یکی از مواردی که بسیاری از کسب و کارها برای افزایش فروش و مشتریان از آن استفاده می کنند، ارسال پیامک انبوه است. این پیامک می تواند حاوی متن های مختلفی باشد که یکی از آنها تبلیغات قرعه کشی است. به طور کلی استفاده از پیامک برای تبلیغات انواع قرعه کشی ها با استقبال خوبی همراه خواهد بود. البته اگر به نکات موجود در متن متن قرعه کشی تبلیغاتی دقت کنید. در این مطلب از وبلاگ ایده پردوزران قصد داریم نکات مهمی را که باید در متن متن تبلیغاتی قرعه کشی مورد توجه قرار گیرد بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.
نکات مهم در متن آگهی قرعه کشی پیامکی
برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. اگر با یکی از گروه های معتبر ارائه دهنده این نوع خدمات و داشتن پنل اس ام اس قرارداد ببندید، کافی است حساب خود را شارژ کنید، متن پیام را بنویسید و برای جامعه افراد مورد نظر خود ارسال کنید. به همین راحتی می توانید تبلیغات خود را انجام دهید.
3- اثر صحیح
علاوه بر موارد فوق، برای نمایش بیشتر کسب و کار و برند خود، بهتر است نام مجموعه را به همراه شماره تماس در انتهای پیام قرار دهید تا در صورت تمایل افراد با شما تماس بگیرند.
مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی انبوه
تا حد امکان از سخت کردن متن خودداری کنید. استفاده از لغات خاص ادبی، عربی و زبان های دیگر که بسیاری از مردم آن را نمی دانند، متن شما را جذاب می کند. این کلمات همچنین می تواند باعث سردرگمی مخاطب شود، به طوری که نتواند منظور شما را به درستی و واضح درک کند. بنابراین برای داشتن متنی جذاب به سادگی و روان بودن آن توجه کنید.
4- عدم وجود غلط املایی در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی
بسیاری از مخاطبان پیامک های تبلیغاتی حاوی غلط املایی، غلط املایی و غیره را دوست ندارند. آنها فکر می کنند برای نوشتن این پیام وقت کافی صرف نشده است و حتی برخی پا را فراتر گذاشته و آن را توهین به خود می دانند. پس بهتر است بعد از چندین بار نوشتن متن آگهی را بخوانید و به خوبی آن را ویرایش کنید.
5- ایجاد احساس ضرورت در انجام کار
ارسال پیامک انبوه یکی از روش های تبلیغاتی مناسب است. این روش به دلیل مزایای فراوان مورد توجه افراد و مجموعه های بسیاری قرار گرفته است. از مهمترین مزایای استفاده از این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد.
1- هزینه کم
نوشتن متن های تبلیغاتی و ارسال آن به شماره های مختلف موبایل ممکن است در نگاه اول ساده و آسان به نظر برسد. اما باید بدانید که هنگام نوشتن متن متن قرعه کشی تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کنید. عدم توجه به این نکات باعث می شود که نتوانید پاسخ مناسبی را که از این نوع تبلیغات انتظار داشتید دریافت کنید. مهم ترین نکاتی که در نوشتن متن این نوع پیامک ها باید در نظر گرفته شود عبارتند از:
1- عنوان جذاب
چند کلمه مانند دوست عزیز، همراه عزیز، همسر محترم و عزیز (نام مخاطب) در ابتدای متن می تواند توجه و اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این باعث می شود کاربران پیام را با علاقه بیشتری بخوانند و در صورت تمایل در قرعه کشی شما شرکت کنند.
7- استفاده از خلاقیت در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی
وقتی یک پیامک تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارسال می کنید، اولین چیزی که می بینند عنوان پیامک است. اگر تیتر به اندازه کافی جذاب نباشد، آنها علاقه ای به خواندن بقیه پیام نخواهند داشت. بنابراین یکی از مهم ترین نکاتی که در نگارش متن متن قرعه کشی تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، نوشتن عنوانی جذاب و گیراست.
2- نوشتن به صورت مختصر و مفید
درست است که برخی افراد با استفاده از گزینه های موجود امکان توقف دریافت تبلیغات پیامکی را فراهم کرده اند، اما باز هم تاثیر تبلیغات پیامکی بسیار بالا و مناسب است. بسیاری از افرادی که پیامک را دریافت می کنند آن را باز کرده و به متن پیامک نگاه می کنند. اگر این متن برایشان جذاب باشد، پیامک را با دقت بیشتری می خوانند و در صورت تمایل اقداماتی مانند شرکت در قرعه کشی را انجام می دهند.
4- برگشت بخشی از هزینه
ارسال پیامک تبلیغاتی به تعداد زیاد هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد. این باعث شد تا از بودجه ای که برای تبلیغات اختصاص داده اید بهتر استفاده کنید و افراد بیشتری مجموعه و برند شما را بشناسند.