متن تبلیغاتی مهدکودک + ارائه بهترین روش های تبلیغاتی

در تبلیغات نویسی یک شعار یا عبارت به طور غیرمستقیم ویژگی های آن مهدکودک را بیان می کند. این روش تبلیغات نویسی به شرط استفاده از کلمات کوتاه و به یاد ماندنی می تواند بهتر در ذهن مخاطب بماند. در زیر چند نمونه از تبلیغات پنهان مراکز آموزشی آورده شده است.

  • گام به گام تا موفقیت / گام به گام تا پیشرفت
  • جایی که؟
    موری کلانتر
    که؟
    موری کلانتر
  • همه جا (…) با تو

استفاده از پیامک انبوه در مهدکودک ها

ارسال روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی بدون توجه به نیاز مخاطبان باعث بی توجهی و بی اعتمادی مردم به این گونه پیامک ها شده است. به همین دلیل در گام اول باید لیستی از افرادی که نیازشان به باغ مشخص است و محل سکونتشان نزدیک است تهیه کرد.

ارسال پیامک از روی نقشه

همانطور که قبلا ذکر شد، پیامک بر اساس ویژگی های مختلفی مانند سن، جنسیت، محل زندگی و … قابل ارسال است. توجه به ویژگی های مختلف مخاطب هنگام ارسال پیامک باعث می شود تا با استفاده از محتوای آن پیامک، افراد بیشتری از آن استفاده کنند.

مرحله اول: تهیه فهرستی از مخاطبان هدف

ارسال پیامک دسته جمعی به مهدکودک ها و مدارس ضمن ارائه مهدکودک و حقوق ویژه آن نیز جهت اطلاع والدین از موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با این کار می توانید ارتباط موثرتر و بهتری با والدین داشته باشید تا سال تحصیلی مفیدتری برای دانش آموز رقم بخورد. از جمله کاربردهای ارسال پیامک به والدین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاعیه جلسات
  • اعلام جشن ها، نمایشگاه ها یا اردوها
  • اطلاعیه تخفیفات ویژه آموزشی
  • اطلاعیه برای ارسال رضایت والدین
  • ارسال تشکر از والدین
  • ارسال درخواست به والدین برای حضور در مدرسه برای موارد خاص
  • تبریک تولد خودکار یا روز دانشجو
  • دانش آموزان از برنامه های فوق برنامه مطلع خواهند شد
  • یک برنامه غذایی هفتگی یا ماهانه ارائه دهید

استفاده از عبارت کوتاه یا رمز عبور در تمامی تبلیغات بسیار موثر است. این شعار باید جذاب، کوتاه باشد و باغ شما را از باغ های دیگر متمایز کند. همچنین مشهود است که در مدرسه اجرا می شود.

دو مهدکودک با کیفیت یکسان را در نظر بگیرید، هر دو مبالغ هنگفتی را صرف تبلیغ خود می کنند، اما یکی از آنها بازخورد مثبت بیشتری نسبت به دیگری دریافت می کند. دلیل آن چه می تواند باشد؟ ظاهراً همانی که محبوبیت بیشتری داشت، تبلیغات مؤثرتر و بهتری انجام داد. تبلیغات با کمک شبکه های مجازی، وب سایت ها، تبلیغات گوگل و تبلیغات پیامکی نمونه هایی از روش های معرفی مهدکودک است. تبلیغات پیامکی یکی از موثرترین روش های پرسرعت است که طبق آمار به آن توجه ویژه ای می شود. 98 درصد از پیام های ارسالی به ایرانی ها خوانده می شود. به خصوص هنگام ارسال پیامک با توجه به عواملی مانند منطقه سکونت، سن و نیاز گیرنده.

