تعمیرگاههای خودرو مرتباً در طول روز قرارهای متعددی را رزرو میکنند، بنابراین میتوانند از پیامک برای مدیریت گردش کار و اجرای روان خدمات مشتری استفاده کنند. مکانیکهای مستقل نیز با زنجیرههای بزرگ و نمایندگیهای خدمات خودرو رقابت تن به تن دارند. این بدان معناست که تعمیرگاه های خودرو باید راهی برای متمایز شدن از رقبا پیدا کنند.
نظرات مشتریان نقش مهمی در بازاریابی تعمیر خودرو ایفا می کند و می تواند مشتریان بالقوه را تشویق کند تا با شما تجارت کنند. پیام های متنی جمع آوری بازخورد را برای صاحبان مشاغل آسان می کند.
با ایجاد یک برنامه ارجاع برای کسب و کار خود، از قدرت دهان به دهان استفاده کنید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اگر مشتری جدیدی را به کسب و کار شما معرفی کنند، می توانند پاداش هایی مانند خدمات رایگان اضافی و تخفیف های ویژه دریافت کنند.
نمونه متن آگهی تعمیر مکانیک و خودرو
- سلام [نام]ما از لاستیک های جدید خود امیدواریم [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باش! این پیوند را برای دوستان و خانواده خود بفرستید و هنگامی که شخصی قرار ملاقاتی را رزرو کرد، از خدمات بعدی خود 10% تخفیف دریافت خواهید کرد: [لینک]
- سلام [نام]ممنون که مشتری جدید آوردی [نام تعمیرگاه خودرو] تو چرخیدی! به نشانه قدردانی ما برای تعویض روغن بعدی شما 200000 تومان تخفیف در نظر گرفته شده است: [لینک ملاقات]
دعوت به شبکه های اجتماعی
هنگامی که مشتری قرار ملاقات می گذارد، می توانید به سرعت یک روز قبل از قرار، یک پیام متنی را هماهنگ کنید تا به آنها یادآوری کنید که وسیله نقلیه خود را به نمایندگی بیاورند. اگر او نمی تواند آن را انجام دهد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد دارد، می تواند فوراً به شما پیامک ارسال کند. آنها می توانند قرار ملاقات خود را تغییر دهند و در وقت شما و مشتریانتان صرفه جویی کنند.
نمونه متن آگهی تعمیر مکانیک و خودرو
- سلام [نام] به نظر می رسد باید روغن ماشین خود را تعویض کنید! جلسه ب [نام تعمیرگاه خودرو] اینجا تنظیم کنید: [لینک قرار]
- سلام [نام]، این یادآور جلسه بعدی شما در روز سه شنبه 11/5 ساعت 15 است. همراه داشتن مدرک بیمه را فراموش نکنید!
- سلام [نام]پنجشنبه 3.4 ساعت 10 صبح [نام تعمیرگاه خودرو] شما در حال قرار ملاقات هستید لطفاً برای تأیید قرار ملاقات خود با C پاسخ دهید.