راه های افزایش فروش کراکر و خشکبار از طریق پیامک تبلیغاتی
با نزدیک شدن به فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که میتوانید انجام دهید تا پیامرسانیتان فوقالعاده مؤثر باشد:
کمپین های جداگانه اجرا کنید
در بیشتر نقاط جهان، مردم تلفن همراه دارند. این بدان معنی است که کمپین پیامکی شما می تواند به همه گروه های مردم برسد.
در طول فروش زمستانی، پیامک نه تنها می تواند ترافیک شما را افزایش دهد، بلکه گردش مالی شما را نیز افزایش می دهد. نرخ تبدیل در پیامک به طور متوسط 3 برابر بیشتر از ایمیل است.
یک پیام متنی 5 برابر بیشتر از یک ایمیل باز می شود. همچنین دارای نرخ خواندن 97 درصد است. با توجه به تعداد درخواست های دریافتی مصرف کنندگان در دوره پیش فروش، این رقم قابل توجه است.
سرعت بالا هم در ارسال و هم در باز کردن جالب است. زیرا 90 درصد پیامک ها در عرض 4 دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند.
پیامک یک ابزار تبلیغاتی و تبدیل موثر است که امکانات بی پایانی دارد. می توانید لینک ها، (CTA)، صفحات فرود، نقشه ها و غیره را در پیامک وارد کنید.
پیشنهادات پیامکی منحصربفرد بدهید
“با خرید این آخر هفته از طریق این لینک 10% در کرک صرفه جویی کنید.”
1. پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چه مزایایی دارد؟
نرخ باز شدن پیامک 97 درصد است و از آنجایی که همه با گوشی هوشمند کار می کنند، این روش بهترین روش تبلیغاتی خواهد بود.
این روش بازاریابی پیامکی برای روزهای تولد و تعطیلات ایده آل است. به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و می دانید چه چیزی برای آنها مهم است.
استفاده (تماس برای اقدام).
[کل: ۰ میانگین: ۰]
برای نوشتن و اطمینان از متن تبلیغات کراکر و خشکبار به موارد زیر توجه کنید:
هنگام صحبت با مخاطب از زبان ساده استفاده کنید.
از کلماتی استفاده کنید که متن را شخصی کند.
از نظر احساسی با تعداد زیادی مخاطب متنی ارتباط برقرار کنید.
“با نمایش این پیامک 10% تخفیف اضافی در آجیل دریافت کنید.”
یکی از موثرترین راهها برای جذب مشتری و افزایش فروش، ارائه پیشنهادات تبلیغاتی است. ارائه تبلیغات فروش به شما کمک می کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین اجرای پیشنهادهای تبلیغاتی از طریق بازاریابی پیامکی، انگیزه اقدام برای خرید را در مشتریان ایجاد می کند. از طریق پیامک به وفادارترین مشتریان خود تخفیف و پیشنهاد ویژه ارائه دهید. مثلا در متن آگهی های آجیل و خشکبار آمده است:
فراخوان برای اقدام، گیرندگان را تشویق به فروش می کند. تحقیقات نشان میدهد که مشتریان زمانی که کلمات کوتاه و مستقیم آنها را تشویق به اقدام میکنند، سریعتر پاسخ میدهند. نمونه های عالی از عبارات دعوت به اقدام عبارتند از:
اینجا کلیک کنید
هم اکنون خریداری کنید
پیامک کنید تا برنده شوید
در ادامه به چهار روش اساسی افزایش فروش آجیل و خشکبار از طریق پیامک تبلیغاتی فروش اشاره می کنیم:
جمع آوری بازخورد را در نظر بگیرید
دریافت بازخورد از مشتریان در مورد محصول شما و عملکرد آن بسیار مهم است. بازخورد به شما کمک میکند بدانید که آیا آن را به درستی انجام میدهید یا برای عملکرد بهتر باید چیزی به محصولات خود اضافه کنید. آیا آنها به ارزشی که محصول به آنها می افزاید اهمیت می دهند؟ اگر محصول شما به مشتریان کمک کند به آنچه می خواهند برسند، باز خواهند گشت. مخالفش هم درست است.
یک پیام شخصی برای مخاطبان خود ارسال کنید
2. راه های افزایش فروش کراکر و خشکبار از طریق پیامک تبلیغاتی چیست؟
وقتی صحبت از ایجاد کمپین بازاریابی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار می شود، پیامک یک ابزار بازاریابی ارزان و موثر خواهد بود. پیامک نوعی پیام با نرخ باز شدن بالا و بازگشت سرمایه است که تمامی رقبا را به چالش می کشد. به لطف پتانسیل نامحدود پیامک، شما نیز می توانید تجارت خود را رونق دهید. اما چگونه می توان با تبلیغات آجیل و خشکبار فروش بالایی داشت؟ در این بررسی به راهکارهای افزایش فروش آجیل و خشکبار از طریق پیامک تبلیغاتی اشاره می کنیم.
بازاریابی پیامکی چیست؟
مشتریان شما از صحبت در جمع متنفرند. شخصی بودن در متون به پیام لحنی دوستانه می دهد. برای منحصر به فرد کردن پیام خود، باید از عبارات جالب استفاده کنید. این نوع لحن باعث می شود پیام به نظر برسد که از طرف یک شخص می آید و گیرنده را هدف قرار می دهد.
اینها معمولاً گیرندگان را وادار می کنند تا اقدام کنند. CTA هایی که به نفع مصرف کننده است نیز فروش را افزایش می دهد.
اگر قصد فروش فوری دارید، به خریداران احتمالی خود اطلاع دهید. به این ترتیب آنها می توانند مطمئن باشند که در زمان مناسب برای خرید حضور خواهند داشت. آیا یکی از پرفروش ترین اقلام شما در حال فروش است؟ حسادت ایجاد کنید و با این واقعیت بازی کنید که پیشنهاد شما محدود است، ارتباط شما مطمئناً پس از پایان فروش در ذهن مخاطبان شما باقی می ماند و فروش خود را افزایش می دهید. همچنین میتوانید هنگام فروش خصوصی یادآوری دریافت کنید. به عنوان مثال در متن آگهی های آجیل و خشکبار موارد زیر را بنویسید: