نمونه متن پیامک تبلیغاتی بسیار موثر برای قرعه کشی


نمونه متن پیامک تبلیغاتی بسیار موثر برای قرعه کشی

یکی از مواردی که بسیاری از کسب و کارها برای افزایش فروش و مشتریان از آن استفاده می کنند، ارسال پیامک انبوه است. این پیامک می تواند حاوی متن های مختلفی باشد که یکی از آنها تبلیغات قرعه کشی است. به طور کلی استفاده از پیامک برای تبلیغات انواع قرعه کشی ها با استقبال خوبی همراه خواهد بود. البته اگر به نکات موجود در متن متن قرعه کشی تبلیغاتی دقت کنید. در این مطلب از وبلاگ ایده پردوزران قصد داریم نکات مهمی را که باید در متن متن تبلیغاتی قرعه کشی مورد توجه قرار گیرد بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نکات مهم در متن آگهی قرعه کشی پیامکی

نکات مهم در متن آگهی قرعه کشی پیامکی

نوشتن متن های تبلیغاتی و ارسال آن به شماره های مختلف موبایل ممکن است در نگاه اول ساده و آسان به نظر برسد. اما باید بدانید که هنگام نوشتن متن متن قرعه کشی تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کنید. عدم توجه به این نکات باعث می شود که نتوانید پاسخ مناسبی را که از این نوع تبلیغات انتظار داشتید دریافت کنید. مهم ترین نکاتی که در نوشتن متن این نوع پیامک ها باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

1- عنوان جذاب

وقتی یک پیامک تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارسال می کنید، اولین چیزی که می بینند عنوان پیامک است. اگر تیتر به اندازه کافی جذاب نباشد، آنها علاقه ای به خواندن بقیه پیام نخواهند داشت. بنابراین یکی از مهم ترین نکاتی که در نگارش متن متن قرعه کشی تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، نوشتن عنوانی جذاب و گیراست.

2- نوشتن به صورت مختصر و مفید

بسیاری از افراد علاقه ای به خواندن پیامک های طولانی و خسته کننده ندارند. به همین دلیل حتما متنی کوتاه، مختصر و مفید بنویسید تا مخاطب به راحتی متوجه محتوای مقاله شود. همچنین پیشنهاد می کنیم متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی حداکثر دارای 160 کاراکتر باشد. این امر باعث می شود که هزینه زیادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداخت نکنید و مخاطبان بیشتری این پیام را تا انتها مطالعه کنند.

3- بیان واضح هدف

تا حد امکان از سخت کردن متن خودداری کنید. استفاده از لغات خاص ادبی، عربی و زبان های دیگر که بسیاری از مردم آن را نمی دانند، متن شما را جذاب می کند. این کلمات همچنین می تواند باعث سردرگمی مخاطب شود، به طوری که نتواند منظور شما را به درستی و واضح درک کند. بنابراین برای داشتن متنی جذاب به سادگی و روان بودن آن توجه کنید.

4- عدم وجود غلط املایی در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

بسیاری از مخاطبان پیامک های تبلیغاتی حاوی غلط املایی، غلط املایی و غیره را دوست ندارند. آنها فکر می کنند برای نوشتن این پیام وقت کافی صرف نشده است و حتی برخی پا را فراتر گذاشته و آن را توهین به خود می دانند. پس بهتر است بعد از چندین بار نوشتن متن آگهی را بخوانید و به خوبی آن را ویرایش کنید.

5- ایجاد احساس ضرورت در انجام کار

بسیاری از ما کارهای ساده را فراموش کرده و به تعویق می اندازیم. برای جلوگیری از این مشکل در قرعه کشی خود، حتما از call to action مناسب در پیامک استفاده کنید. همچنین لحن پیام باید به گونه ای باشد که مخاطب احساس کند اگر بلافاصله در قرعه کشی شما شرکت نکند، فرصت جذابی را از دست خواهد داد که ممکن است دوباره به دست نیاورد. این باعث می شود افراد بیشتری در قرعه کشی شرکت کنند.

6- استفاده از کلمات جذاب در متن قرعه کشی

چند کلمه مانند دوست عزیز، همراه عزیز، همسر محترم و عزیز (نام مخاطب) در ابتدای متن می تواند توجه و اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این باعث می شود کاربران پیام را با علاقه بیشتری بخوانند و در صورت تمایل در قرعه کشی شما شرکت کنند.

