برای ارسال یک پیام تشکر خوب به مشتریان، بهتر است یک سری ویژگی های مهم را در آنها رعایت کنید تا تاثیر بهتری داشته باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با مهم ترین ویژگی های یک یادداشت تشکر یک خرید خوب آشنا شوید.
همانطور که گفتیم، ارسال پیام تشکر برای جذب مشتری یکی از راه های عالی برای ایجاد وفاداری مشتری و سپس ساختن برند برای شرکت است. اگر مشتری در حین خرید و پس از خرید احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشد، باز هم شما را انتخاب خواهد کرد. قدردانی می تواند احساس مثبت و خوبی را در هر رابطه ای ایجاد کند.
مردم روزانه ایمیل ها و پیامک های زیادی دریافت می کنند. لطفا نام خود را در پیام ذکر کنید تا بدانند چه کسی از آنها تشکر می کند.
با ایجاد ارتباط مناسب بین کسب و کار خود و مشتری، باعث میشوید مردم شما را بیش از یک دوست و همراه برند بدانند. این رابطه دوستانه و احساس خوب به برندسازی و فروش شما کمک زیادی می کند.
علاوه بر این موضوع، با ایجاد احساس رضایت و قدردانی در مشتریان، این احساس را به صورت زبانی به افراد دیگر منتقل می کنند و بدین ترتیب شما مشتریان دیگری را پیدا خواهید کرد. بازاریابی دهان به دهان روشی ارزان با نتایج بالا است.
تشکر از مشتریان و قدردانی از خرید آنها یکی از بهترین راه های ارتباط است. در واقع نشان می دهد که برای مشتریان خود ارزش قائل هستید و صرفاً به خرید و پرداخت هزینه برای آنها اهمیت نمی دهید، هرچند این کار کم و کم هزینه باشد، اما رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.
تشکر همیشه معنای مثبتی دارد و حس خوبی را بین افراد منتقل می کند. وقتی از مشتریان خود تشکر می کنید، به آنها نشان می دهید که علاوه بر پول، انسانیت و دوستی برای شما و برندتان مهم است. انتقال حس ارزش و ایجاد خاطرات خوب به دیگران باعث می شود مردم نسبت به برند و تجارت شما احساس وفاداری کنند و دوباره برای خرید به شما مراجعه کنند.
یکی از راه های تشکر و قدردانی از مشتریان، قرار دادن نامه ای دست نویس در خرید آنهاست. اما مطمئن شوید که نامه را به گونه ای قرار دهید که مردم آن را ببینند. گذاشتن نامه دست نویس پرهزینه و وقت گیر است. اما می توانند حس بسیار خوبی را منتقل کنند.
زنگ زدن:
حتی پس از خرید نیز می توانید با مشتری تماس بگیرید و علاوه بر نظرسنجی مربوط به خرید، یک پیام مودبانه ارسال کنید و با مشتریان احساس خوبی داشته باشید.
نامه ارسال کرد:

پیام های تشکر هنگام جذب مشتری
حتماً پیامی را که ارسال میکنید شخصیسازی کنید و نام مشتری خود را درج کنید. این می تواند رضایت مشتری را تا 2 برابر افزایش دهد.
در این قسمت از مقاله میخواهیم نمونههایی از پیامهای تشکر برای خرید مشتری را برای ارزیابی قرار دهیم تا بتوانید متن پیام خوب و مناسب کار خود و مطابق با لحن برند خود بنویسید و استفاده کنید.
- عزیز (نام مشتری) ما مفتخریم که شما مشتری ما هستید. از خرید شما متشکریم و امیدواریم به زودی دوباره شما را ببینیم.
- (نام مشتری) از حمایت و خرید شما سپاسگزاریم و در هر زمان آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
- عزیز (نام مشتری)، از خرید شما از (نام تجاری) سپاسگزاریم. امیدوارم دوباره ببینمت.
- شما عزیزان (نام مشتری) از (نام تجاری یا فروشگاه) بازدید شما را تشویق می کنیم. امیدواریم به زودی دوباره شما را ملاقات کنیم.
- (نام مشتری) از صمیم قلب از شما سپاسگزاریم که مشتری ارزشمند (نام تجاری یا فروشگاه) هستید.
- عزیز (نام مشتری)، حمایت شما برای ما بسیار مهم است. از خرید شما متشکرم
- عزیز (نام مشتری) از اعتماد شما به محصولات ما سپاسگزاریم. برای راهنمایی حتما با ما تماس بگیرید. (شماره و راه های ارتباط با پشتیبانی)
- با تشکر از شما برای خرید از (نام تجاری). باعث افتخار و افتخار ماست که در آینده همراه و پشتیبان شما باشیم.
- عزیز (نام مشتری) ما مفتخریم که (نام تجاری) در خدمت شما هستیم. به عنوان هدیه برای شما کد تخفیف 20 درصدی قرار داده ایم. امیدوارم برای مدت طولانی در کنار شما باشم (کد تخفیف)
- از خرید شما متشکرم. اعتماد شما افتخار ماست
- عزیز (نام مشتری) از اعتماد شما از صمیم قلب متشکریم (نام تجاری).
- خانم/آقای عزیز (نام مشتری)، امیدواریم خرید رضایت بخش و خوبی را داشته باشید.
- آقا/خانم عزیز (نام مشتری) از اعتماد و خرید شما از (برند نام) بسیار سپاسگزاریم. ما به داشتن دوستانی مثل شما افتخار می کنیم. لطفا لینک نظرسنجی زیر را برای بهبود کیفیت در صورت امکان پر کنید.
خلاصه

عوامل و دلایل مختلفی در برندسازی مناسب دخیل هستند، اما یکی از مهمترین عوامل وفاداری مشتری است. یکی از راه های حفظ مشتری و وفاداری او پس از خرید، ایجاد پل ارتباطی و حفظ و حفظ این رابطه بین فروشنده و مشتری است. اگر بتوانید رابطه خوبی را حفظ کنید، قطعاً مردم دوباره برای خرید به شما مراجعه خواهند کرد.
به این مقاله اشاره کنید
لطفاً در یادداشت تشکر خود به فروش مجدد اشاره نکنید. باعث می شود ارزش تشکر خود را زیر سوال ببرید. فقط در این پیام تشکر کنید.