منشی تلفنی خودکار برای مشتریان با منشی پیامکی + (10% تخفیف)


این روزها اگر بریم خرید، با دوستانمان به کافه یا رستوران می رویم، کلینیک زیبایی می رویم و خلاصه هر کار دیگری، حتماً بعد از خرید یا هنگام خروج به ما می گویند: اگر می خواهید تهیه کنید. کد تخفیف یا می خواهید در طول برنامه ها کد تخفیف بگیرید و جشنواره های ما باشید، شماره 1 یا… را به این سامانه ارسال کنید تا با پاسخگوی خودکار پیامکی پاسخ از پیش تعیین شده را برای شما ارسال کنند. برخی دیگر مانند فروشگاه جین وست شماره ما را گرفته و وارد سیستم می کنند.

حالا وقتی به سامانه این مشاغل پیامک می‌فرستیم، بلافاصله پیام خوشامدگویی یا هر پیام دیگری را ارسال می‌کنیم. بطور خودکار ما دریافت می کنیم و از این حس مشتری مداری به ما خیلی خوش میگذرد. منتظر تخفیف هایشان هستیم و اگر جشنواره خاصی داشته باشند حتما خرید می کنیم.

دوست عزیز شماره 1 را برای شرکت در فست فود شیلو ارسال کنید

اما داستان چیست؟ این پیامک ها توسط سیستم های ارسال پیامک توسط دو ابزار ارسال می شوند منشی پیامکی و منشی باهوش برای مشتری ارسال می شوند. این دو ماژول دارای تفاوت هایی هستند که در ادامه می خواهیم توضیح دهیم. بنابراین، اگر یک تاجر هستید و می خواهید تعامل متفاوتی با مشتری شروع کنید، این امکان وجود دارد پاسخگوی خودکار پیامکی جدی بگیر

سامانه ارسال پیامک

سامانه ارسال پیامکابتدا قبل از صحبت در مورد پاسخگویی خودکار پیامک، با سیستم ارسال پیامک آشنا شوید. برای تعامل با مشتریان، ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه، انجام نظرسنجی کیفیت محصول و به طور خلاصه، هر چیزی که به پیامک مرتبط باشد، به یک سیستم پیامک نیاز دارید. این سیستم اساسا یک نرم افزار آنلاین و مبتنی بر وب است که برای ارسال پیامک، دریافت پاسخ مشتریان و مدیریت پیام ها استفاده می شود.

پس از دریافت پنل اس ام اس، می توانید بلافاصله پیامک تبلیغاتی ارسال کرده و گزینه پاسخگویی خودکار به پیامک را در پنل فعال کنید. گام به گام و بر اساس پیش می رویم محیط کاربری سامانه ملی پیامک بیایید نحوه راه اندازی دو ابزار منشی و منشی هوشمند را بیاموزیم.

پیامک چیست؟

اولین ابزار خودکار پیامک منشی پیامکی است که برای پاسخگویی خودکار به مشتریان استفاده می شود. دوباره به مثالی که در ابتدای مقاله نوشتم توجه کنید:

دوست عزیز شماره 1 را برای شرکت در فست فود شیلو ارسال کنید

پنل موجود در قسمت ابزار منشی پیامک را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که در ازای ارسال یک کد خاص، پاسخی از پیش تعیین شده مشابه مثال بالا برای مشتری ارسال کند. به عنوان مثال از مشتری بخواهید عدد 1 یا کلمه عضو را برای سیستم ارسال کند تا پیام فوق برای او ارسال شود.

نحوه راه اندازی منشی پیامکی

اکنون پیکربندی خودکار پاسخگوی پیامکی را آغاز می کنیم. وارد پنل کاربری و در قسمت شوید ابزار ویژه روی منشی کلیک کنید تا صفحه دیگری باز شود. اگر برای اولین بار است که می خواهید ابزار منشی را راه اندازی کنید، باید به منشی جدید بزار کلیک کنید و وارد بخش بعدی شوید.

آموزش ابزارهای منشی پیامکی

در صفحه و بخش جدید عنوان منشی کلمه یا عبارتی را که می خواهید برای دسته بندی پیام استفاده کنید وارد کنید. این هدر برای گیرنده ارسال نمی شود و فقط برای راحتی شما در دسته پیام است. پس از مشخص کردن عنوان در قسمت گیرنده، خط مورد نظر برای دریافت پاسخ ارسال شده توسط مشتری را انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که این خط باید یک خط اختصاصی باشد.

در قسمت فرستنده، خطی را انتخاب کنید که پاسخگوی خودکار پیامکی باید متن پیامک را برای مشتریان ارسال کند. پس دریابید دوره زمانی بروید و تاریخ فعال بودن این ماژول را مشخص کنید. به عنوان مثال یک دوره سه ماهه را انتخاب کنید و اولی را تا پایان فصل برای پنل مشخص کنید.

آموزش کار با منشی پیامکی

در حال حاضر در قسمت متن اس ام اس آنچه را که می خواهید مشتری به صورت خودکار دریافت کند و در نهایت روی گزینه بنویسید رکورد در زدن. نحوه کار با ماژول منشی را بیاموزید ویدئو همچنین می توانید از زیر استفاده کنید:

مزایای استفاده از پیامک

اکنون که می دانید چگونه یک پاسخگوی خودکار پیامکی راه اندازی کنید، ممکن است بپرسید که مزایای خودکار پیام کوتاه چیست و چه کاربردهایی دارد؟ اگر کسب و کار شما به گونه ای است که می خواهید یک باشگاه مشتریان داشته باشید، می توانید از ابزار منشی برای پاسخگویی خودکار به کسانی که در خبرنامه شما مشترک می شوند استفاده کنید.

