روش های بازاریابی و تبلیغات سوپرمارکت + نمونه متن پیامک تبلیغاتی


یک گوهر گرانبها
مهمانی بازار اسنپ فود، ساعت 15
تخفیف 30 تا 70 درصدی محصولات سوپرمارکت
به مدت یک هفته از ساعت 15:00 الی 19:00
تعداد محدودی از هر کالا
اسنپ ​​فود را نادیده نگیرید:
snappfood.ir

قبل از شروع مقاله،فیلم پنل اس ام اس در سوپرمارکت روش افزایش فروش و تبلیغات در سوپرمارکت های پیامکی ملی“به این نگاه کن

شاید قبل از اینکه اسنپ مارکت فروش آنلاین محصولات فروشگاهی را آغاز کند، تعداد کمی به فروش آنلاین فکر می کردند. اما در حال حاضر بسیاری از فروشگاه ها روش های مختلف تبلیغاتی را برای سوپرمارکت امتحان می کنند تا فروش بیشتری داشته باشند.

در این مقاله روش های مختلف بازاریابی و تبلیغات سوپرمارکت به صورت آنلاین و آفلاین را توضیح داده ایم. از آنجایی که سود محصولات سوپرمارکتی به اندازه سایر مشاغل نیست، بنابراین باید هوشمندانه تر تبلیغات کنند.

مهم ترین روش های بازاریابی و تبلیغات برای سوپرمارکت ها

به عنوان صاحب سوپرمارکت باید خود را به جای مشتری بگذارید تا بدانید از کدام روش برای جذب و افزایش فروش استفاده کنید.

عادات مشتریان تغییر کرده است، بنابراین لازم است برای ساخت یک تبلیغ موفق، مطابق با عادات و سلیقه مشتری عمل کرد. همچنین روش های تبلیغات مشتری پسند را برای شما ارائه کرده ایم.

تبلیغات در سوپرمارکت با تراکت

تبلیغات ماسک به بخشی جدایی ناپذیر از روش های تبلیغاتی سوپرمارکت تبدیل شده است. هر بار که از فروشگاه خرید می کنیم، داخل پلاستیک یک صفحه زرد یا سبز با متن های طولانی وجود دارد. اما بهتر است بدانید که تبلیغات با جزوه دیگر موثر نیست. مشتریان به صفحات آگهی نگاه می کنند اما زیاد توجه نمی کنند و پلاستیک را همراه با تبلیغات دور می اندازند.

بهتر است پول خود را با چاپ بروشور هدر ندهید و از روش های کارآمدتری استفاده کنید.

از طریق وب سایت تبلیغ کنید

روش های تبلیغات و بازاریابی برای سوپرمارکت ها

اگر صاحب یک سوپرمارکت بزرگ یا یک فروشگاه زنجیره ای هستید، تبلیغات از طریق وب سایت عملی است. اما اگر مغازه کوچکی دارید، این روش چندان کاربردی نیست.

تبلیغات گوگل یک گزینه مفید برای تبلیغات است. یعنی گوگل از صاحب کسب و کار پول می گیرد و وب سایت او را به مشتریان ارائه می دهد. به عنوان مثال، برخی از سوپرمارکت‌های بزرگ مانند Ocala (فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کروش)، اگر برای تبلیغات به گوگل پول پرداخت کنند، موتورهای جستجو وب‌سایت آنها را به عنوان یکی از اولین نتایج نشان می‌دهند. یعنی زمانی که کاربر عبارت خرید غذا را جستجو می کند، سایت اوکالا اولین سایتی است که به کاربر نشان داده می شود.

همانطور که گفتیم تبلیغات از طریق گوگل برای فروشگاه های بزرگ گران است، زیرا نیاز به وب سایت، کار و بودجه دارد. سوپرمارکت های کوچک می توانند از روش های آنلاین به صورت رایگان استفاده کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

روش های ارزیابی ساختاری سوپرمارکت ها

در ابتدای مقاله گفتیم که عادات مشتریان تغییر کرده است. این بدان معناست که کاربران روز به روز خریدهای زیادی را به صورت آنلاین انجام می دهند و تقاضا برای خرید آنلاین در حال افزایش است. بنابراین شما به عنوان صاحب فروشگاه باید با تقاضای مشتریان پیش بروید و در شبکه های اجتماعی فعال باشید.

شبکه های اجتماعی فضای رایگانی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا محصولات خود را تبلیغ کنند.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین مردم ایران است. هر روز خریدهای زیادی در اینستاگرام انجام می شود. بنابراین، این بهترین فرصت برای ایجاد یک صفحه و نمایش و فروش محصولات در اینستاگرام یا تبلیغ برای سوپرمارکت خود است.

به عنوان مثال سوپرمارکت فرهنگ صفحه ای با 10 هزار فالوور در اینستاگرام دارد. او محصولات جدید فروشگاه را معرفی می کند، شماره تلفنی را می نویسد که مشتریان می توانند با آن تماس بگیرند، تخفیف ها را اعلام می کند و عکس های مشتریان معروف خود را برای جذب فالوورهای بیشتر منتشر می کند. سوپرمارکت فرهنگ می تواند در یکی از پربازدیدترین پیج ها و یا در صفحه یکی از اینفلوئنسرها (افراد مشهور)، برای افزایش فالوور و فروش در صفحات از فروشگاه، تبلیغ کند.

بازاریابی پیامکی برای تبلیغات سوپرمارکت

یک گوهر گرانبها
“خانه خود را ترک نکنید، آنچه از سوپرمارکت می خواهید در خانه شماست”
همین الان تماس بگیرید و سفارش دهید
22656390

این اس ام اس دو روز پیش ساعت 10 صبح برای من ارسال شد. لحن پیام دوستانه است و احساس صمیمیت با کاربر دارد. با فروشگاه تماس گرفتم و اقلام لازم برای ناهار را سفارش دادم. سفارش را آماده کردند و خیلی سریع برای من ارسال کردند. الان مشتری دائمی این سوپرمارکت شده ام و تقریبا یک روز در میان تماس می گیرم و هر چیزی که نیاز دارم سفارش می دهم.

بازاریابی پیامکی یکی از سودآورترین راه های تبلیغات سوپرمارکت ها است که با روش های مختلف تبلیغات پیامکی مشتریان سوپرمارکت شما افزایش می یابد. در ادامه روش ها را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

ارسال تبلیغات انبوه با پنل پیامک سوپرمارکت

روش های تبلیغات و بازاریابی برای سوپرمارکت ها

به عنوان یک قاعده، مشتریان هدف هر سوپرمارکت در مناطق فروشگاه قرار دارند. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به مشتریان با پنل پیامک. یعنی برای بسیاری از مشتریان با استفاده از ماژول های مختلف مانند ماژول منطقه هدف سامانه ملی پیامک پیامک ارسال کنید.

البته روش ماژول منطقه هدف با ماژول ارسال زباله از روی نقشه متفاوت است. در روش منطقه هدف، بانک به جای استفاده از نقشه، از شماره محله استفاده می کند و می تواند به صورت تصادفی یا به ترتیب برای مشتریان پیام ارسال کند.

وارد سامانه پیامکی شوید و بر روی ماژول منطقه مقصد کلیک کنید و از بین طبقه بندی های موجود انتخاب کنید (بانک ناحیه دولتی، بانک اتحادیه های کارگری کشور، بانک محله و غیره) یکی را انتخاب کنید و پیام ارسال کنید.

برای مشتریان پیشنهادات ویژه و کوپن های تخفیف ارسال کنید

برای مشتریان قدیمی و جدید از طریق پیامک تخفیف ارسال کنید.

فقط خانه امن است، در خانه بمانید!
تخفیف 30000 تومانی محصولات سوپرمارکت بالای 100000 تومان
کد تخفیف برای اولین خرید: AKN30
تا جمعه

پیامک های تخفیف دار حس نیاز را در مشتری ایجاد می کند. یعنی کاربر نیازی به خرید ندارد بلکه توصیه می شود روی لینک کلیک کرده و با پیام تخفیف اقدام به خرید کند. بنابراین با ارسال پیام پیشنهاد ویژه یا کوپن تخفیف شانس بیشتری برای فروش دارید.

شماره مشتری برای ارسال پیام را از کجا دریافت می کنید؟

دفترچه تلفن سامانه پیامکی برای تبلیغات سوپرمارکت

دفترچه تلفن سامانه پیامکی برای تبلیغات سوپرمارکت

معمولاً هر بار که مشتری با فروشگاه تماس می گیرد، شماره تلفن و آدرس او باید روی کاغذ نوشته شود و سفارش ارسال شود. اما با استفاده از ماژول دفترچه تلفن سامانه ملی پیامک، شماره تلفن و آدرس را تنها یک بار از مشتری دریافت می کنید و سپس در دفترچه تلفن ذخیره می کنید. نیازی نیست هر بار اطلاعات مشتری را بپرسید.

همچنین در ماژول دفترچه تلفن، مخاطبان را طبقه بندی کنید و تا حد امکان برای هر گروه پیامک تخفیف ارسال کنید تا مشتریان تجربه خوبی داشته باشند و وفادار بمانند.

ارسال رایگان محصول تا عصر

یکی از بهترین پیشنهاداتی که مشتریان را به سوپرمارکت ها جذب می کند، ارسال رایگان است. حال باید از چه روشی استفاده کنیم تا ارسال رایگان برای صاحب فروشگاه مقرون به صرفه باشد؟راه حل منطقی این است که ارسال رایگان در سراسر فروشگاه و مکان های اطراف ارسال شود. حال چگونه می توان به همسایگان اطلاع داد که فروشگاه ارسال رایگان دارد؟

با استفاده از ماژول PMAP می توانید به محله های نزدیک فروشگاه پیام ارسال کنید. به عنوان مثال، مغازه شما در منطقه ستارخان و منطقه داریان شماره است. در سامانه ملی پیامک بر روی ماژول پیامک کلیک کنید و ستارخان را در نقشه پیدا کنید و سپس بر روی محله داریان نو کلیک کنید. می توانید شماره تلفن همراه اول و ایرانسل را مشاهده کنید. شماره ها را انتخاب کنید و سپس متن پیامک را بنویسید و ارسال کنید.

آیا از مشتریانی که خرید می کنند تشکر می کنید؟

برای مشتریان پیام های تشکر ارسال کنید

برای مشتریان پیامک ارسال کنید

قدردانی به کاربر احساس خوبی می دهد. برای حفظ آنها با مشتریان تماس بگیرید. پس از خرید در یک جمله ساده از خرید مشتری تشکر کنید. تا آنها احساس خوبی نسبت به فروشگاه شما داشته باشند و دوباره برای خرید برگردند. به عنوان مثال، مشتری محصولاتی را از فروشگاه خریداری کرده و شما سفارشات را برای او ارسال کرده اید.

می توانید پیام تشکر را برای مشتری در قسمت پیش نویس بنویسید و ذخیره کنید. هر بار که مشتری از شما خرید می کند، فقط شماره را وارد کرده و پیام ارسال کنید.

خبرنامه پیامکی راهی برای ارتباط با مشتریان است

با مشتریان ارتباط برقرار کنید و آنها را حفظ کنید. ایجاد خبرنامه برای مشتریان با استفاده از سامانه ملی پیامک.

در خانه بمانید و آنلاین سفارش دهید!
فراموش نکنید فقط تا جمعه فرصت دارید از تخفیف 40000 تومانی خرید سوپرمارکت از دیجی کالا استفاده کنید.
کد تخفیف: CRS40
برای خرید بالای 100 هزار تومان
بیا بریم:
https://dgka.la/7gv
لغو پیامک: 1

با استفاده از خبرنامه پیامکی می توانید اخبار مربوط به تخفیف ها، جشنواره ها و … را برای مشتری ارسال کنید. البته در نظر داشته باشید که همانند پیامک فوق، باید گزینه انصراف از خبرنامه را در اختیار مشتری قرار دهید (لغو پیامک: 1).

اطلاع رسانی از طریق سامانه ملی پیامک

گاهی اوقات لازم است اطلاعاتی را برای مشتری ارسال کنید. به عنوان مثال، شما صفحه اینستاگرام فروشگاهی را راه اندازی کرده اید و می خواهید برای مشتریان پیامک ارسال کنید. برای بسیاری از مشتریان از طریق پیامک انبوه پیام ارسال کنید.

آیا دوست دارید یک میلیون برنده شوید؟
در اینستاگرام با افق کروش دوست شوید
Instagram.com/okcs.ir

پیامک ویژه بفرستید

در نظر بگیرید و برای رویدادهای خاص به مشتریان پیام ارسال کنید. به عنوان مثال اسنپ مارکت برای تولد مشتری پیشنهادی را در نظر گرفته و برای او ارسال می کند.

یک گوهر گرانبها
در جشن تولد اسنپ مارکت، خریدهای خود را به سکه تبدیل کنید
با هر خرید بالای 50 هزار تومان چرخ را بچرخانید و از اسنپ مارکت جایزه بگیرید
کد تخفیف 10 هزار تومانی: SM10RRCS
اکنون چرخ را بچرخانید:

پیامک اسنپ چت از مشتری می خواهد که روی لینک کلیک کند. نکته مثبت دیگر در پیام فوق این است که چون مسابقه ای برای مخاطب است باعث سرگرمی می شود.

همچنین طراحی اس ام اس مناسبت های مختلف از جمله عید، شب دخترانه و … و ارسال پیام به مشتری.

نتایج مثبت روش های بازاریابی و تبلیغات برای سوپرمارکت ها

بازاریابی سوپرمارکتی

روش های بازاریابی و تبلیغات سوپرمارکت ها امروزه با روش های سال های گذشته متفاوت است. این روزها برای تبلیغ باید مشتریان را به صورت هدفمند بشناسید و سپس پیام ارسال کنید. از طرفی خلاقیت در جذب مشتری موثر است پس از پیام های خلاقانه استفاده کنید.

در این مقاله گفتیم که فرقی نمی کند مغازه کوچک داشته باشید یا مغازه بزرگ. در صورت ارسال پیام های تخفیف هدفمند به مشتریان، هزینه تبلیغات با فروش اضافی جبران می شود. با استفاده از روش های مختلفی که ذکر کردیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید و آنها را حفظ کنید.

سامانه ملی پیامک تمامی روش های تبلیغاتی ذکر شده در این مطلب را در اختیار کاربران قرار می دهد. پشتیبانی پیامکی سراسری همه روزه و حتی روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شماست فقط با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید.