بهترین پیام تبلیغاتی برای فروش چه ویژگی هایی دارد؟


بهترین پیام تبلیغاتی برای فروش

همه ما می دانیم که یکی از بهترین راه ها برای یافتن کاربران و مخاطبین بیشتر، استفاده از پیامک های تبلیغاتی است. ما از پیام های تبلیغاتی برای فروش، جذب کاربران و مخاطبین بیشتر و اطلاع رسانی استفاده می کنیم. اگر متوجه شده باشید روزانه پیامک های تبلیغاتی زیادی از طریق سرویس های پیامکی برای هر فرد ارسال می شود و ممکن است از هر ده پیامک در طول روز فقط یک پیام را بخواند. به نظر شما دلیل آن چیست؟

دلیل آن هم تکراری بودن و جذاب نبودن پیام های تبلیغاتی است. پیام تبلیغاتی برای فروش باید به گونه ای باشد که افراد را وادار به باز کردن این پیام تبلیغاتی کند. بنابراین مهمترین نکته در استفاده از خدمات پیامکی جذاب و گیرا بودن پیام است. در این مقاله قصد داریم نکاتی در مورد نوشتن و انتخاب بهترین پیام تبلیغاتی برای فروش به شما بگوییم.

اصول نوشتن پیام های تبلیغاتی برای فروش

اصول نوشتن پیام تبلیغاتی برای فروش

همانطور که می دانید پیامک محدودیت کلمه دارد. بنابراین، شما باید موثرترین را در کمترین کلمه ممکن ایجاد کنید. کلمات آغازین پیام تبلیغاتی شما بسیار مهم هستند زیرا اولین کلمات دقیقاً بخشی از پیام هستند که مخاطب آن را خواهد دید. بنابراین باید جذب چند کلمه اول شود و اس ام اس شما را باز کند و آن را کامل بخواند. به عنوان مثال، می توانید عبارت مهم و جذاب خود را با نمادهایی مانند ستاره یا علامت نقل قول برجسته کنید تا بیشتر در چشم مخاطب برجسته شود. نکته مهم دیگر نوشتن محتوای اصلی در همان ابتدای پیام تبلیغاتی است. هرگز پیامک های تبلیغاتی خود را با جملات خشک شروع نکنید. بعداً نکات اضافی نوشتن پیام تبلیغاتی را برای فروش نشان خواهیم داد.

زمان مناسب و فرد مناسب را در نظر بگیرید

همیشه باید به یاد داشته باشید که می خواهید پیام تبلیغاتی خود را برای چه افرادی و در کدام زمینه کاری ارسال کنید تا بتوانید بهترین پیام را تهیه کنید. اگر به افرادی که می خواهید پیام دهید و پیام تبلیغاتی خود را برای افرادی که هدف شما نیستند، در نظر نگیرید، نه تنها زمان و پول خود را هدر می دهید، بلکه در رسیدن به هدف خود نیز شکست می خورید. بنابراین تحلیل دقیق و هوشمندانه و انتخاب جامعه هدف مناسب ضروری است. به عنوان مثال، می توانید از مشتریان قبلی خود که از شما خرید کرده اند استفاده کنید، پس حتماً مشتریان خود را جمع آوری کنید.

زمان مناسب را نیز در نظر بگیرید. گاهی اوقات برخی از پیام های تبلیغاتی فقط مختص یک فصل خاص است یا مثلا اگر قصد فروش لباس زمستانی فروشگاه خود را دارید بهترین زمان برای ارسال پیام در پاییز و اوایل زمستان است. اگر پیام تبلیغاتی خود را در بهار ارسال کنید، مردم به پیام شما توجهی نمی کنند و با انتخاب زمان اشتباه برای ارسال پیام، منابع خود را هدر داده و هدف خود را از دست خواهید داد.

شروع خوبی داشته باشید

شروع خوبی داشته باشید

همانطور که گفتیم ابتدای پیام تبلیغاتی فروش مهمترین قسمت پیامک تبلیغاتی است. زیرا اولین قسمت هایی که مخاطب می خواند، آغاز پیامک تبلیغاتی است. برای جذابیت بیشتر شروع پیام های تبلیغاتی می توانید از کلمات جذاب و فریبنده استفاده کنید. یا می توانید با قلب شروع کنید. یک افتتاحیه صادقانه معمولاً می تواند اعتماد مخاطب را ایجاد کند. به عنوان مثال نام فرد در ابتدای پیامک ها ذکر شود. این نوع پیامک ها صمیمیت و اعتماد بیشتری ایجاد می کنند.

پیشنهادات جذاب بدهید

همیشه در پیام های تبلیغاتی خود به کاربران و مخاطبین خود امتیاز بدهید تا کاربران تشویق شوند پیام شما را باز کنند و از آن استفاده کنند. این از پیام هایی که فقط متن تبلیغاتی ارسال می کنند مؤثرتر است. همچنین برای تاثیرگذاری بیشتر در پیام تبلیغاتی خود از کلمات فریبنده مانند تخفیف یا تخفیف ویژه استفاده کنید.

متن اس ام اس خود را کوتاه نگه دارید

باید دقت کنید که متن پیام تبلیغاتی شما برای فروش کوتاه و در عین حال بیانگر اصل مطلب باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که در پیام تبلیغاتی از کلمات خاص و پیچیده استفاده نکنید و همه چیز را واضح و درست بیان کنید.

خلاق بودن

متن پیام تبلیغاتی برای فروش باید کوتاه و جذاب باشد

هرگز از خلاقیت غافل نشوید. خلاقیت در پیام تبلیغاتی برای فروش دقیقا همان عنصری است که هر فردی به آن نیاز دارد. خلاقیت یعنی شما متنی بنویسید که با متن های انبوهی که هر روز می بینیم متفاوت باشد.

پروفایل خود را فراموش نکنید

و به عنوان نکته پایانی فراموش نکنید که در انتهای پیامک تبلیغاتی مشخصات خود را یادداشت کنید. پیشنهاد می کنیم پروفایل خود را بنویسید و URL خود را در پیام ارسال کنید.

متن نمونه پیامک تخفیف

همیشه باید مناسبت را در نظر بگیرید و بهترین زمان ها را برای ارسال پیام های تبلیغاتی تخفیف انتخاب کنید. به عنوان مثال، جمعه سیاه و نوروز بهترین زمان برای ارسال پیام های تخفیف هستند. مثلا:

  • تقدیم به خوش تیپ ترین دامادهای دنیا! برای کت و شلوار تخفیف داریم *فقط تا پایان هفته*
  • برنامه سفر شما در عید امسال چیست؟ اگر تا فردا سفر را رزرو کنید از 10 درصد تخفیف در سفرهای نوروزی برخوردار خواهید شد. اینم از عید ما

نمونه متن پیامک

پیامک‌ها شاید بیشترین پیام‌هایی باشند که در طول روز برای هر شخصی ارسال می‌شود. بنابراین، خلاقیت باید جزء اصلی چنین پیام هایی باشد. مثلا:

  • آیا می خواهید پوست شما درخشان شود؟
  • شیرینی های عید خود را بپزید!

نمونه متن آگهی فروش

نمونه پیام تبلیغاتی برای فروش

نمونه ای از متن پیامک تبلیغاتی مانند پیامک به رستوران است. در این نوع پیام ها باید توجه داشت که زمان ارسال این نوع پیامک ها در طول روز یا ماه بسیار مهم است. مثلا:

  • غذای لذیذ چند قدم دورتر است! *ارسال رایگان*
  • برای شام امشب چه برنامه ای داری؟! پیتزای خود را سفارش دهید!!! سیب زمینی ویژه با ارسال رایگان

خلاصه

در این مقاله سعی کردیم اصول نوشتن پیام تبلیغاتی برای فروش را به شما بگوییم. برای اینکه منابع خود را از دست ندهیم باید متن پیام تبلیغاتی خود را به درستی انتخاب کنیم و در ارسال آن نهایت دقت را داشته باشیم. همچنین باید مراقب باشیم که جامعه هدفی که انتخاب کرده اید دقیقاً افرادی باشند که پیام تبلیغاتی ما برای آنها مفید خواهد بود. با رعایت نکات زیر می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

پرسش های رایج

1. چگونه متن تبلیغاتی جذاب برای فروش ارسال کنیم؟

همانطور که می دانید پیامک محدودیت کلمه دارد. بنابراین، ارزش آن را ندارد که در کمترین کلمه ممکن موثرترین را ایجاد کنید. کلمات آغازین پیام تبلیغاتی شما بسیار مهم هستند زیرا اولین کلمات دقیقاً بخشی از پیام هستند که مخاطب آن را خواهد دید. بنابراین باید جذب چند کلمه اول شود و اس ام اس شما را باز کند و آن را کامل بخواند.

2. چه راهکارهایی برای جذاب کردن پیام تبلیغاتی برای فروش وجود دارد؟

  • متن اس ام اس کوتاه و جذاب
  • پیامک با پیشنهادات جذاب
  • شروعی مناسب و جذاب
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در زمان مناسب
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به جامعه هدف مناسب
  • خلاقیت

3. زمان مناسب برای ارسال پیام تبلیغاتی چیست؟

گاهی اوقات برخی از تبلیغات فقط برای یک فصل خاص است. به عنوان مثال، اگر قصد دارید لباس های زمستانی فروشگاه خود را بفروشید، بهترین زمان برای پست در پاییز و اوایل زمستان است. اگر پیام تبلیغاتی خود را در بهار ارسال کنید، مردم به پیام شما توجهی نمی کنند و منابع خود را با انتخاب زمان نامناسب برای ارسال پیام تلف می کنید و به هدف خود نمی رسید.

4. چگونه جامعه هدف خود را انتخاب کنیم؟

همیشه باید به خاطر داشته باشید که می خواهید پیام تبلیغاتی خود را برای چه افرادی در چه زمینه کاری ارسال کنید تا بتوانید بهترین پیام را تهیه کنید. اگر در نظر نگیرید که می خواهید به چه کسی پیام بدهید و پیام تبلیغاتی خود را برای افرادی که هدف شما نیستند ارسال کنید، نه تنها وقت و هزینه خود را هدر خواهید داد، بلکه به هدف خود نیز نخواهید رسید. بنابراین تحلیل دقیق و هوشمندانه و انتخاب جامعه هدف مناسب ضروری است. به عنوان مثال، می توانید از مشتریان قبلی خود که از شما خرید کرده اند استفاده کنید.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]