روش ها و مزایای دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی

در این مقاله راه های دریافت بازخورد از مشتریان با استفاده از پنل پیامک را بررسی کردیم. آگاهی از نظرات، پیشنهادات و میزان رضایت کاربران از محصولات و خدمات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت کسب و کار است. برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیامک یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطبان با خدمات و محصولات شما و همچنین بهبود سئوی وب سایت و در نتیجه افزایش فروش است. بنابراین پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت یک پنل پیامکی برای ارتباط سریع و کارآمد با مشتریان و دریافت نظرات آنها تهیه کنید.

با استخراج اطلاعات به دست آمده از پاسخ ها و پیامک های دریافتی، با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا می شوید. از این طریق می توانید برای رفع مشکلات و کمبودها برنامه ریزی کنید و نقاط قوت را حفظ و تقویت کنید.

برای دریافت نظر و بازخورد مشتریان پس از ارسال پیامک نظرسنجی از طریق خطوط اختصاصی، درخواست پاسخگویی از آنها مفید است. یعنی به مخاطب بگویید متن یا عدد مورد نظر را به یک خط تعیین شده پیامک کند. ارتباط دو طرفه با مشتریان از طریق شرکت مخاطبان در نظرسنجی و مسابقه پیامکی از طریق خط اختصاصی امکان پذیر است.

این لینک مخاطب را مستقیماً به صفحه محصول خریداری شده هدایت می کند. به این ترتیب مشتری می تواند نظر و امتیاز محصول را در یک مکان در صفحه لینک شده بنویسد. با دریافت بازخورد مشتری، می توانید از بازخورد مشتریان برای طراحی یک کمپین بازاریابی موفق استفاده کنید. مطالعه مقاله بازاریابی چیست؟ این به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری بگیرید و قدم درستی در این راه بردارید.

پنل پیام کوتاه امکانات اختصاصی خط برای دریافت نظرات مشتریان

یکی از راه های عالی برای دریافت نظرات مشتریان از طریق پنل پیام کوتاه، ایجاد یک خط اختصاصی است. با ارائه خطوط اختصاصی، پس از ارسال پیام نظرسنجی به بانک شماره همراه، مخاطبان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در قالب یک پیام رایگان ارسال کنند. در واقع تفاوت اصلی خطوط اختصاصی با خطوط پیامک عمومی، امکان دریافت پیامک از عموم است.

یکی از مهمترین اهداف در کمپین بازاریابی پیامکی برقراری ارتباط موثر با مشتریان و جلب رضایت آنهاست. برای این منظور می توانید متن پیامک را به روش های مختلف قالب بندی کرده و برای مشتریان ارسال کنید تا در پنل پیامک از مشتریان بازخورد دریافت کنید. در ادامه به چند نمونه از نحوه درخواست مشتریان با ارسال لینک نظرسنجی و دریافت پیامک با خط اختصاصی اشاره می کنیم:

  1. فرمول بندی سوالات ترجیحی؛ به عنوان مثال، آیا محصول A را انتخاب می کنید یا B؟
  2. ثبت امتیاز و نظر پس از دریافت محصول یا خدمات در وب سایت
  3. تعیین میزان رضایت از طریق ارسال شماره
  4. اعلام سطح رضایت با نشان دادن فاصله عددی

همچنین در صورت استفاده از شماره تلفن ثابت برای ارسال پیامک به مشتریان، مشتری می تواند شماره خاص فروشگاه یا وب سایت شما را در تلفن همراه خود ذخیره کند. به این ترتیب او می تواند از این شماره برای ارتباط با شما، پرسیدن سوال و حتی خرید استفاده کند. با کمک قیف فروش در بازاریابی و با توجه به بازخوردها و پاسخ های مشتریان دریافتی در خطوط اختصاصی می توان مشتریان واقعی را شناسایی کرد.

دریافت نظرات مشتریان از طریق پیامک از طریق خط اختصاصی

چند پیشنهاد مفید برای دریافت نظرات مشتریان از طریق پیامک


بررسی روش های دریافت نظرات مشتریان با پنل پیامک فراز
راهنمای مطالعه

رضایت مشتری مهمترین عاملی است که منجر به فروش بیشتر و بازگشت آنها به فروشگاه یا وب سایت شما می شود. یک راه عالی برای ایجاد حس رضایت در مشتریان، دانستن نظرات و بازخورد آنهاست. با گرفتن بازخورد از مشتریان، می توانید نقاط قوت و ضعف خود را کشف کنید و گام های موثری برای حل مشکلات بردارید. همچنین در بسیاری از موارد نکات و پیشنهاداتی در بازخورد مشتریان وجود دارد که منجر به ایجاد محصول یا خدمات جدید برای رفع بهتر نیازهای مشتری می شود. در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نحوه دریافت نظرات مشتریان با پنل اس ام اس در اختیار شما قرار می دهیم. خواندن این مقاله را برای کمک به بهبود وضعیت کسب و کار خود از دست ندهید.

با ارسال لینک نظرسنجی، نظرات مشتریان را از طریق پنل پیامک دریافت کنید

ایجاد متون کاربردی برای دریافت بازخورد از مشتریان

با دریافت بازخورد مشتریان به رشد کسب و کار کمک کنید

با تهیه پنل پیامک فراز می توانید از امکاناتی مانند نصب افزونه ووکامرس و خط اختصاصی بازخورد مشتریان بهره مند شوید. این پنل به عنوان رابط بازاریابی پیامکی برای دریافت نظرات کاربران بین شرکت و مشتریان عمل خواهد کرد. با دریافت این نظرات، نیازها بهتر درک و برطرف می شوند. در نهایت این امر منجر به رضایت بیشتر، جذب مشتریان جدید، افزایش وفاداری و فروش بیشتر خواهد شد.

ارسال لینک به نظرسنجی یکی از راه های دریافت بازخورد از مشتریان با استفاده از پنل پیام کوتاه است

استفاده از یک افزونه برای ارسال پیامک دعوت به مشتریان برای ارسال نظرات در وب سایت

امکان دریافت نظرات مشتریان با پنل پیامک از طریق ارسال لینک نظرسنجی یکی از مهمترین مزایای ایجاد پنل پیامک تجاری است. تلفن های همراه رایج ترین ابزاری هستند که در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار می گیرد. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای دریافت نظرات مشتریان و ترغیب آنها به ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود، ارسال لینک نظرسنجی از طریق پیامک است. برای این کار باید افزونه WooCommerce SMS را روی سایت نصب کنید. در ادامه به نحوه عملکرد این افزونه برای دریافت بازخورد مشتریان خواهیم پرداخت.

اولین قدمی که پس از خرید پنل پیامک برای دریافت بازخورد مشتریان و ثبت نظرات آنها در وب سایت باید بردارید، نصب افزونه نظرسنجی پس از خرید (افزونه ووکامرس) در وب سایت است. با نصب این افزونه در وب سایت می توانید تعیین کنید که پس از چند روز مشتری نظر و بازخورد خود را در مورد محصول یا خدمات دریافتی در وب سایت شما یادداشت کند. برای این منظور متن و لینک شرکت در نظرسنجی از طریق پسوند پیامکی ووکامرس به شماره همراه مشتریان ارسال می شود.

برای ارسال و دریافت پیام به یک سیستم پیامک نیاز دارید. تابلوهای پیامک خطوط اختصاصی شامل شماره های مختلف 1000، 2000، 3000، 5000 و خطوط ثابت می باشد. با این شماره ها می توانید به اپراتورهای مختلف پیام ارسال کنید.

ارتباط دو طرفه با مشتریان از طریق خط اختصاصی