اگر کسب و کاری دارید که ممکن است نقل مکان کنید، نقل مکان کنید یک آدرس جدید ارسال کنید می توانید از منشی استفاده کنید و از مخاطب بخواهید در ازای ارسال یک کلمه خاص، مثلا موقعیت مکانی، آدرس جدید شما را دریافت کند.

اگر یک بوتیک دارید و می خواهید مجموعه جدیدی را معرفی کنید، می توانید از مشتریانی که قرار است به این رویداد بیایند بپرسید. ثبت نام ارسال حتی برای برگزاری نمایشگاه ها، کنفرانس ها، گردهمایی ها، پاسخگوی خودکار پیامکیدر دوره آموزشی جدید در موسسه می توانید از ابزار منشی پیامکی استفاده کنید.

حالا ممکن است بپرسید، اگر پنل برای هر مخاطب یک پاسخ جداگانه ارسال کند، آیا باید این کار را انجام دهیم؟ برای چنین برنامه ای، ابزار منشی کار نمی کند و باید پیدا شود منشی باهوش برو

ابزار منشی هوشمند، پاسخ هوشمند

حال فرض کنید می خواهید چندین پاسخ مختلف برای پاسخ به مشتریان ارسال کنید. برای مثال، اگر صاحب یک سالن زیبایی هستید و می‌خواهید فهرستی از قیمت‌های مختلف را برای مشتری ارسال کنید، می‌توانید برای هر کد خاص ارسال شده به پنل، یک پاسخ پنل جداگانه تنظیم کنید.

راه اندازی پاسخگوی خودکار پیامک هوشمند

برای راه اندازی ابزار منشی هوشمند در قسمت ارسال ویژه و در صفحه جدید بر روی منشی هوشمند کلیک کنید منشی جدید بزار در زدن. توضیحات پنل را در صفحه جدید و سپس حتما بخوانید فایل نمونه دانلود برای ارائه اطلاعات پانل بر اساس یک فایل استاندارد.

تنظیم ارسال تایمر هوشمنددر فایل اکسل روبروی خود و در ستون اول به نام A مقادیری را که مخاطب قرار است به پنل ارسال کند بنویسید. این مقادیر می توانند یک عدد یا کلید واژه ها مانند قیمت، منوی صبحانه، منوی کافه و غیره.

همچنین می توانید نام تماس را برای ارسال پیام شخصی به مشتری بنویسید. پس از آپلود فایل نمونه، حتما چندین بار در قسمت متن پیامک صحت مقادیر وارد شده را بررسی کنید و در صورت نیاز از قسمت راهنما کمک بگیرید.

مزایای استفاده از ماژول منشی هوشمند

اگر از منشی هوشمند استفاده می کنید می توانید تعامل خوبی با مشتری داشته باشید و نیازی به تماس تلفنی و حضور نیروی انسانی نیست. شما می توانید بسیاری از اطلاعات لازم را در قالب پیامک برای مخاطبان و اعضای خبرنامه پیامکی ارسال کنید.

همچنین با این ابزار می توانید اطلاعاتی مانند:

  • کد اصالت کالا
  • کد گارانتی
  • انقضای گارانتی
  • انقضای عضویت
  • انقضای مدت بیمه

برای مشتری ارسال کنید. همچنین مشتری می تواند از منشی هوشمند در ازای ارسال کلمات خاصی مانند «انقضای بیمه نامه»، «گارانتی کالا» و … استفاده کند.

مهم نیست که در چه شغلی هستید، باید کلمات کلیدی مورد نظر را برای پنل تعریف کنید. در صورت لزوم، نام مشتری و اعضای خاص را به فایل نمونه اضافه کنید تا پنل پاسخ مربوط به هر یک از کلمات کلیدی را دریافت کند.

خلاصه پاسخگوی خودکار پیامکی

پاسخگوی خودکار پیامکیتا اینجا به روشی هوشمندانه با پاسخگویی پیامک و پاسخگویی خودکار پیامک آشنا شدیم. همانطور که قبلا گفتیم توضیحات این دو ماژول را بر اساس سامانه پیام کوتاه ملی توضیح داده ایم. اگر کسب و کار شما نیاز به تعامل ویژه با مشتری دارد و می خواهید از ابزارهای ارائه شده استفاده کنید، هم اکنون در صفحه اصلی وب سایت ملی پیامک برای دریافت پنل ثبت نام کنید.

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد پنل شوید. در بخش ارسال ویژه، منشی تلفنی پیامک یا ابزار منشی تلفن هوشمند را راه اندازی کنید و از مشتریان بخواهید به سامانه پیامکی شما پیام ارسال کنند و بلافاصله پاسخ خودکار را دریافت کنند.

آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، رستوران ها و فست فودها، فروشگاه های بزرگ و بوتیک ها، آژانس های بیمه و فروشندگانی که محصولاتشان دارای گارانتی است می توانند از پاسخگوی خودکار استفاده کنند. اگر باز هم نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید و با پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید یا در انتهای این متن با ما مکاتبه کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

پاسخ خودکار به اس ام اس های دریافتی با منشی پیامکی