2_ بازاریابی ایمیلی; یک روش تبلیغاتی موثر و مقرون به صرفه که در فروش موثر است
در این مقاله سعی کردیم 5 روش کاربردی برای تبلیغات فروش موثر ارائه دهیم. امیدواریم بتوانید با تفکر، تحقیق دقیق و شناخت مخاطب هدف، بهترین روش بازاریابی را با توجه به حوزه کاری خود به کار ببرید. یکی از روش هایی که هزینه مناسب تری نسبت به روش های دیگر دارد استفاده از پنل پیامک است. ارسال پیامک تبلیغاتی در تمامی مشاغل کاربرد دارد. از برندهای کوچک تا برندهای بزرگ، ارسال کد تخفیف، قرعه کشی و اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید.
اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی بازاریابی است که در آن از اینفلوئنسرها برای تبلیغ کالاها، خدمات و برندها استفاده می شود. اینفلوئنسر مارکتینگ آنلاین به سرعت در حال رشد است. زیرا تاثیر بسزایی در میزان موفقیت کسب و کارها دارد. اینفلوئنسر مارکتینگ به برندها اجازه می دهد تا به روشی بسیار معتبرتر از تبلیغات سنتی تبلیغ کنند. در این روش مخاطب به جای فروش مستقیم به مصرف کنندگان، با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار می کند و در نتیجه امکان فروش بیشتر را افزایش می دهد.
3- اینفلوئنسر بازاریابی در شبکه های اجتماعی; روشی جدید و محبوب در تبلیغات

یکی از روش های موثر تبلیغات در فروش، ایمیل مارکتینگ است. یکی از مزیت های اصلی ایمیل مارکتینگ در دسترس بودن این روش برای اکثر مشاغل است. برای تبلیغات ایمیلی می توانید مطالب مفید، تخفیف ها و پیشنهادات جذاب و متفاوت کسب و کار خود را برای مشتریان ارسال کنید. مطالعات نشان داده است که حدود 8.13 درصد از افرادی که ایمیل دریافت می کنند در مقایسه با افرادی که ایمیل دریافت نمی کنند، انگیزه بیشتری برای خرید دارند.
اینفلوئنسرها تاثیر زیادی در فروش محصولات تجاری دارند. حدود 55 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید یک محصول حداقل 4 نقد را مطالعه می کنند و طبق آمار، حدود 84 درصد از مصرف کنندگان بر اساس توصیه اینفلوئنسر خرید را انجام می دهند. اگر وب سایتی برای فروش محصولات خود دارید، می توانید گزینه های زیادی را برای مشتریان و خریداران خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، با استفاده از افزونه پیامک WooCommerce در سایت وردپرسی خود، می توانید پس از خرید مشتریان، یک پیامک تایید سفارش ارسال کنید. به این ترتیب مشتری از روند سفارش به روز می شود و رضایت بیشتری از خرید آنلاین دریافت می کند.
4- تبلیغات در تلویزیون; بسیار گران اما بسیار موثر
تبلیغات فروش موثر از طریق سامانه های پیامکی و صرف هزینه مناسب
با استفاده از پنل پیامک فراز می توانید از این قابلیت برای کسب و کار خود استفاده کنید. بردهای پیامکی پراز اس ام اس با امکانات گسترده ای که در اختیار مشاغل مختلف قرار می دهد باعث رشد و توسعه آنها می شود. زمان را هدر ندهید و آینده برند خود را با بازاریابی پیامکی تضمین کنید.
5- تبلیغات محیطی; بهترین روش تبلیغات در ایران برای کمک به افزایش فروش
البته توجه داشته باشید که اگر از ایمیل برای ثبت نام در سایت خود استفاده نمی کنید و قصد دارید شماره تماس مخاطبان خود را دریافت کنید، بهتر است از افزونه Digits استفاده کنید. این افزونه برای ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره به سایت وردپرس شما اضافه شده است. افزونه Digits به شما امکان دسترسی به تمامی کاربران ثبت نام شده در سایت خود را با شماره موبایل خود می دهد. به این ترتیب می توانید پیام های مورد نظر را از طریق پیامک برای کاربران ارسال کنید.
طبق آمار، ایرانی ها حدود 4 ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند. بنابراین، ذکر نام تجاری تجاری در تلویزیون نقش مهمی در افزایش آگاهی از برند دارد و همچنین مشتریان را در قیف بازاریابی درگیر می کند. تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر قیف فروش را می توان به راحتی در بازاریابی مشاهده کرد. هدف از تبلیغات تلویزیونی افزایش فروش، تبلیغ برند و به طور کلی برقراری ارتباط با مخاطب از طریق حواس بینایی و شنوایی است.
تصور کنید که صاحب یک کسب و کار هستید و خدمات با کیفیت و محصولات فوق العاده ای را به بازار ارائه می دهید. اما هیچ کس محصولات و خدمات شما را نمی داند و فروش شما کم است. یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش تبلیغات است. اما نه تبلیغاتی! ابزارهای تبلیغاتی اعم از پیامک تبلیغاتی، تبلیغات در فضای مجازی و روش های دیگر که هر کدام بخشی از اهداف کسب و کار را ممکن می کند و در نهایت بر افزایش فروش محصول تاثیر می گذارد. در این مقاله 5 روش تبلیغاتی موثر در فروش را ارائه کرده ایم که با شناخت و استفاده صحیح از هر یک می توانید تحول عظیمی در گزارش های فروش خود ایجاد کنید.
1- سامانه پیامکی; یک راه عالی برای ارسال نسخه تبلیغاتی برای فروش بیشتر
امروزه عده ای فکر می کنند تبلیغات محیطی چندان موثر نیست و این روش را بسیار سنتی می دانند. در حالی که مطالعات نشان داده است، تبلیغات محیطی از نظر اثربخشی یکی از ابزارهای پیشرو در تبلیغات است. تبلیغات محیطی یک تفاوت اساسی با سایر روش های بازاریابی دارد و این تفاوت در این است که در تبلیغات محیطی قبل از مراجعه مشتری به مرکز خرید یا بازار، نام محصول و خدمات برند شما در ذهن او حک می شود. تبلیغات محیطی مناسب مشتری را برای استفاده از این محصول و خدمات کنجکاو می کند. با توجه به اثرات این روش بازاریابی، تبلیغات محیطی می تواند باعث افزایش نرخ سرنخ و جذب مشتری شود.
ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان کسب و کار یکی از راه های موثر برای افزایش فروش است. اگر به صورت برنامه ریزی شده و متمرکز از سامانه پیامک برای تبلیغات خود استفاده کنید، قطعا به نتایج بسیار خوبی در کسب و کار خود خواهید رسید. با تبلیغات پیامکی در مدت زمان کوتاه و با هزینه ای مقرون به صرفه می توانید مشتریان وفادار خود را جذب کرده و در نتیجه فروش را افزایش دهید.
برای دستیابی به یک استراتژی بازاریابی ایمیلی موفق، یک راه ساده پیش روی شماست. در مرحله اول باید لیستی از آدرس ایمیل مخاطبان خود را تهیه کنید. در مرحله بعد باید همیشه از صحت لیست خود مطمئن باشید و در مرحله آخر محتوای هدفمند و موثر را به لیست جمع آوری شده خود ارسال کنید.
استفاده از سامانه پیامکی برای مشاغل مختلف قابل استفاده است و برای هر زمینه کاری کاربردهای زیادی دارد. برای جذب مشتریان بیشتر از طریق پیامک، باید پیشنهادات وسوسه انگیزی مانند تخفیف، نسخه آزمایشی رایگان و امکان استفاده رایگان از خدمات پولی را برای آنها ارسال کنید.
تبلیغات تلویزیونی مستقیماً بر فروش محصول مؤثر است. البته این تاثیر بسته به نوع تبلیغ و مخاطبان آن ممکن است کوتاه مدت یا بلند مدت باشد. همچنین بسته به نوع تبلیغات ممکن است زمان کمتر یا بیشتر به نتیجه برسد. به طور معمول، تبلیغات تلویزیونی حدود 60 ثانیه طول می کشد. با طراحی حرفه ای و استراتژی متمرکز می توانید این 60 ثانیه را به موثرترین تبلیغ فروش تبدیل کنید.
اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد “سرب” در بازاریابی به دست آورید، ما در مقاله فرز پیامکی به سوال “سرب چیست” به طور کامل پاسخ داده ایم. با مطالعه این مقاله قطعا می توانید از روش های خوبی برای موفقیت بیشتر در کسب و کار خود استفاده کنید.