از جمله مزایای این روش شناسایی برند، افزایش تعامل با مخاطب، افزایش تعداد فالوورها و افزایش فروش است.
- چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اینستاگرام مهم است؟
فرصت های زیادی برای رشد در اینستاگرام وجود دارد و تبلیغات پیامکی می تواند این پتانسیل را داشته باشد که فالوور شما را از طریق این کانال ارتباطی افزایش دهد. در زیر به چند نمونه از پیام های دعوت صفحه اینستاگرام اشاره می کنیم که با استفاده از آنها می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.
- هر تماسی تخفیف دارد. برای مشاهده تخفیف های جذاب ما به (آدرس صفحه) مراجعه کنید.
- دخترا امروز روز شماست برای تشکر از همراهی شما، به مدت یک هفته و به مناسبت روز کودک، تمامی محصولات صفحه تا 50 درصد تخفیف به فروش می رسد. پس همین الان به ما سر بزنید
- غذای لذیذ فقط چند قدم با شما فاصله دارد. کلیک کنید و بیایید ببینید چه چیزی برای شما در اینجا آماده کرده ایم.
- شیرینی از ما، چای از شما!! بدون خروج از منزل سفارش خود را ثبت کنید. از ناپلئون تا نان خامه ای. شکمش ما را دنبال می کند.
- شما جزو اولین کسانی هستید که از محصولات جدید و تخفیف های ما مطلع می شوید. پس برای استفاده از این تخفیف های شگفت انگیز به کانال اینستاگرام ما مراجعه کنید.
- فرصت محدود است پس برای عضویت در گروه چند هزار نفری (نام صفحه) عجله کنید. همه چیز برای شما و رضایت شماست.
- آیا می دانستید جایی برای دختران وجود دارد که می توانید در آن بخرید، بفروشید و دوستان پیدا کنید؟ روی لینک زیر کلیک کنید تا شما را به دختران برساند.
- درست است که در خودمان ندیدیم که روزی مادر و پدر شویم اما حالا که وقتش رسیده باید کوچولوی خود را زیبا کنیم. به اینجا (آدرس صفحه) بروید تا بتوانید شیک ترین لباس ها را برای نانیت بخرید.
- اینجا همه چیز رنگارنگ و زیباست، پس فقط سلیقه خود را بیان کنید. منتظرتون هستیم خانم خوش سلیقه
- با قاب هایی با کیفیت بالا، داستان های زندگی خود را فراموش نشدنی کنید. در فروشگاه ما به بهترین گوشی های دنیا دسترسی خواهید داشت. از طریق این لینک (آدرس صفحه) با ما تماس بگیرید.
- کفش های سیندرلا در صفحه ما موجود است. حتما بیا ببین شاید دوستش داشتی و خریدی. ما را ملاقات کنید
از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت برای صفحه اینستاگرام می توان به افزایش مخاطب و در نتیجه افزایش فروش اشاره کرد. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، می توانید انتظار فروش بیشتری داشته باشید. تبلیغات اس ام اس در رویدادهای خاص، هنگام قرعه کشی و تخفیف بهترین نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام است. این مثال ها تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر روی مخاطب می گذارد. به خصوص اگر از عبارات و کلمات موثر در نوشتن آنها استفاده کنید، می توانید نتایج بیشتری را مشاهده کنید.
هیچ شکل دیگری از بازاریابی به اندازه پیامک نرخ اشباع بالایی ندارد. تحقیقات جدید نشان می دهد که پیامک های تبلیغاتی در 99 درصد مواقع باز و خوانده می شوند. جالب ترین چیز زمان باز کردن پیامک است. به این ترتیب اکثر افراد در صورت دسترسی به تلفن، متن آگهی شما را در 90 ثانیه اول پس از دریافت پیامک می خوانند. با این رقم، اگر بدانید تبلیغات شما برای خرید بسته های اس ام اس تبلیغاتی انبوه چقدر مقرون به صرفه خواهد بود، قطعا می توانید روزی را تصور کنید که کمپین تبلیغاتی شما موفق خواهد بود.
انواع تبلیغات
عناصر یک پیام تبلیغاتی در مثال پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام
برای به دست آوردن بهترین نتایج، نسخه تبلیغاتی شما باید در وهله اول به چیزهای بیشتری از افزایش فروش فکر کند. بنابراین، برای رسیدن به این هدف، لحن خود را دوستانه نگه دارید و در وهله اول از پیامک استفاده کنید تا برند خود را بیشتر بشناسید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطب است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و فقط به نیازها و سلیقه مشتری فکر کنید.
درگیر کردن افراد در نمونه پیام های دعوت به صفحه اینستاگرام
چه برای کسب و کار آنلاین خود، مانند شعبه اینستاگرام کسب و کار خود، چه برای مشاغل آفلاین، تبلیغ می کنید، باید از ساختاری منظم برای درک بهتر مخاطبان خود از پیام تبلیغاتی که ارسال می کنید استفاده کنید. در ادامه به این ساختار که برای نوشتن نمونه پیام های دعوت صفحه اینستاگرام باید استفاده کنید به اختصار اشاره می کنیم.
- عنوان اولین عنصر تبلیغات پیامکی است که باید بسیار چشم نواز و متقاعد کننده باشد. در این تیتر باید از قول، خبر فوری، سوال یا دستور برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید.
- زیرنویس یکی دیگر از عناصر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی اوقات کسب و کارها بنا به صلاحدید خود آن را حذف می کنند. اما وقتی متن خود را با یک سوال شروع کردید، یک زیرنویس می تواند به آن سوال پاسخ دهد.
- محتوای اصلی شما قسمت اصلی داستان پیامک شماست که باید به صورت مختصر، مفید و جذاب نوشته شود. صرف نظر از نوع کسب و کارتان، نوشتن محتوای اصلی پیامک به صورت دوستانه می تواند مخاطب را تشویق به پاسخگویی کند.
- در نهایت، یک تماس برای اقدام (CTA) پیامک شما را پایان می دهد. در این قسمت می توانید با قرار دادن لینک یک صفحه یا عبارتی مانند «خرید»، «کتاب» و «بازدید» مخاطب را به اقدام تشویق کنید.