نمونه متن پیامک تبلیغاتی شرکت های بیمه و بیمه

اهمیت بیمه نامه تبلیغاتی پیامکی

طعم: مینا رزایی عزیز بیمه ساختمان را با 15 درصد تخفیف خریداری کنید! کد تخفیف: Fetr37″

5- در مناسبت های مختلف به فکر مشتریان باشید

به دلایل مختلف صاحبان بیمه به استفاده از نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه روی می آورند.

نرخ تعامل با مشتریان را افزایش دهید

به این مقاله اشاره کنید

«.. نام بیمه شده… عزیزم
بیمه…نوع بیمه… شما در تاریخ …… به پایان رسید. جهت تمدید یا تغییر طرح مورد نظر خود با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
……شماره تلفن………”

[کل: ۰ میانگین: ۰]

روزهای اول هفته و از صبح تا بعد از ظهر بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شماست. زیرا مردم زمان بیشتری برای بررسی پیامک های دریافتی دارند.

نمونه متن بیمه نامه تبلیغاتی پیامکی

حسین ثانی عزیز
برای خرید بیمه شخص ثالث بیمه شرکت خود 150 هزار تومان تخفیف دریافت خواهید کرد.
کد تخفیف: Fhntv67
… خرید لینک …

نمونه متن پیامک تبلیغاتی فروش بیمه

طعم: «با بیمه عمر، مادام العمر راحت زندگی خواهید کرد!
بیمه … نام بیمه … با ارائه بهترین خدمات همراه مطمئن شماست.
شماره تلفن…
…ارتباط دادن….”

نمونه پیامک تبلیغاتی برای رویدادهای خاص

اولین دلیلی که باعث شد صاحبان بیمه از پیامک برای مشتریان استفاده کنند، نقش موفق پیامک در برقراری و افزایش ارتباط با مشتریان بیمه است. حتی تشویق مشتریان به انصراف یا انصراف به نحوی ارتباط را جسورتر می کند. تشویق دعوت به اقدام راه دیگری برای افزایش نرخ تعامل است.

معرفی انواع خدمات بیمه ای

طعم: علیرضا محمدی تولدت مبارک. هدیه ما به شما 10 درصد تخفیف برای خرید بیمه حوادث ساختمانی است. با کلیک روی لینک زیر هدیه خود را دریافت کنید.

6- ارسال پیامک در زمان مناسب

پیامک های تبلیغاتی مربوط به فروش بیمه یا اطلاع رسانی خدمات جدید بیمه نیست. گاهی می توانید مانند سایر بیمه گذاران با ارائه یک کد خاص، درصد تخفیف خود را برای مشتریان قدیمی تعیین کنید. علاوه بر این، می توانید با ارسال پیام تبریک تولد یا تبریک تولد در مناسبت های مختلف، ارتباط بهتر و گرم تری با مشتریان خود برقرار کنید.

اتوماسیون فرآیندهای مختلف بیمه

یکی از مهمترین کاربردهای متن پیامک تبلیغاتی بیمه، اطلاع رسانی خدمات بیمه است. ضمن یادآوری تاریخ پرداخت بیمه به این صورت انجام خواهد شد. البته می توانید با این سرویس شماره پیگیری خرید یا تمدید بیمه را به مشتریان خود اطلاع دهید.

اطلاعیه در صنعت بیمه

طعم: “با خدمات بیمه… یک نام شرکت… می توانید مانند سوپرمن از خانه و خانواده خود محافظت کنید.”

طعم: میلاد لشکری ​​عزیز اگر می خواهید تاریخ تمدید بیمه را به شما یادآوری کنیم شماره 1 را ارسال کنید.

3- یک پیام کوتاه مفید و کوتاه ارسال کنید

طعم: «سدادی محب عزیز قرارداد بیمه شما به پایان رسیده است برای تمدید روی لینک زیر کلیک کنید.

4- مشتریان را با نام آنها خطاب کنید

“مشتری عزیز، آقا/خانم…
بیمه شما 30 روز تمدید شده است.
با تشکر از شما برای انتخاب شما”

طعم: “به راحتی رانندگی کنید. ایمنی جاده با بیمه بدنه خودرو!
… نام بیمه …
…شماره تلفن…”

نمونه متن پیامک تبلیغاتی وضعیت بیمه مشتری

…اونجا.. عزیزم
تخفیف ویژه بیمه … نام بیمه …:
150000 تومان تخفیف برای خرید بیمه شخص ثالث به همراه پرداخت خسارت آنلاین
کد تخفیف: Fhntv67
فقط تا آخر ماه
…. خرید لینک ….

نمونه متن بیمه نامه تبلیغاتی پیامکی

با عضویت در خانواده بزرگ بیمه‌گران حوادث راحت زندگی کنید!
بیمه … شماره تماس …

شما می توانید از نمونه متن تبلیغاتی بیمه در مناسبت های مختلف مانند اعیاد استفاده کنید. به این ترتیب در زمان های مختلف مانند روز تولد به فرد کد تخفیف ویژه ای ارائه می دهید. استفاده بیشتر از خدمات بیمه شما را تشویق می کند.

طعم: “اگر مشغول هستید و قبض بیمه را پرداخت نکرده اید، اشکالی ندارد. فقط قبل از 28 مارس روی لینک زیر کلیک کنید:
……ارتباط دادن….”

نمونه پیامک تبلیغاتی جهت اطلاع رسانی

زمانی که تصمیم دارید برای مشتریان یا کاربرانی که ممکن است وارد گروه مشتریان شما شوند پیام ارسال کنید، بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید.

1- نیازهای مشتریان را به درستی اندازه گیری کنید

این گزینه برای صاحبان صنعت بیمه وجود دارد که برخی از وظایف مانند خرید یا تمدید بیمه را با ارسال پیامک خودکار کنند. یعنی مشتریان بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی های بیمه و تنها با وارد کردن مشخصات خود در وب سایت بیمه و انجام چند مرحله ساده می توانند بیمه نامه خود را تمدید کنند. از طرفی با ارسال نمونه پیامک های تبلیغاتی بیمه برای کاربران می توانید آنها را به عضویت در وب سایت بیمه و استفاده از خدمات و امکانات مختلف بیمه تشویق کنید.

6 نکته مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه

با بیمه کردن خود از بسیاری از مشکلات غیرمنتظره جلوگیری خواهید کرد. با استفاده از خدمات بیمه ای می توانید آرامش و آسایش را به خانواده خود هدیه دهید.
بیمه ….. نام شرکت …..

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای صاحبان شرکت های بیمه بسیار مفید است. البته ذکر این نکته ضروری است که پیامک های تبلیغاتی برای همه مشاغل مهم است. زیرا از این طریق می توان افراد مختلف را به هر سازمان، مقاصد، خدمات و امکانات معرفی کرد. در این مطلب از مجله ایده پردازان نمونه های متنوعی از متن و پیام های تبلیغاتی بیمه را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما بمان

اهمیت بیمه نامه تبلیغاتی پیامکی

طعم: “بدون بیمه خودرو رانندگی نکنید! تا پایان فروردین فرصت دارید از تخفیف 200 هزار تومانی برای خرید بیمه خودرو و بیمه بدنه استفاده کنید.

طعم و مزهسرکار خانم مهرانگیز آبادی عزیز بابت یک سال بیمه دیگر سپاسگزارم. شما انتخاب کردید

نمونه ای از متن بیمه هدف گذاری مجدد

متن پیامک تبلیغاتی بیمه

ارسال پیامک بیمه تبلیغاتی یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی این کسب و کار محسوب می شود. در واقع با توجه به اینکه دسترسی به موبایل برای اکثر افراد آسان است، پیامک روشی مناسب برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. شاید بهتر است توجه داشته باشید که ارسال پیامک میزان تعامل با مشتریان را بهبود می بخشد. در همین حال، این بیشتر برای مشاغلی مانند شرکت های بیمه که به بازاریابی دیجیتال وابسته هستند صادق است.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی وضعیت بیمه مشتری

معرفی انواع خدمات بیمه ای

«…اونجا… عزیزم
شماره حساب فاکتور ……… تاریخ … تاریخ…. هنوز پرداخت نشده است. برای پرداخت روی لینک زیر کلیک کنید:
….ارتباط دادن…”

هر فرد هر روز انواع پیامک های تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی را دریافت می کند. اگر متن پیام طولانی باشد و انسان را خسته کند، تاثیر منفی خواهد داشت. شما می توانید پیام خود را حتی در یک جمله ساده به مشتری برسانید.

مشتری عزیز، آقای/خانم… وجود دارد…
بیمه … نام بیمه … عید سعید قربان را به شما تبریک می گوید.

خلاصه

پرسش های رایج

  1. هدف از ارسال پیامک تبلیغات بیمه چیست؟ افزایش نرخ تعامل با مشتریان، ارائه خدمات متنوع بیمه ای، اطلاعیه ها در صنعت بیمه و اتوماسیون فرآیندهای مختلف بیمه ای از دلایل مهم استفاده از پیامک های تبلیغاتی بیمه است.
  2. نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ ارزیابی نیاز مشتری، دریافت مجوز برای ارسال پیامک، ارسال پیامک در زمان مناسب، ارسال متن مفید و مختصر و تعیین زمان مناسب برای ارسال پیامک از نکات مهم در ارسال مانند متن تبلیغاتی برای بیمه است.
  3. آیا عدم توجه به زمان ارسال پیامک روی مشتریان تاثیر منفی دارد؟ آره. زمان بندی اگر پیام در صبح زود، اواخر شب یا در آخر هفته ارسال شود، تأثیر کمی بر مشتریان خواهد داشت یا هیچ تأثیری نخواهد داشت.

انتخاب بهترین زمان برای ارسال پیامک به شما کمک می کند تاثیر بهتری بر مشتریان خود داشته باشید. به عنوان مثال، صبح زود (6 صبح) یا اواخر شب (12 بعد از ظهر) زمان نامناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه است. آخر هفته که انسان در حال استراحت و لذت است به متن پیامک تبلیغاتی توجهی نمی کند. مگر اینکه فرصت تفریحی مانند رفتن به سینما، یک سفر یک روزه یا رفتن به استخر را برای او فراهم کند.

یک اس ام اس مفید و کوتاه بفرستید

…..لینک خرید….”

متن پیامک تبلیغات بیمه خدمات جدید

طعم: «آقای زمانی عزیز
فقط تا پایان روز فرصت دارید طرح بیمه خود را تمدید یا تغییر دهید. همین حالا با کلیک بر روی لینک زیر بیمه نامه را تمدید کنید:
…..ارتباط دادن….”

پیامک تبلیغاتی بیمه به عنوان مثال برای یادآوری فاکتور

«تخفیف ویژه خرید بیمه عمر از … بیمه … تا پایان آذرماه
150 هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد: N230
و 6% تخفیف بدون سهمیه بیمه بدنه با کد: HUJ4
خرید لینک…”

متن پیامک تبلیغات بیمه خدمات جدید

انواع پیامک های تبلیغاتی به شرکت های بیمه کمک می کند تا تصمیمات خلاقانه ای بگیرند. این بدان معناست که شرکت های بیمه دارای طیف گسترده ای از کاربران و مشتریان هستند. انواع متن های تبلیغاتی پیامکی به دارندگان بیمه این امکان را می دهد که پیام های متناسب با شخصیت هر فرد ارسال کنند. در حالی که برخی افراد از خدمات مختلف بیمه ای مانند بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه ها استفاده می کنند. بنابراین پیام هایی که برای آنها ارسال می شود متنوع تر خواهد بود.

دلایل استفاده از بیمه نامه تبلیغاتی پیامکی

شخصی سازی پیامک یکی از راه های بهبود روابط شما با مشتریان است. این نکته باعث می شود مشتریان احساس خوبی داشته باشند و آنها را تشویق می کند که به پیامک پاسخ دهند یا روی لینک کلیک کنند.

همانطور که گفتیم مشتریان هر بیمه از تنوع بالایی برخوردار هستند. هر فرد با توجه به سن، موقعیت اجتماعی، شرایط زندگی و کار خود از خدمات خاصی استفاده می کند. لازم است قبل از انتخاب نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه به پرسونای مشتریان خود توجه کنید.

2- از مشتری برای ارسال پیامک اجازه بگیرید

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید، دریافت تاییدیه از مشتریان است. می توانید در همان پیام اول از مشتریان یا سایر کاربران بپرسید که آیا از دریافت پیام های بعدی خوشحال هستند یا خیر. در صورت ابراز رضایت می توانید خدمات خود را به ایشان ارائه دهید. علاوه بر این می توانید از طریق پیامک از مهلت، سفارش خرید یا تمدید بیمه نامه مطلع شوید.

در زیر چند نمونه از متداول ترین پیامک های تبلیغاتی در صنعت بیمه را ارائه خواهیم داد.

نمونه متن آگهی بیمه پیامکی جهت یادآوری