…
… عزیزم
نظرسنجی های مبتنی بر پیامک یک راه عالی برای انجام این کار است. می توانید از آن برای پرسیدن سوالاتی در مورد تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر چیز دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.
2. بررسی بازار
مشتری گرامی کیفیت خدمات درمانی مرکز درمانی را چگونه ارزیابی می کنید؟
- عالی
- خیلی خوب
- متوسط
- بد
به تجربه خرید خود از فروشگاه اینترنتی ما از 1 تا 10 چه امتیازی می دهید؟ در پاسخ به این پیامک شماره را برای ما ارسال کنید.
خلاصه
- در این مقاله با نظرسنجی پیامکی و مزایای آن آشنا شدید.
- می توانید از نظرسنجی پیامکی برای جمع آوری اطلاعات مفید در مورد مخاطبان هدف خود استفاده کنید.
- نظرسنجی پیامکی روشی موثر برای کسب اطلاعات در مورد مشتریان است.
- می توانید از نظرسنجی پیامکی برای بهبود عملکرد خود در هر زمینه ای که کار می کنید استفاده کنید.
…
برای ایجاد یک کمپین پیامکی در مقایسه با انواع دیگر نظرسنجی ها، هزینه کمتری برای هر پیام لازم است. بعلاوه، ارسال پیام های متنی و لینک های نظرسنجی برای مخاطبان انبوه آسان است. با توجه به نرخ باز بودن بالاتر، یک ابزار بازاریابی موثر برای جمع آوری بازخورد مشتریان و درک نگرانی های آنها است.
یکی دیگر از مزایای نظرسنجی های پیامکی این است که پر کردن سریع و آسان آنها است. اکثر مردم می توانند نظرسنجی پیامکی را در کمتر از یک دقیقه تکمیل کنند. و در نهایت، این یک راه عالی برای دسترسی به افرادی است که ممکن است در رسانه های اجتماعی فعال نباشند یا ایمیل خود را به طور مرتب چک نکنند.
نرخ پاسخ بالاتر
…
ما دوست داریم از تجربه شما در خرید بشنویم. لطفا نظر خود را از طریق لینک زیر با ما در میان بگذارید.
نظرسنجی های پیامکی پیام هایی هستند که برای انجام نظرسنجی به مردم ارسال می شوند. نظرسنجی های پیامکی سریع و آسان ایجاد می شوند و راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف شما هستند. زیرا می توانید با نفوذ در دستگاهی که به مرور زمان در دست مخاطب است به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.
اکنون که می دانید نظرسنجی های پیامکی چیست و چگونه آنها را ایجاد کنید، بیایید به سه نمونه از نحوه عملکرد این پیام ها نگاه کنیم تا بتوانید نحوه عملکرد آنها را ببینید.
1. نظرسنجی بازخورد مشتریان
به کدام مقصد فکر می کنید؟
- اهواز
- شیراز
- اصفهان
- تبریز
کوله پشتی شما به نمایندگی در … تا زمانی که بسته به دست شما برسد، فرصت دارید تا از طریق لینک زیر نظر خود را با ما در میان بگذارید.
اینترنت موبایل مدتی است که زندگی مردم در سراسر جهان را تغییر داده است. تلفن های همراه ابزارهای غیر متعارفی را برای بهبود زندگی مردم ارائه می دهند. علاوه بر این، آمار نشان می دهد که افراد در گروه های سنی مختلف تمایل به استفاده از تلفن های هوشمند دارند.
اگر پایگاه مشتری زیادی دارید، حفظ ارتباط با همه می تواند چالش برانگیز باشد. نظرسنجی های پیامکی روشی ساده برای حفظ ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنها به طور منظم است. می توانید از آن برای پرسیدن سوالاتی در مورد تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر چیز دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.
نمونه نظرسنجی پیامکی
با یک نظرسنجی مبتنی بر اس ام اس، پاسخ دهندگان می توانند هر آنچه را که نیاز دارید با سؤالاتی که مطرح می کنید در اختیار شما قرار دهند. نظرسنجی پیامکی در هر زمینه ای قابل انجام است.
به این مقاله اشاره کنید
از اینکه فروشگاه ما را برای خرید انتخاب کردید سپاسگزاریم. آیا از روند خرید راضی بودید؟ لطفا جواب بله یا خیر بدهید.
…
… عزیزم
شرکت کننده عزیز لطفا نظر خود را در مورد وبینار از طریق لینک زیر به اشتراک بگذارید تا در آینده تجربه بهتری داشته باشید.
استفاده از نظرسنجی های پیامکی مزایای بسیاری دارد. نظرسنجی های پیامکی روشی فوق العاده موثر برای جمع آوری بازخورد هستند. از آنجایی که این متنها مستقیماً به تلفن افراد ارسال میشوند، لازم نیست نگران باشید که نظرسنجی شما را پر کنند یا پیوند را از دست بدهند.
دسترسی سریع و آسان
در عصر حاضر، همه چیز به تجربه کاربر بستگی دارد. مردم همیشه از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که کسب و کارها باید راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با آنها پیدا کنند. یک راه عالی برای انجام این کار از طریق نظرسنجی پیامکی است.
… عزیزم
… عزیزم
هر مشتری می خواهد شنیده شود. ارسال نظرسنجی پیامکی نشان می دهد که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید و می خواهید به نظرات آنها گوش دهید. همچنین به شما کمک می کند تا آنها را بهتر درک کنید و بفهمید که آنها در مورد برند شما چه احساسی دارند و چه کاری می توانید برای بهبود تجربه مشتری انجام دهید. دادهها نشان میدهد که پیامهای کوتاه 6 تا 8 برابر نرخ تعامل بیشتری نسبت به ایمیل مارکتینگ ایجاد میکنند که برای تحقق، جمعآوری دادهها و آگاهی از برند استفاده میشوند.
نظرسنجی پیامکی کم هزینه
تا به حال با نظرسنجی پیامکی آشنا شده اید. در مرحله بعد، نمونه متن هایی را که می توانید برای نظرسنجی های پیامکی در مناطق مختلف استفاده کنید، مورد بحث قرار می دهیم.
مشتریان مایه حیات کسب و کار شما هستند، بنابراین مهم است که بازخورد آنها را به طور منظم دریافت کنید.