متن تبلیغاتی مهدکودک

  • آینده فرزندانتان را به ما بسپارید
    مهد کودک (…)
  • به فرزندانتان شروع خوبی بدهید.
    مهد کودک (…)
  • استعدادیابی فرزندانتان را در مهدکودک از ما بخواهید (…).
  • والدین گرامی رشد معشوق شما در مهدکودک (…) صورت خواهد گرفت.
  • مهدکودک (…) با کادری مجرب به شکوفایی فرزندان شما کمک می کند.
  • مهدکودک (…) ذهن شگفت انگیز کودک شما را به کتاب و یادگیری باز می کند.
  • ما در مهدکودک (…) شما را دوست داریم، بهترین ها را برای فرزندانتان می خواهیم.
  • یادگیری و زندگی مشترک در مهدکودک (…)
  • استعدادهای نهفته فرزندان خود را درک کنید.
    مهد کودک (…)
  • کیفیت روش های نوین آموزش در مهدکودک (…) تضمین کننده آینده فرزند شماست.
  • مهدکودک دو زبانه (…)
    در گروه های سنی نوزادان، نوپا، مهدکودک، مهدکودک و مهدکودک
    امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی
  • مهدکودک دو زبانه (…)
    به منظور ایجاد محیطی شاد و هیجان انگیز با جدیدترین متدهای روانشناسی
    یادگیری را سرگرم کننده کنید.
  • برنامه های آموزشی جامع
    مهارتهای زندگی
    تمرینات حسی
    تمرین های فرهنگی
    کارگاه علمی
    آموزش لگو
    یک نمایش خلاقانه
    کار با سفال
    طراحی
    پخت و پز
    باغبانی
    باله
    انگلیسی پیشرفته
    همه چیز در یک مهدکودک دو زبانه (…)
  • مهدکودک (…) برای تربیت نسل ایده آل
    همراه با ساختاری منسجم در جهت جستجوی استعدادهای فرزندانتان
    با تیمی مجرب و متخصص
  • مهد کودک (…)
    آموزش کودکان با استفاده از روش دامنه
    با مربیان بین المللی برای آموزش همه کاره
    در قالب کارگاه های شاد و خلاقانه
    پاره وقت و تمام وقت
  • در مهد کودک (…)
    با پرسنل تحصیل کرده
    برگزاری کارگاه های آموزشی خودشناسی
    روانشناسی
    خمیر بازی
    خواندن یک داستان
    موسیقی
    شماره تلفن: (…)
  • ارائه بهترین آموزش در محیط آموزشی شاد، ایمن و نشاط آور
    مهد کودک (…)
  • قبل از ثبت نام در مهدکودک مشاوره رایگان دریافت کنید (…).
  • موفقیت یک انتخاب است و داستان های موفقیت از این نقطه شروع می شوند.
    مهد کودک (…)
  • مهدکودک (…) با بیش از (…) سال سابقه درخشان پذیرای فرزندان شماست.
  • در مهدکودک (…) دانش آموزان را با شروعی دلچسب برای ساختن فردایی بهتر آماده می کنیم.

وجود خط ویژه و پنل اس ام اس برای ارسال پیامک در شرایط ذکر شده باعث اطمینان بیشتر باغ می شود. در عین حال برای ارتباط بیشتر هزینه بسیار کمتری خواهید پرداخت.

روش های مختلفی برای ارائه مهدکودک و امکانات آن وجود دارد. استفاده از پیامک انبوه یکی از روش های سریع و مقرون به صرفه با کارایی بالا می باشد. در این مطلب چند متن تبلیغاتی برای مهدکودک آورده ایم. سپس به بررسی کاربردهای ارسال پیامک انبوه به والدین، روش های ارسال پیامک و ارسال بر اساس منطقه می پردازیم.

اهمیت تبلیغات مناسب

راه دیگر برای یافتن افراد نزدیک به مهدکودک استفاده از کد پستی افراد است. افرادی که چهار رقم اول کد پستی آنها یکسان است در همان منطقه زندگی می کنند. بنابراین برای یافتن افرادی که در اطراف باغ زندگی می کنند، می توانید عواملی مانند سن و جنسیت را نیز در نظر بگیرید و یک لیست خوب و مفید از مخاطبین برای مقصد ایجاد کنید.

یکی از امکانات ویژه پنل ارسال پیامک، ارسال آن بر اساس نقشه است. چرا که افراد ترجیح می دهند مهدکودک فرزندشان نزدیک محل سکونت آنها باشد تا زمان زیادی را در سفرهای روزانه تلف نکنند. با استفاده از این قابلیت می توانید برای افرادی که در همان منطقه زندگی می کنند پیامک ارسال کنید.

با استفاده از کد پستی پیامک ارسال کنید

نوشتن آگهی در متن پیامک می تواند به دو صورت آشکار و پنهان نویسی باشد. در کدگذاری باز حقوق و امکانات مهدکودک به صورت واضح و منظم نوشته می شود. در این نمونه پیامک تبلیغاتی می توانید به ثبت نام های مهدکودک، صلاحیت کادر آموزشی، امکانات مدرسه و مزایای رایگان مانند مشاوره رایگان اشاره کنید.

پیامک تبلیغاتی مهدکودک

انواع تبلیغات

[کل: ۰ میانگین: ۰]

آگهی مهدکودک

ارسال پیامک تبلیغاتی به مهدکودک های منطقه

پیامک برای آگهی مهدکودک

پیامک تبلیغات مهدکودک

خلاصه