سرویس پیامک صوتی چیست و برای ارسال پیامک صوتی چه باید کرد؟
پیامهای صوتی در تلفن شخص ذخیره نمیشوند و فرد نمیتواند بعداً دوباره به آنها گوش دهد. این نکته را باید یکی از مهمترین معایب پیام صوتی دانست.
2- هزینه غیر قابل استرداد
توجه داشته باشید که می توانید پیام های صوتی ارسالی از خطوط ایرانسل را طوری برنامه ریزی کنید که در زمان مناسب به دست گیرنده برسد. همچنین می توانید برای چند نفر پیام ارسال کنید. پس از رسیدن پیام صوتی به شخص، یک پیامک تأیید به خط فرستنده ارسال می شود تا تأیید شود که شخص کار خود را تمام کرده است.
خلاصه
پیامک صوتی یکی از انواع پیامک هایی است که این روزها مورد استفاده بسیاری از گروه ها قرار می گیرد.
ارسال پیامک صوتی دارای مزایای مختلفی از جمله صرفه جویی در هزینه، تاثیرگذاری بالا، قابلیت جذب افراد بیشتر، کاهش محدودیت ها و امکان استفاده از لهجه های مختلف می باشد.
البته مانند هر نوع تبلیغاتی، این نوع تبلیغات نیز خالی از ایراد نیست. عدم عودت هزینه ها در صورت عدم ارسال و ذخیره نشدن این پیام ها در گوشی را می توان یکی از مهم ترین معایب این نوع پیامک ها دانست.
تبلیغات، اطلاع رسانی، ارسال دعوت نامه و احوالپرسی را می توان از مهمترین کاربردهای پیامک صوتی دانست.
برای ارسال پیامک صوتی باید از پنل پیامک یکی از مجموعه های مورد اعتماد استفاده کنید تا بتوانید سریع و با کیفیت بالا این کار را انجام دهید.
همچنین با استفاده از خطوط ایرانسل میتوانید برای چند نفر شخصاً پیامک صوتی ارسال کنید.
برای ارسال پیامک صوتی به خطوط ایرانسل با شماره 719 و سایر خطوط 0937719000 از طریق سیم کارت ایرانسل تماس بگیرید.
پرسش های رایج
استفاده از هنر و لهجه های مختلف، هزینه کم، کارایی بالا و کاهش محدودیت در مقایسه با پیامک را می توان از مهمترین مزایای استفاده از پیامک صوتی دانست.
امروزه بسیاری از افراد از تبلیغات پیامکی خسته شده اند و دیگر تمایلی به دیدن آنها ندارند. به همین دلیل شماره های تبلیغاتی در لیست سیاه قرار گرفتند. هنگامی که افراد این کار را انجام دهند، سایر مشاغل دیگر نمی توانند برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. اما یکی از مهمترین مزایای استفاده و ارسال پیامک صوتی دور زدن لیست سیاه است. البته توجه داشته باشید که باید این کار را به درستی انجام دهید تا باعث نارضایتی مخاطبانتان نشوید.
2- استفاده از هنرهای مختلف
باید بدانید که هزینه ضبط، تولید و ارسال پیام صوتی نسبت به بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر کمتر است. این به شما امکان می دهد از ویژگی های چنین پیام هایی به روشی خوب و مقرون به صرفه استفاده کنید.