خلاصه
- گنجاندن بازاریابی پیامکی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما برای فروش آجیل و خشکبار می تواند موثر باشد.
- ارسال پیامک رایج ترین ویژگی در هر تلفن همراه و رایج ترین شکل ارتباطی در جهان است.
- مردم ترجیح می دهند به تبلیغات متنی آجیل و میوه های خشک توجه کنند تا اینکه با شما تماس بگیرند یا ایمیل بزنند.
- برای ارسال پیام فروش کراکر و خشکبار و سایر موارد می توانید از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده نمایید.
سوالات رایج
بازاریابی پیامکی یک سیستم عالی برای مشتریان شماست تا در مورد محصولات و خدمات شما به شما بازخورد بدهند. این به شما این مزیت را میدهد که بدانید مشتریانتان چه میخواهند و بر اساس ایدههای هیجانانگیزتان، محصول متفاوتی بسازید که ممکن است مشتریانتان دوست داشته باشند.
فراخوان برای اقدام، گیرندگان را تشویق به فروش می کند. تحقیقات نشان میدهد که مشتریان زمانی که کلمات کوتاه و مستقیم آنها را تشویق به اقدام میکنند، سریعتر پاسخ میدهند. نمونه های عالی از عبارات دعوت به اقدام عبارتند از:
- اینجا کلیک کنید
- هم اکنون خریداری کنید
- پیامک کنید تا برنده شوید

“با نمایش این پیامک 10% تخفیف اضافی در آجیل دریافت کنید.”
پیامک ۱۶۰ کاراکتر است، بنابراین پیامک باید با کلمات جذاب همراه باشد. با گروهی از مخاطبین شروع کنید، ببینید چه نوع پیام رسانی به خوبی کار می کند. آمارهای مربوط به کمپین همراه اول به شما این امکان را می دهد که میزان تعامل را بسنجید تا پیام خود را برای کمپین دوم اصلاح کنید. سپس شانس اینکه مشتریان به فروشگاه شما بیایند را به حداکثر برسانید.
ارسال اس ام اس در زمان مناسب، ارائه پیشنهادهای تخفیف، دریافت بازخورد و نظرسنجی و ارسال پیام های شخصی به افزایش فروش شما کمک می کند.
پیامهای متنی باید پیشنهاداتی باشند که مشتریان در جای دیگری نتوانند آنها را پیدا کنند، این متنهای انحصاری به افراد دلیلی برای ماندن در لیست مخاطبین شما میدهد و همچنین به شما امکان میدهد تا ROI یک کمپین را محاسبه کنید.
متن در زمان مناسب
یک پیام شخصی برای مخاطبان خود ارسال کنید
- در بیشتر نقاط جهان، مردم تلفن همراه دارند. این بدان معنی است که کمپین پیامکی شما می تواند به همه گروه های مردم برسد.
- در طول فروش زمستانی، پیامک نه تنها می تواند ترافیک شما را افزایش دهد، بلکه گردش مالی شما را نیز افزایش می دهد. نرخ تبدیل در پیامک به طور متوسط 3 برابر بیشتر از ایمیل است.
- یک پیام متنی 5 برابر بیشتر از یک ایمیل باز می شود. همچنین دارای نرخ خواندن 97 درصد است. با توجه به تعداد درخواست های دریافتی مصرف کنندگان در دوره پیش فروش، این رقم قابل توجه است.
- سرعت بالا هم در ارسال و هم در باز کردن جالب است. زیرا 90 درصد پیامک ها در عرض 4 دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند.
- پیامک یک ابزار تبلیغاتی و تبدیل موثر است که امکانات بی پایانی دارد. می توانید لینک ها، (CTA)، صفحات فرود، نقشه ها و غیره را در پیامک وارد کنید.
پیشنهادات پیامکی منحصربفرد بدهید
این روش بازاریابی پیامکی برای روزهای تولد و تعطیلات ایده آل است. به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و می دانید چه چیزی برای آنها مهم است.
استفاده (تماس برای اقدام).
اگر قصد فروش فوری دارید، به خریداران احتمالی خود اطلاع دهید. به این ترتیب آنها می توانند مطمئن باشند که در زمان مناسب برای خرید حضور خواهند داشت. آیا یکی از پرفروش ترین اقلام شما در حال فروش است؟ حسادت ایجاد کنید و با این واقعیت بازی کنید که پیشنهاد شما محدود است، ارتباط شما مطمئناً پس از پایان فروش در ذهن مخاطبان شما باقی می ماند و فروش خود را افزایش می دهید. همچنین میتوانید هنگام فروش خصوصی یادآوری دریافت کنید. به عنوان مثال در متن آگهی های آجیل و خشکبار موارد زیر را بنویسید:
“با خرید این آخر هفته از طریق این لینک 10% در کرک صرفه جویی کنید.”
مشتریان شما از صحبت در جمع متنفرند. شخصی بودن در متون به پیام لحنی دوستانه می دهد. برای منحصر به فرد کردن پیام خود، باید از عبارات جالب استفاده کنید. این نوع لحن باعث می شود پیام به نظر برسد که از طرف یک شخص می آید و گیرنده را هدف قرار می دهد.
اینها معمولاً گیرندگان را وادار می کنند تا اقدام کنند. CTA هایی که به نفع مصرف کننده است نیز فروش را افزایش می دهد.
به عنوان یک شرکت که میخواهد به یک سیستم مشتری محور برای همه دست یابد و به نفع شرکت به عنوان یک کل باشد، باید به دیدگاه مشتری توجه کنید و به ترجیحات آنها پاسخ دهید تا تجربه آنها را از طریق توسعه محصول پیشرفته بهبود بخشید. این به سیستمی نیاز دارد که به شما در دریافت بازخورد از مشتریان برای جمع آوری نظرات آنها کمک کند.
به این مقاله اشاره کنید