7- استفاده از خلاقیت در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی

امروزه بسیاری از افراد برای تبلیغ قرعه کشی خود از پیامک استفاده می کنند. بسیاری از این افراد از متن های مشابه برای این منظور استفاده می کنند که نمی تواند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. به همین دلیل می توانید بسیار خلاقانه از متن تبلیغاتی مناسب و جذاب برای قرعه کشی هایی که می نویسید استفاده کنید تا متن جذاب و متفاوت تری دریافت کنید.

8- نحوه شرکت در قرعه کشی

اگر در قرعه کشی شما نیاز است که آنها وارد وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما شوند، حتماً پیوندی برای ورود به آن پلتفرم در پیامک قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی وارد شوند. عدم انجام این کار باعث می شود که مخاطبان زیادی نتوانند وب سایت یا شبکه اجتماعی شما را جستجو کنند و این امر تعداد افرادی را که وارد قرعه کشی می شوند به شدت کاهش می دهد.

9- نام مجموعه و روش ارتباط را بنویسید

علاوه بر موارد فوق، برای نمایش بیشتر کسب و کار و برند خود، بهتر است نام مجموعه را به همراه شماره تماس در انتهای پیام قرار دهید تا در صورت تمایل افراد با شما تماس بگیرند.

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی انبوه

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی انبوه

ارسال پیامک انبوه یکی از روش های تبلیغاتی مناسب است. این روش به دلیل مزایای فراوان مورد توجه افراد و مجموعه های بسیاری قرار گرفته است. از مهمترین مزایای استفاده از این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- هزینه کم

ارسال پیامک تبلیغاتی به تعداد زیاد هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد. این باعث شد تا از بودجه ای که برای تبلیغات اختصاص داده اید بهتر استفاده کنید و افراد بیشتری مجموعه و برند شما را بشناسند.

2- سرعت بالا

برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. اگر با یکی از گروه های معتبر ارائه دهنده این نوع خدمات و داشتن پنل اس ام اس قرارداد ببندید، کافی است حساب خود را شارژ کنید، متن پیام را بنویسید و برای جامعه افراد مورد نظر خود ارسال کنید. به همین راحتی می توانید تبلیغات خود را انجام دهید.

3- اثر صحیح

درست است که برخی افراد با استفاده از گزینه های موجود امکان توقف دریافت تبلیغات پیامکی را فراهم کرده اند، اما باز هم تاثیر تبلیغات پیامکی بسیار بالا و مناسب است. بسیاری از افرادی که پیامک را دریافت می کنند آن را باز کرده و به متن پیامک نگاه می کنند. اگر این متن برایشان جذاب باشد، پیامک را با دقت بیشتری می خوانند و در صورت تمایل اقداماتی مانند شرکت در قرعه کشی را انجام می دهند.

4- برگشت بخشی از هزینه

همچنین باید بدانید که هزینه های معتبر فقط برای پیام هایی که به دست گیرنده رسیده است دریافت می شود و در صورتی که تعدادی از شماره تلفن هایی که انتخاب کرده اید پیامک دریافت نکنند، هزینه به شما برگردانده می شود.

نکته مهم در ارسال متن تبلیغاتی برای قرعه کشی

هنگام ارسال اس ام اس قرعه کشی حتما به زمان آن توجه کنید. هیچکس دوست ندارد هنگام استراحت با پیامک از خواب بیدار شود. به همین دلیل زمان مناسب برای ارسال پیامک بسیار مهم است. به طور کلی سه تایم فریم وجود دارد که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مانند پروموشن های پیامک لوتو بسیار مناسب است. این سه دوره زمانی عبارتند از:

  • 8 تا 10 صبح
  • 12 تا 2 بعد از ظهر
  • 4 تا 6 بعد از ظهر

چند نمونه متن برای شروع پیام

همانطور که در نکات بالا اشاره کردیم قسمت افتتاحیه و عنوان متن تبلیغاتی قرعه کشی از مهمترین قسمت های آن می باشد. به همین دلیل لازم دانستیم در قسمتی جداگانه چند نمونه از متن های مناسب برای شروع محتوای پیامکی را بررسی کنیم. برخی از بهترین جملات برای شروع یک پیام متنی قرعه کشی عبارتند از:

  • شما هم دعوتید
  • ورود عموم آزاد است
  • فرصت دیگر
  • شما هم می توانید برنده باشید
  • در قرعه کشی ما فقط برندگان وجود دارند
  • موفق باشی برنده
  • (نام گیرنده) عزیز، نوبت شماست که جایزه را دریافت کنید
  • شانس در را می زند
  • یک فرصت عالی برای برنده شدن
  • اینجا همه برنده میشن
  • 1000% شانس برنده شدن

البته اینها تنها برخی از بهترین عبارات برای راه اندازی محتوای پیامکی هستند. اما همانطور که گفتیم می توانید از خلاقیت خود برای نوشتن جملات جذاب تری برای شروع متن استفاده کنید.

چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی لوتو

چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی لوتو

حالا وقت آن است که چند پیامک شگفت انگیز و تاثیرگذار لوتو را مرور کنیم.

  • شانس عالی برای برنده شدن، اگر شما هم می خواهید (مبلغ جایزه) را در حساب خود داشته باشید، فقط باید عدد 1 را به این شماره ارسال کنید. (نام مجموعه و شماره تماس)
  • اینجا همه برنده میشن بدون چک و چک، فقط عدد 1 را به این شماره ارسال کنید. ما جایزه را درب منزل تحویل می دهیم. (نام مجموعه و شماره تماس)
  • تنها با 2 حرکت پیروز شوید. عدد یک را تایپ کرده و به این شماره ارسال کنید. به همین راحتی برنده (جایزه) خواهید شد. (نام مجموعه و شماره تماس)
  • اگر می خواهید برنده شوید وارد لینک زیر شوید. (لینک) و (نام مجموعه و شماره تماس)
  • برای برنده شدن کافیست به اینستاگرام ما (لینک اینستاگرام) (نام و شماره تماس مجموعه) مراجعه کنید.
  • 1000% شانس برنده شدن توضیحات بیشتر در لینک (لینک) و (نام و شماره تماس مجموعه)
  • شما به راحتی می توانید برنده شوید، اگر باور ندارید، خودتان ببینید. (لینک یا وب سایت به اینستاگرام) و (نام و شماره تماس مجموعه)

خلاصه

  • امروزه استفاده از تبلیغات پیامکی انبوه به روشی جذاب برای بازاریابی، تبلیغات و افزایش مشتریان تبدیل شده است.
  • بسیاری از مجموعه ها و اصناف از این روش استفاده می کنند و از مزایای مختلف آن بهره مند می شوند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از پیامک انبوه، سرعت بالا، اثرگذاری کافی، بازپرداخت بخشی از هزینه و هزینه کم است.
  • هنگام نوشتن متن قرعه کشی تبلیغاتی باید به چندین نکته توجه کنید. برخی از مهم ترین نکاتی که در نوشتن متن پیام باید به آن توجه کرد عبارتند از مواردی مانند عنوان و تیتر جذاب، استفاده از کلمات مناسب، نوشتن متن به صورت مختصر و مفید، استفاده از call to action و ایجاد احساس لزوماً انجام کار
  • هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی حتما به زمان آن توجه کنید. ارسال اس ام اس در زمان مناسب تاثیر آن را افزایش می دهد.
  • پیشنهاد می کنیم برای ارسال انبوه پیامک از خدمات مجموعه های معتبر و قدیمی مانند ایده افراسان استفاده کنید تا در حین انجام کار با مشکلات احتمالی مواجه نشوید. همچنین می توانید از پشتیبانی این مجموعه برای رفع مشکلات خود استفاده کنید.

پرسش های رایج

1- بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغات قرعه کشی چه زمانی است؟

به طور کلی سه بازه زمانی وجود دارد که ارسال پیامک تبلیغاتی پاسخ بهتری می دهد. 8 صبح تا 10 صبح، 12 تا 14 و 16 تا 18 را می توان بهترین زمان برای ارسال قرعه کشی و سایر پیامک های تبلیغاتی دانست.

2- در نوشتن متن متن قرعه کشی تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام نوشتن متن پیام باید به نکاتی برای افزایش تاثیر آن توجه کنید. این نکات شامل مواردی مانند تیتر و تیتر جذاب، استفاده از کلمات مناسب، نوشتن متن مختصر و مفید، استفاده از فراخوان برای اقدام و ایجاد حس فوریت در انجام کار است.

3- استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعه کشی چه مزایایی دارد؟

هزینه کم، جلوه مناسب و سرعت بالا را باید مهمترین مزیت استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعه کشی و ارسال متن تبلیغاتی دانست.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]