طعم: “به راحتی رانندگی کنید. ایمنی جاده با بیمه بدنه خودرو! … نام بیمه … …شماره تلفن…”
نمونه متن پیامک تبلیغاتی وضعیت بیمه مشتری
حسین ثانی عزیز برای خرید بیمه شخص ثالث بیمه شرکت خود 150 هزار تومان تخفیف دریافت خواهید کرد. کد تخفیف: Fhntv67 … خرید لینک …
نمونه متن پیامک تبلیغاتی فروش بیمه
«…اونجا… عزیزم شماره حساب فاکتور ……… تاریخ … تاریخ…. هنوز پرداخت نشده است. برای پرداخت روی لینک زیر کلیک کنید: ….ارتباط دادن…”
[کل: ۰ میانگین: ۰]
طعم و مزهسرکار خانم مهرانگیز آبادی عزیز بابت یک سال بیمه دیگر سپاسگزارم. شما انتخاب کردید
نمونه ای از متن بیمه هدف گذاری مجدد
یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید، دریافت تاییدیه از مشتریان است. می توانید در همان پیام اول از مشتریان یا سایر کاربران بپرسید که آیا از دریافت پیام های بعدی خوشحال هستند یا خیر. در صورت ابراز رضایت می توانید خدمات خود را به ایشان ارائه دهید. علاوه بر این می توانید از طریق پیامک از مهلت، سفارش خرید یا تمدید بیمه نامه مطلع شوید.
“مشتری عزیز، آقا/خانم… بیمه شما 30 روز تمدید شده است. با تشکر از شما برای انتخاب شما”
نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای صاحبان شرکت های بیمه بسیار مفید است. البته ذکر این نکته ضروری است که پیامک های تبلیغاتی برای همه مشاغل مهم است. زیرا از این طریق می توان افراد مختلف را به هر سازمان، مقاصد، خدمات و امکانات معرفی کرد. در این مطلب از مجله ایده پردازان نمونه های متنوعی از متن و پیام های تبلیغاتی بیمه را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما بمان
اهمیت بیمه نامه تبلیغاتی پیامکی
مشتری عزیز، آقای/خانم… وجود دارد… بیمه … نام بیمه … عید سعید قربان را به شما تبریک می گوید.
خلاصه
ارسال پیامک بیمه تبلیغاتی یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی این کسب و کار محسوب می شود.
انواع متن های تبلیغاتی پیامکی به دارندگان بیمه این امکان را می دهد که پیام های متناسب با شخصیت هر فرد ارسال کنند.
افزایش نرخ تعامل با مشتریان، ارائه خدمات متنوع بیمه ای، اطلاعیه ها در صنعت بیمه و اتوماسیون فرآیندهای مختلف بیمه ای از دلایل مهم استفاده از پیامک های تبلیغاتی بیمه است.
باید نیازهای مشتریان را بسنجید، برای ارسال پیامک از آنها اجازه بگیرید، در زمان مناسب پیامک ارسال کنید، متن مفید و مختصر ارسال کنید و زمان مناسب ارسال پیامک را در نظر بگیرید.
پرسش های رایج
هدف از ارسال پیامک تبلیغات بیمه چیست؟ افزایش نرخ تعامل با مشتریان، ارائه خدمات متنوع بیمه ای، اطلاعیه ها در صنعت بیمه و اتوماسیون فرآیندهای مختلف بیمه ای از دلایل مهم استفاده از پیامک های تبلیغاتی بیمه است.
نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ ارزیابی نیاز مشتری، دریافت مجوز برای ارسال پیامک، ارسال پیامک در زمان مناسب، ارسال متن مفید و مختصر و تعیین زمان مناسب برای ارسال پیامک از نکات مهم در ارسال مانند متن تبلیغاتی برای بیمه است.
آیا عدم توجه به زمان ارسال پیامک روی مشتریان تاثیر منفی دارد؟ آره. زمان بندی اگر پیام در صبح زود، اواخر شب یا در آخر هفته ارسال شود، تأثیر کمی بر مشتریان خواهد داشت یا هیچ تأثیری نخواهد داشت.
انواع پیامک های تبلیغاتی به شرکت های بیمه کمک می کند تا تصمیمات خلاقانه ای بگیرند. این بدان معناست که شرکت های بیمه دارای طیف گسترده ای از کاربران و مشتریان هستند. انواع متن های تبلیغاتی پیامکی به دارندگان بیمه این امکان را می دهد که پیام های متناسب با شخصیت هر فرد ارسال کنند. در حالی که برخی افراد از خدمات مختلف بیمه ای مانند بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه ها استفاده می کنند. بنابراین پیام هایی که برای آنها ارسال می شود متنوع تر خواهد بود.
دلایل استفاده از بیمه نامه تبلیغاتی پیامکی
«تخفیف ویژه خرید بیمه عمر از … بیمه … تا پایان آذرماه 150 هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد: N230 و 6% تخفیف بدون سهمیه بیمه بدنه با کد: HUJ4 خرید لینک…”
پیامک های تبلیغاتی مربوط به فروش بیمه یا اطلاع رسانی خدمات جدید بیمه نیست. گاهی می توانید مانند سایر بیمه گذاران با ارائه یک کد خاص، درصد تخفیف خود را برای مشتریان قدیمی تعیین کنید. علاوه بر این، می توانید با ارسال پیام تبریک تولد یا تبریک تولد در مناسبت های مختلف، ارتباط بهتر و گرم تری با مشتریان خود برقرار کنید.
اتوماسیون فرآیندهای مختلف بیمه
ارسال پیامک بیمه تبلیغاتی یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی این کسب و کار محسوب می شود. در واقع با توجه به اینکه دسترسی به موبایل برای اکثر افراد آسان است، پیامک روشی مناسب برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. شاید بهتر است توجه داشته باشید که ارسال پیامک میزان تعامل با مشتریان را بهبود می بخشد. در همین حال، این بیشتر برای مشاغلی مانند شرکت های بیمه که به بازاریابی دیجیتال وابسته هستند صادق است.