با استفاده از کلمات جذاب بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید
خلاصه
- بازاریابی و فروش شامل استراتژی های مختلفی است که برخی قدیمی و سنتی و برخی جدید و مدرن هستند. در این میان بازاریابی پیامکی یک استراتژی بازاریابی مدرن است که از طریق خرید تابلوهای پیامکی محقق می شود.
- ارسال پیامک تبلیغاتی ساده ترین و به صرفه ترین راه برای جذب مخاطب و مشتری است که در نهایت منجر به رشد کسب و کار می شود.
- علاوه بر موارد فوق، ارسال پیامک تبلیغاتی بسته به موقعیت جغرافیایی آگهی، فرهنگ افراد در منطقه مورد علاقه، فصول سال و تاریخ تعطیلات
- درست است که پیامک های تبلیغاتی دارای محدودیت هایی هستند، اما افزایش اطلاعات در مورد بازاریابی پیامکی و رعایت نکات ذکر شده می تواند راه شما را در زمینه ارسال پیامک هدفمند هموار کند و نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد.
نوشتن متن پیامک تبلیغاتی به صورت مختصر مهم تلقی می شود. تعداد کلمات یا کاراکترهای یک پیامک مانند اس ام اس موبایل شما که می توانید از تمام حروف، علائم و اعداد استفاده کنید، هفتاد کاراکتر برابر با بیست کلمه است که در صورت انتخاب صحیح می تواند در ارسال یک متن کامل و مفید موثر باشد. پیام ساخته شده است
وضوح متن پیامک
بهره مندی از خلاقیت ها و سرگرمی هایی مانند راه اندازی مسابقه یا نظرسنجی پیامکی، تعامل با مشتریان، استفاده از زبان محاوره ای، ارائه پیشنهادات جذاب و استفاده از کلماتی مانند پیشنهاد، تخفیف، تنوع، آخرین فرصت تخفیف، درصد تخفیف، پایان تخفیف و سایر عبارات این است. در نوشتن متن تبلیغاتی بسیار مفید است و هنری است که می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.
با استفاده از لینک و شماره تماس یا آدرس
از آنجایی که متن پیامک محدودیت کاراکتری دارد، انتخاب و استفاده از کلمات مهمتر و تاکید بر آنها می تواند توجه ویژه ای را برای مخاطبین ایجاد کند که قطعا راه خوبی برای متمایز شدن از سایر پیامک ها است.
شناسایی فرستنده کسب و کار
بر اساس قانون اپراتورهای پیامکی، پیشنهاد لغو اشتراک باید در پیامک تبلیغاتی وجود داشته باشد، اما اگر بخواهیم بررسی دقیق تری داشته باشیم، به نظر می رسد وجود گزینه لغو اشتراک و ذکر با ارسال معینی وجود دارد. شماره می تواند دست کاربر را برای انتخاب باز بگذارد و گزینه ای را بدهد که He has the context.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی جهت اخذ ویزا و اقامت
بازاریابی پیامکی (بازاریابی خدمات پیام کوتاه) یک روش توسعه یافته و یک نوع بازاریابی مدرن است که از طریق پیامک انجام می شود. کسب و کارها از آن برای ارسال تبلیغات به مردم استفاده می کنند و مردم نیز از این طریق با آن مشاغل و برندها ارتباط برقرار می کنند. برای مثال تبلیغات پیامکی برای اخذ ویزا و اقامت در واقع نوعی بازاریابی پیامکی برای کسب و کارهای فعال در این زمینه است. شرکت های مذکور از این روش برای معرفی خود به مشتریان و آگاه ساختن آنها از اهداف خود استفاده می کنند.
در این مقاله از مجله ایده پردازان به صورت اختصاصی به مثال پیامک تبلیغاتی مهاجرت، ویزا و اقامت می پردازیم.
هدف گذاری و رعایت اصول محتوایی تبلیغات پیامکی
این قسمت از مقاله را به چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی ویزا و اقامت اختصاص داده ایم تا بتوانید آنها را بخوانید و از آنها ایده بگیرید:
- اقامت دائم کانادا – برای سنین 25 تا 35 – جهت مشاوره – تلفن تماس: …
- کانادا و انگلستان تحصیل فوری بدون اقامت اروپا – شماره تماس
- اقامت در کانادا (کل خانواده) با شماره تماس با مجوز رسمی (تضمینی).
- اخذ اقامت سریع خانواده با خرید ملک 2.5 میلیاردی در پنجمین کشور امن دنیا – شماره تماس
- اخذ اقامت اروپا از طریق اثبات تمکن مالی، ویزای طلایی، سرمایه گذاری، الحاق خانواده توسط گروهی از وکلا… – شماره تلفن
- آژانس اقامتی کانادا برای کل خانواده … با شماره تماس مجوز رسمی
- پیشنهاد ویژه برای اقامت در فرانسه با 30% تخفیف تا پایان مهرماه – شماره تماس
- ثبت نام رایگان اقامت آمریکا – قرعه کشی – نفر به نفر – محدوده آدرس – شماره تماس
- ثبت شرکت در دبی 100% ایرانی به همراه افتتاح حساب بانکی و سه سال اقامت – نام شرکت – شماره تماس
اگر توانسته اید جامعه هدف خود را بیابید و مخاطبان علاقه مند را به مشتریان خود تبدیل کنید، بهتر است از آنها بخواهید به سیستم شما بپیوندند و از آخرین اخبار و پیشنهادات خود مطلع شوند. به نوعی می توانید باشگاه مشتریان خود را داشته باشید. این باشگاه مشتریان می تواند مستقیماً به سیستم پیامک شما متصل شود و انجام امور مختلف مرتبط با مشتری را برای شما آسان کند.

اولین قدم در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی، انتخاب هوشمندانه جامعه هدف و نوشتن متن پیامک مناسب است. حالا چطور باید انجامش بدی؟ به عنوان مثال اگر می خواهید متن تبلیغاتی در زمینه اقامت در خارج از کشور و مهاجرت بنویسید و بفرستید، مخاطبان شما باید افرادی باشند که وارد بازار هدف ذکر شده می شوند، بنابراین باید آنها را سفارشی کنید و مطمئن شوید که پیامک شما برای آنها مفید است. ، آنها نه تنها پیامک شما را حذف می کنند، بلکه سرویس پیامک تبلیغاتی خود را نیز غیرفعال می کنند.
در اس ام اس مخاطب را آزار نمی دهد
- رعایت ارزش متن پیامک اولین چیزی است که مخاطب را آزار نمی دهد. هر مخاطبی که پیامی دریافت می کند منتظر چیزی ارزشمند است. اگر در متن پیامک تبلیغاتی خود متوجه چنین نکته ای نشدید و ارزشی برای ارائه ندارید، پیام بی ارزش شما چیزی جز پیامی آزاردهنده برای مخاطبان شما نخواهد بود و شاهد بازاریابی پیامکی موثر نخواهید بود.
- دومین موردی که باید در نظر بگیرید زمان ارسال پیامک است. زیرا اگر این نکته را رعایت نکنید باعث ایجاد مزاحمت برای مخاطب می شوید. هرگز پیامک تبلیغاتی خود را خیلی زود یا خیلی دیر ارسال نکنید. می تواند آزار دهنده باشد. درست است که نمی توان زمان دقیق ارسال پیامک را اعلام کرد، اما بعد از ظهر یا عصر که کار اکثر افراد تمام شده است، شاید زمان خوبی برای خواندن پیامک تبلیغاتی باشد.
- توجه به شماره پیامک سومین نکته ای است که باید به آن توجه کنید، زیرا ارسال پیامک های زیاد اگرچه می تواند آزاردهنده باشد، اما مسیر بازاریابی پیامکی شما را تغییر داده و باعث شکست آن می شود.