفته می شود. نادانست که پیامک پتانسیل بسیار خوبی برای افزایش تعداد فالوور دارد. یک پیامک تبلیغاتی جذاب یک راه عالی برای ارتباط مستقیم با مشتریان است و اگر این پیام به خوبی طراحی و نوشته شود و البته در زمان مناسب و برای افراد مناسب ارسال شود، می تواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

تاثیر نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام بر رشد کسب و کار

از جمله مزایای این روش شناسایی برند، افزایش تعامل با مخاطب، افزایش تعداد فالوورها و افزایش فروش است.

  1. چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اینستاگرام مهم است؟
یک اس ام اس تبلیغاتی خوب با یک call to action یا call to action جذاب می تواند مخاطب را با برند شما درگیر کند و تعامل بین شما و افرادی را که روزی می توانند مشتریان دائمی شما شوند را افزایش دهد. شما می توانید بهترین راه حل ها را برای مشتریان خود ارسال کنید یا از برنامه های تخفیف و تشویقی استفاده کنید تا نه تنها تعامل با مخاطبین خود را افزایش دهید، بلکه آنها را تشویق کنید تا روی لینک پیامک شما کلیک کرده و به صفحه اینستاگرام شما منتقل شوند. بنابراین جذب افراد باید اولین هدف شما در تبلیغات پیامکی باشد.

افزایش مخاطب و افزایش فروش

هیچ شکل دیگری از بازاریابی به اندازه پیامک نرخ اشباع بالایی ندارد. تحقیقات جدید نشان می دهد که پیامک های تبلیغاتی در 99 درصد مواقع باز و خوانده می شوند. جالب ترین چیز زمان باز کردن پیامک است. به این ترتیب اکثر افراد در صورت دسترسی به تلفن، متن آگهی شما را در 90 ثانیه اول پس از دریافت پیامک می خوانند. با این رقم، اگر بدانید تبلیغات شما برای خرید بسته های اس ام اس تبلیغاتی انبوه چقدر مقرون به صرفه خواهد بود، قطعا می توانید روزی را تصور کنید که کمپین تبلیغاتی شما موفق خواهد بود.

انواع تبلیغات

اگر از همه روش های تبلیغاتی یکسان استفاده کرده اید، به خصوص اگر در اینستاگرام فعال هستید و احساس می کنید راه های جدیدی برای تبلیغات وجود ندارد که از آن استفاده نکرده باشید، استفاده از پیامک می تواند بهترین انتخاب برای تبلیغ صفحه و برند شما باشد. وقتی بتوانید از این روش تبلیغاتی همه کاره با لحنی دوستانه برای اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری استفاده کنید، می توانید از آن برای افزایش تعداد مشتریان، وفاداری آنها و بهبود برند خود استفاده کنید.

نرخ مناسب بازده سرمایه گذاری

یک پیامک تبلیغاتی جذاب را می توان پل ارتباطی بین شما و مشتریان احتمالی دانست. زمانی که بتوانید نقطه نظرات و ایده های خود را در جای مناسب قرار دهید و به مخاطبان مناسب برسید، می توانید از آن به عنوان یک برند برای جذب مخاطب برای دنبال کردن صفحه خود و البته ایجاد روابط مطمئن و طولانی با مخاطب استفاده کنید. استفاده از کپی تبلیغاتی مناسب برای افزایش فالوور می تواند مزایای ملموس بسیاری را برای کسب و کارها فراهم کند. در زیر به معرفی برخی از این مزایا می پردازیم.

آگاهی از برند را افزایش دهید

این پیام ها مانند هر پیامک تبلیغاتی دیگری باید از چهار قسمت عنوان اصلی، عنوان فرعی (اختیاری)، محتوای اصلی و فراخوان برای اقدام تشکیل شده باشد. هر یک از این بخش ها باید به صورت ساده، کوتاه، جذاب و کاربردی نوشته شود.

  1. مزایای تبلیغات پیامکی برای اینستاگرام چیست؟

نرخ باز شدن بالا

نرخ باز شدن بالا

[کل: ۰ میانگین: ۰]

استفاده از نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام به دلیل باز شدن بالای پیامک، تنوع تبلیغات، بازگشت سرمایه مناسب و افزایش نرخ تبدیل بسیار حائز اهمیت است.

چه برای کسب و کار آنلاین خود، مانند شعبه اینستاگرام کسب و کار خود، چه برای مشاغل آفلاین، تبلیغ می کنید، باید از ساختاری منظم برای درک بهتر مخاطبان خود از پیام تبلیغاتی که ارسال می کنید استفاده کنید. در ادامه به این ساختار که برای نوشتن نمونه پیام های دعوت صفحه اینستاگرام باید استفاده کنید به اختصار اشاره می کنیم.

  1. عنوان اولین عنصر تبلیغات پیامکی است که باید بسیار چشم نواز و متقاعد کننده باشد. در این تیتر باید از قول، خبر فوری، سوال یا دستور برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید.
  2. زیرنویس یکی دیگر از عناصر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی اوقات کسب و کارها بنا به صلاحدید خود آن را حذف می کنند. اما وقتی متن خود را با یک سوال شروع کردید، یک زیرنویس می تواند به آن سوال پاسخ دهد.
  3. محتوای اصلی شما قسمت اصلی داستان پیامک شماست که باید به صورت مختصر، مفید و جذاب نوشته شود. صرف نظر از نوع کسب و کارتان، نوشتن محتوای اصلی پیامک به صورت دوستانه می تواند مخاطب را تشویق به پاسخگویی کند.
  4. در نهایت، یک تماس برای اقدام (CTA) پیامک شما را پایان می دهد. در این قسمت می توانید با قرار دادن لینک یک صفحه یا عبارتی مانند «خرید»، «کتاب» و «بازدید» مخاطب را به اقدام تشویق کنید.

عناصر یک پیام تبلیغاتی در مثال پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام

عناصر یک پیام تبلیغاتی در مثال پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام