راهکارهای تبلیغاتی برای نوسازان + بایدها و نبایدها


آیا شما یک مرکز سیار یا لوازم خانگی هستید؟ آیا وسایل نقلیه را تعمیر می کنید یا کارگاه تعمیر محصولات برقی دارید؟ خب مهم نیست! فیکسچر هر دستگاه تبلیغات برای تعمیرکاراناگر شما هم چنین هستید، به روش ها و راهکارهای تبلیغاتی مختلفی برای بازسازی خانه نیاز دارید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید، مشتری جذب کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

در این مقاله مفصل در مورد 4 روش اصلی تبلیغات بازسازی کننده صحبت کردیم. در مورد بایدها و نبایدها صحبت کردیم و ایده هایی را برای شما آورده ایم تا برای جذب مشتری و افزایش فروش از آنها استفاده کنید. پس به ما بپیوندید

راه اندازی یک وب سایت را در نظر بگیرید

می توانید بپرسید که چگونه سایت به تبلیغ تعمیرکاران کمک می کند! در این عصر که همه چیز به سمت فروش آنلاین با سرعت بالا پیش می رود، مشاغلی که وب سایت ندارند باید از دنیای تجارت جدا شوند.

این روزها لباس هایمان را آنلاین سفارش می دهیم. ما از داروخانه آنلاین خرید می کنیم و سفارشات سوپرمارکت را از طریق برنامه پرداخت می کنیم. تکنولوژی و اینترنت زندگی بشر امروزی را احاطه کرده است و ایجاد وب سایت را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

از طرفی سایت آنقدر در بازاریابی موثر است که در صورت استفاده از آن متوجه تاثیر آن بر فروش خود خواهید شد. به عنوان مثال، سایت Pinwork یک نمونه عالی از سایت هایی است که خدمات تعمیر تجهیزات پیشنهاد متفاوت پیشنهاد می کنم قبل از راه اندازی سایت حتما از Pinwork دیدن کنید و با بخش های مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید برنامه ریزی بهتری برای راه اندازی سایت خود داشته باشید.

استفاده از سازنده وب سایت

تبلیغات برای تعمیرکاراناگر در راه اندازی وب سایت مشکل دارید، نگران نباشید. سایت های پورتال می سازد این ابزاری است که با آن می توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش و مهارت برنامه نویسی خاص، سایت مورد علاقه خود را تنها با چند کلیک ایجاد کنید.

مجموعه پرتال یکی از سازندگان سایت های ایرانی و حرفه ای است که با استفاده از آن می توانید هر نوع سایتی از معمولی تا پیشرفته را داشته باشید. علاوه بر این، می توانید از دوره آزمایشی رایگان 7 روزه برای بررسی تنظیمات سایت با پورتال استفاده کنید.

استفاده از تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز همان تبلیغاتی هستند که گاهی هنگام جستجو در صفحه نتایج گوگل با آن ها مواجه می شویم. اگر متوجه شده اید، در کنار برخی از نتایج کلمه سبز آگهی واقع شده است که نشان می دهد آنها در حال تبلیغات هستند. در واقع کاربر با پرداخت مبلغ مشخصی به سایت گوگل از آنها می خواهد که کارش را تبلیغ کنند و سایتش را در نتایج بالاتری به نمایش بگذارند.

حالا می توانید بپرسید استفاده از تبلیغات گوگل در تبلیغات برای تعمیرکاران چه فایده ای دارد! خیلی ساده است. هنگامی که شما جزو 5 نتیجه برتر گوگل هستید، کاربر به احتمال زیاد پس از جستجو برای یافتن سایت تعمیر مناسب، روی سایت شما کلیک می کند. حال اگر وب سایتی جذاب و با کیفیت داشته باشید محتوای مناسبی ارائه می دهید و البته سطح کاری شما بالاست به راحتی می توانید مشتری جذب کنید.

برای استفاده از تبلیغات گوگل باید صاحب یک سایت باشید و البته سایت شما باید استانداردهای لازم را داشته باشد. اگر می خواهید نحوه استفاده از گوگل ادوردز و قوانین آن را بیاموزید، مقاله “تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟خواندن “

بازاریابی پیامکی

تبلیغات برای تعمیرکارانبازاریابی پیامکی یکی دیگر از پیشنهادهای تبلیغاتی برای بازسازی خانه است. در بازاریابی پیامکی ابتدا باید یک ارسال انبوه، یعنی ارسال تعداد زیادی پیام وجود داشته باشد.

می توانید یک پیامک جذاب با کلمات موثر به عنوان مقدمه ای برای کسب و کار خود بنویسید و سپس آن را به صورت انبوه ارسال کنید. حالا فایده این کار چیست؟ با ارسال پیامک انبوه، پیامک تبلیغاتی شما به تعداد زیادی از مخاطبان که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند، می رسد.

توجه داشته باشید که ارسال پیامک انبوه اصول خاص خود را دارد و ارسال پیامک به مشتریان خود به صورت مکرر ممنوع است. با این روش تبلیغاتی باید مجهز به زمان بندی باشید و حتما پیشنهاد می کنیم مقاله ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را مطالعه کنید.

خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهید

قبل از اینکه با نقش خبرنامه تبلیغاتی برای بازسازی خانه آشنا شویم، اجازه دهید خود خبرنامه را بشناسیم. احتمالاً بارها با پیامک زیر مواجه شده اید:

در صورت تمایل به دریافت آخرین اخبار، تخفیف ها، جشنواره ها و … عدد 1 را به شماره پیامک 30002145 ارسال نمایید.

با ارسال شماره یا عبارت ذکر شده به شماره سامانه می توانید به خبرنامه پیامکی بپیوندید و هر از چند گاهی پیامک خوبی از آنها دریافت کنید. بازسازان عزیز در صورت داشتن وب سایت در صفحه اول سایت و در زمان ثبت نام می توانند گزینه ای برای دریافت پیامک و عضویت کاربران در خبرنامه پیامکی خود قرار دهند.

نظرسنجی برای تعمیرکارانبا گسترش لیست اعضای خبرنامه پیامکی، شانس خوانده شدن پیامک های تبلیغاتی شما بیشتر می شود. از طرفی فرصت خوبی برای ارسال کدهای تخفیف دارید. به عنوان مثال آخر فصل بهترین زمان برای سرویس و بازرسی خودروها، وسایل برودتی و گرمایشی، تجهیزات صنعتی و … است. با ارسال یک پیام کوتاه، مختصر و مفید می توان کدهای تخفیف ویژه و فصلی را برای مشتریان ارسال کرد. این کار سه مزیت دارد:

  • برخی از مخاطبان کدهای تخفیف شما را با دیگران به اشتراک می گذارند
  • مشتریان مسن تر می توانند با دریافت کد تخفیف از شما خرید کنند
  • مشتریان جدیدی جذب خواهید کرد

دسترسی به شماره بانک به روز و جامع

در بازاریابی پیامکی شما به بانک شماره های به روز دسترسی خواهید داشت. با استفاده از این بانک شماره ها می توانید با ارسال کد تخفیف، کسب و کار خود را با خدماتی که قرار است به تعمیرگاه اضافه کنید، مشاهده کنید.

به عنوان مثال، اگر یک تعمیرگاه خودرو دارید، آدرس مغازه و خدمات خود را به بانک محله نزدیک بفرستید. همچنین می توانید از قسمت ارسال هدفمند به مشاغل و اصناف خاص پیامک ارسال کنید و تبلیغات هدفمند دریافت کنید.

امکان نظرسنجی

پس از مدتی تبلیغات نوسازان، وقت آن است که به نظرسنجی بروید. با کمک یک نظرسنجی می توانید از کیفیت کار و خدماتی که ارائه کرده اید مطلع شوید.

تبلیغات با پیامک تعمیرکارانبا کمک یک نظرسنجی، می توانید از مشتری بخواهید که نظر خود را به شما بگوید، به کار شما امتیاز دهد و اگر نظر یا پیشنهادی دارد برای شما ارسال کند. فراموش نکنید که بدون مشتریان کسب و کار شما وجود نخواهد داشت، بنابراین نظر مشتری قطعا مهم و حیاتی است.

خلاصه

بنابراین بر اساس آنچه در مورد بازسازی کننده های تبلیغاتی می خوانید، چه پیشنهادی دارید؟

اگر می خواهید تعمیرگاه شما رونق بگیرد، حتما باید به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید و سپس به سراغ بازاریابی پیامکی بروید. برای دریافت پنل به دلیل خدمات، پشتیبانی حرفه ای و البته تعرفه مناسب می خواهم سامانه ملی پیامک را معرفی کنم.

برای دریافت فوری پنل می توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت نام کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش در مورد بازسازی آگهی دهندگان صحبت کنید.

راهکارهای تبلیغاتی برای نوسازان + بایدها و نبایدها

به دنبال رشد کسب و کار خود هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، حفظ و برقراری ارتباط با مشتریان را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید