تبلیغات و بازاریابی پیامکی چیست؟ + تأثیر آن بر تجارت
هیچ چیز نمی تواند بهتر از آمار جهانی مربوط به پیامک باشد. آماری که می تواند چشمان شما را از تعجب گشاد کند و البته نشان می دهد که چرا پیامک ها واقعا می توانند موثر باشند.
96 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند از پیامک استفاده می کنند.
هر فرد به طور متوسط 150 بار در روز به تلفن همراه خود نگاه می کند.
98 درصد از پیامک های ارسالی در 90 ثانیه اول خوانده می شوند.
میانگین پذیرش کوپن پیامکی 20 درصد است. یعنی پس از ارسال 100 کوپن تخفیف پیامکی به طور میانگین 20 نفر از آن استفاده خواهند کرد.
میزان مشارکت مخاطبان در پیامک ۶ تا ۸ برابر بیشتر از ایمیل تبلیغاتی است.
پیامک های تبلیغاتی حاوی کوپن های تخفیف 10 برابر بیشتر از کوپن های توزیع شده با روش های دیگر استفاده می شود.
68 درصد از مشتریان مایل به دریافت پیشنهادات پیامکی هستند.
بر اساس گزارش MAIL CHIMP، تنها 2.4 درصد از کل ایمیل های ارسالی منجر به کلیک روی لینک های محتوا می شود، در حالی که SMS با نرخ کلیک 19 درصد پیشرو در این زمینه است.
43 درصد از مصرف کنندگان از طریق پیامک با یک برند ارتباط برقرار می کنند.
22 درصد از پیامک های دریافتی برای دوستان و آشنایان ارسال می شود.
حداقل 90 درصد از کاربران تلفن همراهی که شماره موبایل آنها در لیست بانکی برند مورد علاقه آنها وجود دارد، اعلام کرده اند که از مزایای مادی و معنوی قابل لمس در قالب پیامک دریافتی برخوردار شده اند.
آیا می خواهید ببینید آیا بازاریابی پیامکی واقعاً می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد؟
به دنبال رشد کسب و کار خود هستید؟ملیپیامک به شما امکان جذب، حفظ و برقراری ارتباط با مشتریان را می دهد.
بدون شک استفاده از پیامک برای ارتباط با مشتریان برای بسیاری از مشاغل (به ویژه مشاغل خدماتی) ضروری است. اما چه چیزی پیام کوتاه را در تجارت مهم کرده است؟ بیایید با هم بفهمیم چرا:
لینک مستقیم
با استفاده از پیامک می توانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید و برند خود را به مخاطب معرفی کنید.
پیام ها
بازاریابی پیامکی چیست؟
از مشتریان بخواهید در مورد کیفیت محصولات و خدمات شما نظر دهند یا…
نژاد
شما نه تنها برای مشتریان پیامک ارسال می کنید، بلکه می توانید از آنها پیامک نیز دریافت کنید.
اتوماسیون پیامک
ارسال هر پیامک فقط چند ریال هزینه دارد و می توانید پیام های خود را ده ها بار برگردانید.
توانایی ارزیابی نتایج
یک پیشنهاد وسوسه انگیز به مشتری بدهید. مثلا برایش کوپن تخفیف بفرستید.
سرویس
مسابقه ای برگزار کنید تا برند خود را بیشتر شناسایی کنید و فروش خود را افزایش دهید.
خدمات شبکه
با هدف گذاری مناسب پیامک، فقط به مشتریان واقعی خود دسترسی خواهید داشت.
ارتباط متقابل
بازاریابی پیامکی راه حلی است که می تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با رعایت اصول صحیح می توانید برای هر کسی پیامک ارسال کنید ساده ترین، موثرترین و البته ارزان ترین روش های بازاریابی تبدیل شد
کسب و کار شما به فروش بیشتری نیاز دارد. برای این منظور باید:
مشتریانبه برند خود وفادار بمانید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید آمارها نشان داده است که 40 درصد از درآمد منظم ماهانه شما توسط مشتریان وفادار شما تامین می شود.
همیشه برای خود مشتریان جدید پیدا کنید. بدون جذب مشتریان جدید، هرگز نمی توانید کسب و کار خود را توسعه دهید.
کمک سامانه پیامکی می توانید یک سرویس پیامک خودکار راه اندازی کنید.
هزینه حمل و نقل کم
برخلاف روش های سنتی (مانند تبلیغات تلویزیونی)، شما به آمار دقیق پیامک های ارسالی دسترسی دارید.
کارکردهای پیامک برای تجارت چیست؟
امروزه همه یک تلفن همراه دارند و شما می توانید با کل جامعه در تماس باشید.
ارسال اس ام اس در زمان واقعی
با اس ام اس، دسترسی مستقیم به شخصی ترین وسیله ارتباطی افراد یعنی تلفن آنها دارید.
سطح بالایی از پوشش
ارائه خدمات متنوع به عنوان مثال، پس از دریافت کد یک محصول، صحت آن را تایید کنید.
نظر سنجی
اتصال پیامک به نرم افزار، وب سایت و فروشگاه آنلاین با کمک وب سرویس پیامک به راحتی انجام می شود.
آمار بازاریابی پیامکی
اخبار، اطلاعات و هشدارها را به سرعت برای مشتریان خود ارسال کنید. شما حتی می توانید
پیشنهاد
چرا پیامک یک ابزار ارتباطی موثر است؟
به طور کلی پیامک دو عملکرد برای شما خواهد داشت: عملکردتبلیغات و خدمات. اما اگر دقیقتر باشیم، میتوانیم کاربردهای مختلفی برای پیامک پیدا کنیم:
تبلیغات
آگهی شما در کسری از ثانیه ارسال می شود و معمولاً بلافاصله توسط مخاطبان دیده می شود.