دکوراسیون طلافروشی چگونه است؟

مورد اینکه برای حفظ امنیت و ایمنی بودن مغازه طلا و جواهری جدای از شیشه و ویترین باید از مصالح مناسب مانند درب های ضد سرقت، کرکره های طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی اتوماتیک و … حتی می توانید از درب های ضد گلوله برای حفظ امنیت استفاده کنید. استفاده از شیشههای ضد سرقت، برپایی دوربینهای مدار بسته، بکارگیری دربهای ریموتی و سایر موارد دیگر از جمله اموری است که از این طریق میتوان ایمنی حداکثری را برای این فروشگاهها درنظر گرفت. ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که نیاز به طراحی داخلی طلافروشی داریم؟ کلیه موارد ذکر شده از نکات مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون مغازه است که در طراحی طلافروشی باید به آن توجه کرد. هر کسب و کار باید در لوگوی خود از نمادهای مرتبط با حوزه فعالیت و محصولات خود استفاده کند تا مخاطب در نگاه اول بتواند سریعا معنا و مفهوم آن را درک کرده و با لوگوی مورد نظر ارتباط عاطفی برقرار کند.

ازاینجهت که قرار گرفتن این کالای تجملاتی در یک ویترین جذاب و شیک میتواند آن را زیباتر و چشمنوازتر کند. در حال حاضر شیشه های هوشمند برای نگهداری جواهرات، به مقدار چشمگیری مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است و همین امر باعث شده که اکثر طراحان برای طراحی داخلی طلا فروشی این شیشه ها را انتخاب نخست خود قرار دهند. نورپردازی دکور و محصولات موجب می شود که مشتری تمرکز بیشتری بر روی محصول خود داشته باشد و به اتفاق های اطراف خود بی تفاوت باشد. زیرا که هم در قیمت نهایی تاثیر دارد، هم در زیبایی شناختی و جلب مشتری و قدرت استحکام موثر است. استفاده از مخمل به عنوان یک پارچه زیبا و نفیس که رنگی منحصر به فرد و شکیل دارد، ایده جذابی است که این دیوارها را زیبا کرده است. دراین قسمت یک طرح زیبا برای مغازه طلا و جواهر در انگلیس را مشاهده می کنید. اگر متراژ مغازه پایین است طراحیهای مدرن گزینهی مناسبتری برای شماست زیرا فضا را بزرگتر نشان خواهد داد. مفهوم ِ توجه به قدمت و تاریخ پروژه فقط در تکرار الگوی آینهکاری قاجاری و ارائه مدرن آن نبوده، بلکه این توجه از طریق نمایش سابقهی خودِ، تاریخ و لایههای گذشته مکان نیز صورت گرفتهاست.

انواع کاغذ دیواری، سنگ آنتیک و دیوارپوش های مدرن انتخاب مناسبی برای طلا فروشی هستند. سعی کنید فضایی برای نشستن و استراحت مشتری فراهم کنید. به روز بودن طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی باعث افزایش مشتری و جلب توجه آن ها می شود. اکثر مشتریهای طلا فروشی خانمها هستند. از طرفی اکثر خانمها به مغازههای لوکس، پر نور و لاکچری توجه بیشتری دارند. پیروی از کلیات رنگ بندی حرفه ای فروشگاه و همچنین نورپردازی جذاب و در عین حال استاندارد، دو موضوع بسیار مهمی هستند که دقت به آن طرحی بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیزی را برای مالکان فروشگاه به همراه دارد.

و از طریق این دیوار شیشه ایی دسترسی به مکان های خصوصی بیشتر برای جلسات و مشاوره با مشتریان و یا برای مشتریان اختصاص فراهم شده است. از مهمترین اقدامات قبل از تاسیس مغازه و فروشگاه در اصفهان توجه به دکوراسیون داخلی و طراحی منحصر به فرد آن است. امروزه با توجه به اینکه هزینه ها و کرایه ها سرمان آور شده است اکثرا به دنبال اجازه یا خرید مغازههای کوچک هستند. امروزه طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد. زمان اندک مجاز برای تعطیلی فروشگاه و عدم وجود فضای کافی برای فعالیت های کارگاهی در محل و عملیات درجا، موجب انجام عملیات اجرایی پیشساخته و کدگذاری اجزای فضا از جمله مکعب های کرومی دیوار و سقف شده است. دفتر اداری فروشگاه و اجزای امنیتی نیز برای عملکرد فروشگاه ضروری می باشند. آویزها گزینهی خوبی هستند اگر که از آنها در بعضی قسمتهای فروشگاه استفاده کنید. شما باید تلاش کنید در این زمینه از سایر مغازهها متمایز باشید. بنابراین ویترین طلافروشی باید به نحو مطلوب، جواهرات را به نمایش بگذارد. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ نیز می توان با استفاده از این ایده، زیبایی فوق العاده ای به معماری داخلی طلا فروشی داد.

شرکت طراحی دیزاین ویترین طلا فروشی یکی از شرکت هایی است که ایده های جدید و نو را برای زیباتر کردن فضای طلا فروشی ارائه می دهد. انتخاب کفپوش مناسب برای مکان های تجاری، اهمیت زیادی دارد. در طراحی داخلی طلافروشی رعایت تمامی اصول امنیتی و حفاظتی برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی اهمیت دارد. در دکوراسیون داخلی این فروشگاه جواهرات از ترکیب رنگ طلایی و صورتی استفاده شده که علاوه بر عملکرد مناسب فضا، موجب ایجاد فضایی انعطاف پذیر گردیده و برای جذابیت بیشتر، فاکتور های زنانه در نظر گرفته شده است. یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی و تغییر دکوراسیون مکان های تجاری مهم است جذابیت وجذب مشتری به آن مراکزهست.

لازم به ذکر است که یک شکل بودن و همینطور پیوستگی نور، موجب افزایش زیبایی و جذابیت نورپردازی در طلافروشی شما میشود. نورپردازی مناسب و حرفهای احتمال خرید از مغازه را افزایش میدهند چراکه این مغازهها احساس امنیت را در مشتریان به وجود میآورند و در مغازههای کمنور به دلیل اینکه اجناس بهخوبی قابلرؤیت نیستند مشتریان هم تمایلی به خرید نخواهند داشت. یا بالعکس از به نیت خرید پوشاک زنانه وارد پاساژی میشوید اما حتی یک لحظه رغبت نمیکند وارد بوتیک زنانه ای که در آن لباس مدنظر شما را دارد وارد شوید. بر همین اساس به نظر می رسد پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین کارهایی است که در حوزه طراحی صورت می پذیرد.

نمای بیرونی طلا فروشی شما میتواند افراد را ترغیب کند که از طلافروشی شما دیدن کنند. نورپردازی میتواند در دکوراسیون داخلی مغازه شما غوغا کند به شرط آن که از آن درست استفاده شود. وقتی صحبت از ایجاد یک فضای فروشگاه میشود، انتقال داستان برند به روشی منحصر به فرد بسیار حائز اهمیت است. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی هستید حتما برای برند خود یک لوگوی اختصاصی طراحی کنید و به کسب و کار خود ارزش دو چندان بدهید. برای آنکه بتوانید لوگویی حرفهای و منحصر به فرد برای برند طلا فروشی خود داشته باشید حتما باید از طراحان و متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا لوگویی خاص و جذاب برای کسب و کار خود طراحی کنید. سعی کنید لباسها را به شیوه ای در مغازه قرار بدهید که مشتری وقتی در مغازه راه میرود، لباسها و دکور را میبیند در خود احساس نیاز به لباس را حس کند. همچنین بسیار مهم است که بتوانید به مشتریان گوش دهید و به آنها پاسخ دهید تا نوآوری هایی را ایجاد کنید که نیازها یا خواسته های آنها را برآورده می کند.

همچنین می تواند به دلیل رویکرد نوآورانه در طراحی جواهرات فروشی، چه در داخل و چه در خارج از فروشگاه های خود مشهور گردد. مخاطب اصلی شما خانم ها هستند و با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبین خود لازم است تا نکات مشخصی را در طراحی دکوراسیون رعایت کنید.معمولا بیشتر افراد برای اینکه بتوانند به صورت اصولی و درست این کار را انجام دهند، از شرکت ها و مجموعه های فعال در این زمینه مشاوره و کمک می گیرند که به جرات می توان گفت بهترین کار را انجام می دهند. لامپ های هالوژن برای این کار مناسب هستند. می توان با رعایت چند نکته بسیار ساده یک طراحی بسیار عالی را برای ویترین انجام داد و به رشد و رونق کسب و کار نیز کمک کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ابعاد مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی را برای فضای های مختلف مسکونی و تجاری بررسی نماییم. دقت کردن به این نکته که متقاضی کالایی که ارائه میکنید چه کسی است و چه نوع سلیقهای دارد از بایدهای طراحی داخلی مکان تجاری شماست. مثلاً NDK در طراحی دکوراسیون طلا فروش نیاوران سعی کرده از رنگ گلد به صورت یک دست در فضا استفاده نماید.

چیزی که در دکوراسیون این فضا جلب توجه می کند، قاب های روی دیوار هستند که گوشه های منحنی، لبه های گچبری شده و پس زمینه ای روشن و نورپردازی شده دارند. خیلی مهم است که شما برای چه ردهی سنی از افراد لباس عرضه میکنید و با توجه سلیقهی افرادی که بیشتر قرار است در فروشگاه شما خرید کنند دکوراسیون را طراحی کنید. اما چه موضوعاتی را می توانیم برای آن که طراحی داخلی جواهر فروشی را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم، مدنظر قرار داده و با توجه به آن ها یک جواهر فروشی را از لحاظ داخلی، طراحی کنیم. اگر برای کودکان لباس میفروشید دکوراسیون شما باید کودک پسند باشد. که باید به نحوی باشد که در نگاه اول نظر مشتری را جلب کند. المان های یک مغازه یکی از پارامترهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی تمامی مغازه هاست که هر مشتری را به خود جذب می کند.

با داستانهای معتبر که هم از طریق طراحی داخلی و هم تجربه مشتری بیان میشوند. استفاده از سطوح براق برای به نمایش گذاشتن رنگ سیاه، ایده دیگری است که به زیبایی بیش تر این رنگ کمک می کند. باید رنگی انتخاب شود که به جلوۀ بیشتر ویترین کمک کند. طراحی دکوراسیون تجاری باید به گونه ای باشد که تجربه خرید لذت بخشی را برای مشتریان فراهم می نماید. اما اگر قرار باشد بگوییم بهترین نوع عیار برای خرید ایرانی ها چیست؟ لباس مهمترین کالایی است که همواره در تمام فصلهای سال پر تقاضا بوده و در بین افراد حتی با سنین مختلف خرید لباس جز نیازهای مهم است. بهتر است طراحی ویترین طلا فروشی به گونه ای باشد که تمام طلا ها به طور واضح و بدون مانع قابل مشاهده باشند، همچنین برای حفظ امنیت بیشتر لازم نباشد تنها برای نشان دادن این اجناس گران قیمت به مشتریان آن ها را از ویترین خارج کرد. صنف طلا فروشی به دلیل حساسیت شغلی بالایی که دارد، برای طراحی دکوراسیون لازم است که تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان با رعایت تمام نکات مهم طراحی را انجام بدهد. از طراح بخواهید تا در این مورد بیشترین دقت را به خرج بدهد و طرح های خود را ارائه دهد.