علاوه بر این موضوع، با ایجاد احساس رضایت و قدردانی در مشتریان، این احساس را به صورت زبانی به افراد دیگر منتقل می کنند و بدین ترتیب شما مشتریان دیگری را پیدا خواهید کرد. بازاریابی دهان به دهان روشی ارزان با نتایج بالا است.
بهترین زمان برای تشکر از مشتریان درست پس از خرید است. اگر مدت زیادی از خرید گذشته باشد، ممکن است شخص برند شما را فراموش کند. همه چیز باید در بهترین و مناسب ترین زمان انجام شود تا به نتایج خوب دست یابید.
عوامل و دلایل مختلفی در برندسازی مناسب دخیل هستند، اما یکی از مهمترین عوامل وفاداری مشتری است. یکی از راه های حفظ مشتری و وفاداری او پس از خرید، ایجاد پل ارتباطی و حفظ و حفظ این رابطه بین فروشنده و مشتری است. اگر بتوانید رابطه خوبی را حفظ کنید، قطعاً مردم دوباره برای خرید به شما مراجعه خواهند کرد.
اگر محصول شما در حالتی است که نیاز به پشتیبانی دارد، می توانید با ارائه راه هایی برای تماس با آنها به مشتریان نشان دهید که در کنار آنها هستید.
جذب مشتریان جدید همیشه گرانتر از حفظ مشتریان قدیمی است. با این راه حل های ساده و ارزان می توانید مشتریان خود را حفظ کنید و از بودجه خود در زمان های مهم تری برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.
راه های ارسال پیام تشکر به مشتریان
ارسال پیامک:
بهترین زمان برای تشکر از مشتری نزدیکترین زمان به خرید است. شما می توانید با ساخت تابلوی پیامک و زمانی که مشتری خرید می کند، الگوی متنی خود را بنویسید. این اس ام اس رو براشون بفرست
با توجه به لحن برندتان، سعی کنید لحن پیامک شما صمیمی است یا رسمی و دوستانه. علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک هدیه کوچک یا کد تخفیف برای مشتریان ارسال کنید.
همچنین با ارسال پیام تشکر برای خرید مشتری، تصویر و خاطره خوبی از خود در ذهن مخاطب ثبت می کنید. این باعث می شود مشتریان همیشه برند شما را تحسین کنند. در ادامه در مورد ویژگی های یک پیام تشکر خوب و نمونه هایی برای ادامه صحبت خواهیم کرد.
چرا ارسال پیام تشکر برای مشتریان مهم است؟
سعی کنید پیامی که ارسال می کنید کوتاه اما صحیح باشد. نیازی به اغراق نیست. کافی است تمام مطالب مورد نظر را در یک متن کوتاه بنویسید. یک متن کوتاه و خاطره انگیز بفرستید.
با ایجاد ارتباط مناسب بین کسب و کار خود و مشتری، باعث میشوید مردم شما را بیش از یک دوست و همراه برند بدانند. این رابطه دوستانه و احساس خوب به برندسازی و فروش شما کمک زیادی می کند.
اما این یادداشت تشکر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای شناخت بهترین پیام های تشکر مشتری تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
اهمیت ارسال پیامک تشکر در برندسازی
در این قسمت از مقاله میخواهیم نمونههایی از پیامهای تشکر برای خرید مشتری را برای ارزیابی قرار دهیم تا بتوانید متن پیام خوب و مناسب کار خود و مطابق با لحن برند خود بنویسید و استفاده کنید.
عزیز (نام مشتری) ما مفتخریم که شما مشتری ما هستید. از خرید شما متشکریم و امیدواریم به زودی دوباره شما را ببینیم.
(نام مشتری) از حمایت و خرید شما سپاسگزاریم و در هر زمان آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
عزیز (نام مشتری)، از خرید شما از (نام تجاری) سپاسگزاریم. امیدوارم دوباره ببینمت.
شما عزیزان (نام مشتری) از (نام تجاری یا فروشگاه) بازدید شما را تشویق می کنیم. امیدواریم به زودی دوباره شما را ملاقات کنیم.
(نام مشتری) از صمیم قلب از شما سپاسگزاریم که مشتری ارزشمند (نام تجاری یا فروشگاه) هستید.
عزیز (نام مشتری)، حمایت شما برای ما بسیار مهم است. از خرید شما متشکرم
عزیز (نام مشتری) از اعتماد شما به محصولات ما سپاسگزاریم. برای راهنمایی حتما با ما تماس بگیرید. (شماره و راه های ارتباط با پشتیبانی)
با تشکر از شما برای خرید از (نام تجاری). باعث افتخار و افتخار ماست که در آینده همراه و پشتیبان شما باشیم.
عزیز (نام مشتری) ما مفتخریم که (نام تجاری) در خدمت شما هستیم. به عنوان هدیه برای شما کد تخفیف 20 درصدی قرار داده ایم. امیدوارم برای مدت طولانی در کنار شما باشم (کد تخفیف)
از خرید شما متشکرم. اعتماد شما افتخار ماست
عزیز (نام مشتری) از اعتماد شما از صمیم قلب متشکریم (نام تجاری).
خانم/آقای عزیز (نام مشتری)، امیدواریم خرید رضایت بخش و خوبی را داشته باشید.
آقا/خانم عزیز (نام مشتری) از اعتماد و خرید شما از (برند نام) بسیار سپاسگزاریم. ما به داشتن دوستانی مثل شما افتخار می کنیم. لطفا لینک نظرسنجی زیر را برای بهبود کیفیت در صورت امکان پر کنید.
خلاصه
شروع یک پیام و اولین کلماتی که شخص می خواند بسیار مهم است. سعی کنید در نوشتن متن پیام خود بسیار دقت کنید. همچنین مراقب باشید که هیچ غلط املایی در متن پیام شما وجود نداشته باشد.
حتماً پیامی را که ارسال میکنید شخصیسازی کنید و نام مشتری خود را درج کنید. این می تواند رضایت مشتری را تا 2 برابر افزایش دهد.
پیام های تشکر هنگام جذب مشتری
یکی از راه هایی که می توانید برای ارسال پیام تشکر انتخاب کنید ارسال آن از طریق پنل پیامک است تا بتوانید در لحظه خرید برای مشتری پیامک ارسال کنید. پنل پیامک sms.ir یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال پیامک است.
مردم روزانه ایمیل ها و پیامک های زیادی دریافت می کنند. لطفا نام خود را در پیام ذکر کنید تا بدانند چه کسی از آنها تشکر می کند.
برای ارسال یک پیام تشکر خوب به مشتریان، بهتر است یک سری ویژگی های مهم را در آنها رعایت کنید تا تاثیر بهتری داشته باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با مهم ترین ویژگی های یک یادداشت تشکر یک خرید خوب آشنا شوید.
یکی از راه های تشکر و قدردانی از مشتریان، قرار دادن نامه ای دست نویس در خرید آنهاست. اما مطمئن شوید که نامه را به گونه ای قرار دهید که مردم آن را ببینند. گذاشتن نامه دست نویس پرهزینه و وقت گیر است. اما می توانند حس بسیار خوبی را منتقل کنند.
زنگ زدن :
12 نمونه ای از پیام تشکر و قدردانی برای خرید مصرف كننده
سعی کنید متن پیام و دلیل تشکر خود را روشن کنید، با تشکر از اولین خرید یا حمایت بیش از یک ساله شما، بهتر است در این مورد شفاف باشید.
اهمیت ارسال یادداشت تشکر
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد یکی از راه های ارسال پیام تشکر استفاده از پنل های پیامکی است. می توانید هر بار که شخصی از سایت شما خرید می کند، با ایجاد یک الگوی آماده پیامک، یک پیام تشکر سریع ارسال کنید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال پیامک ارزانتر از ارسال نامه و ایمیل دست نویس است. Sms.ir یکی از شرکت های ارائه دهنده پنل پیامک است.
یک نامه دست نویس بگذارید:
بهتر است در متن پیامک خود فقط از مشتریان تشکر و قدردانی کنید و فقط حمایت خود را نشان دهید. همچنین سعی کنید متن خود را کوتاه اما معنادار نگه دارید. در زیر چند نمونه از یک نامه تشکر خوب آورده شده است. با الگوبرداری از آنها می توانید پیام خوبی ارسال کنید.
همانطور که گفتیم، ارسال پیام تشکر برای جذب مشتری یکی از راه های عالی برای ایجاد وفاداری مشتری و سپس ساختن برند برای شرکت است. اگر مشتری در حین خرید و پس از خرید احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشد، باز هم شما را انتخاب خواهد کرد. قدردانی می تواند احساس مثبت و خوبی را در هر رابطه ای ایجاد کند.
راهبری نوشته