بهترین نمونه یادآور پیامک برای پرداخت ها، قرار ملاقات ها و رویدادهای مهم


یادآوری اس ام اس

چقدر در مورد اثربخشی یادآوری پیامک می دانید؟ احتمالاً بارها برای شما اتفاق افتاده است که وقت پزشک خود را فراموش کرده باشید. بعد از روزها و هفته ها منتظر بودی تا این زمان فرا برسد. شاید شما به راحتی پشت میز خود نشسته اید، غافل از اینکه یک جلسه مهم با تیم خود را از دست داده اید. بسیاری از ما فراموش کردیم که در دوره آنلاینی که هزینه آن را پرداخت کرده بودیم شرکت کنیم.

اینها تنها چند نمونه از چیزهایی هستند که می توانند برای ما دردسر ساز شوند، فقط به این دلیل که از یادآورهای پیامکی استفاده نمی کنیم. یادآوری خودکار می تواند برای بسیاری از مشاغل در دنیای شلوغ امروزی موثر باشد. در این راهنما قصد داریم در مورد این سری از پیامک ها و نحوه استفاده از آنها صحبت کنیم و البته نمونه هایی از پیامک های یادآور را با شما در میان می گذاریم تا از آنها ایده بگیرید.

تنظیم یادآوری پیامک

یادآوری پیامکی چیست؟

یادآور پیامکی نوعی پیام خودکار است که می تواند مشتریان و کاربران را از رویدادهای مهم، جلسات و زمان پرداخت اقساط مطلع کند. یک یادآوری مناسب می تواند به مشتریان کمک کند چنین مواردی را فراموش نکنند. بنابراین فقط یک پیام یادآوری ساده می تواند از مشکلاتی که مشتریان و صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند جلوگیری کند.

هنگامی که یک پیام یادآوری خودکار اما رایگان برای مشتریان خود ارسال می کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که قرارها و رویدادهای مهم ذخیره می شوند. در نهایت، بدون صرف هزینه زیاد، می توانید از این روند سود مالی بیشتری کسب کنید. زیرا یادآوری ها روند کار را منظم تر می کند و آسیب کمتری به کسب و کار شما وارد می کند. از آنجایی که یادآور پیامکی یک روز قبل و در برخی موارد حتی چند ساعت قبل از تاریخ تعیین شده برای مخاطبین ارسال می شود، مشتری زمان کافی برای آماده سازی خواهد داشت.

مزایای استفاده از یادآورهای پیامکی

ارسال پیام یادآوری ممکن است راه ساده ای به نظر برسد، اما این پیامک می تواند مزایای زیادی برای مشاغل مختلف داشته باشد. در زیر به معرفی مزایای استفاده از این پیامک ها می پردازیم. پس از آشنایی بیشتر با مزایای این مجموعه پیامکی، می توانید با توجه به نیاز خود خدمات مورد نظر را سفارش داده و پنل های اختصاصی را خریداری و راه اندازی کنید.

مزایای یادآوری پیامک

مطمئن ترین راه برای اطلاع رسانی به مشتریان

یادآوری پیامکی با نرخ باز و دید بیش از 98 درصد می تواند یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران در مورد یک رویداد، جلسه یا رویداد خاص باشد. این وضعیت برای هر دو طرف معامله بسیار سودمند است. هم مشتری از زمان قرار ملاقات خود آگاه خواهد بود و هم صاحب کسب و کار از خدمات رسانی به موقع به مشتری راضی خواهد بود.

با قیمت مناسب

یادآوری پیامک روشی بسیار مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی به مشتریان است که می تواند برای بسیاری از مشاغل بسیار سودآور باشد. به عنوان مثال، پزشکی را تصور کنید که به طور مرتب برای بیماران خود پیامک یادآوری ارسال می کند. در این صورت هیچ بیماری نوبت تعیین شده را فراموش نمی کند و پزشک می تواند از بودجه ای که بیمار صرف درمان خود می کند استفاده کند.

یا مثال واضح تر می تواند بانک ها باشد. به عنوان یک کارمند بانک، از مشتریان می خواهید که پرداخت های خود را در اسرع وقت و به موقع انجام دهند. فراموشی پرداخت وام یکی از مشکلاتی است که اکثر مردم به دلیل مشغله کاری با آن درگیر هستند. حالا تصور کنید که این فراموشی چه زمانی با صدای زیاد اتفاق می افتد.

حتی یک روز فراموشی می تواند زیان زیادی برای بانک ها به همراه داشته باشد. در نتیجه بهترین راه استفاده از یادآور پیامکی است تا بانک ها و موسسات مالی زودتر پول خود را دریافت کنند. بنابراین حتی اگر در این بین مقداری پول به هدر رفت، می توان آن را به روش بهتری به خزانه شرکت یا تجارت بازگرداند.

افزایش بهره وری کارکنان

گاهی پیامک یادآوری می تواند تاثیر ویژه ای در افزایش بهره وری کارکنان داشته باشد. به عنوان مثال، زمانی که با تعداد زیادی کارمند سر و کار دارید، بهترین راه برای اطلاع رسانی به آنها در مورد یک موقعیت یا رویداد می تواند استفاده از پیامک یادآوری خودکار باشد. استفاده از این روش نه تنها می تواند اعتبار کسب و کار شما را نزد کارکنان افزایش دهد، بلکه منجر به بهره وری و کارایی آنها نیز می شود.

رشد کسب و کار با یادآوری متنی

کاهش غفلت از جلسات

هنگامی که برای مشتری یا کارمند خود پیام یادآوری می فرستید، موقعیتی را در آنها ایجاد کرده اید که باعث می شود تعهد بیشتری به حضور به موقع داشته باشند. به عنوان مثال دانش آموزی که در دوره آموزشی شرکت کرده و پیام یادآوری خطاب به خود را می بیند، انگیزه بیشتری برای شرکت در درس مورد نظر خواهد داشت. بنابراین، نرخ بالای خواندن یک پیام یادآوری می‌تواند انگیزه افراد را برای حضور در قرار ملاقات‌های برنامه‌ریزی‌شده، پرداخت قبوض یا شرکت در رویدادها افزایش دهد.

استفاده بهینه از منابع تجاری

زمانی که بدانید با چند مشتری سروکار دارید، می توانید کسب و کار خود را بهتر برنامه ریزی کنید. در این صورت کار شما آسان تر خواهد شد، زیرا از مشتریانی که در صف ایستاده اند، نیازهای آنها و زمان انتظار آنها آگاه خواهید بود. بنابراین بیش از حد لازم منابع را هدر نخواهید داد.

با یادآوری پیامک درآمد را افزایش دهید

همانطور که یک پیامک یادآوری خودکار می‌تواند در نشان دادن به موقع مشتریان جادویی باشد، تأثیر زیادی بر رشد درآمد شما خواهد داشت. وقتی بیشتر روی خدمات تمرکز کنید، بدون شک به مشتریان بیشتری خدمت خواهید کرد. در این صورت با افزایش تعداد مشتریان مواجه خواهید شد که در ساده ترین حالت باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

افزایش اعتبار برند

شما از طریق یادآورهای پیامکی یک قدم جلوتر از سایر برندها یا فعالیت های مشابه هستید. زمانی که بتوانید از تمامی امکانات موجود برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده کنید، شاهد ایجاد اعتماد مشتریان خواهید بود که به طور مستقیم اعتبار برند شما را افزایش می دهد.

بهبود تجربه مشتری

شما می توانید پیام یادآوری خود را به گونه ای تنظیم کنید که علاوه بر اطلاع رسانی، نیازهای مشتریان خود را نیز برآورده کند. بنابراین، استفاده از سرویس یادآور پیامک می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد. وقتی تجربه مشتری را بهبود می دهید، می توانید آنها را خوشحال کنید. در نهایت با ارسال پیام بازخورد می توانید در جذب مشتری و رشد کسب و کار خود نیز موثر باشید.

خدمات تبلیغاتی

همچنین می توانید سایر خدمات خود را با استفاده از یادآورهای پیامکی تبلیغ کنید. این کار در دیده شدن بهتر برند شما نیز موثر خواهد بود. اما توجه داشته باشید که برای بهترین بهره وری در این زمینه حتما از یک استراتژی موثر استفاده کنید تا پاسخ منفی دریافت نکنید.

بهترین نمونه از متن یادآور پرداخت

بهترین نمونه از متن یادآور پرداخت

طبق آمار به دست آمده استفاده از متن یادآوری می تواند میزان پرداخت ها را افزایش دهد. اما به یاد داشته باشید که نباید پیامکی بنویسید که باعث ایجاد احساسات منفی در مشتری شود، زیرا ممکن است شرایط را بدتر کند. در اینجا چند نمونه از این پیام ها آورده شده است. همچنین می توانید با کمی خلاقیت از این نمونه ها ایده بگیرید.

  • سلام (نام مشتری) جان. مایلیم به شما یادآوری کنیم که برای پرداخت های خود نیازی به حضور شخصی با شرکت ندارید. برای اطلاع بیشتر از وب سایت دیدن کنید.
  • شما یکی از مشتریان عزیز ما هستید. به همین دلیل، ممکن است بخواهید از تاریخ سررسید پرداخت خود در (تاریخ) بازدید کنید. برای انجام این کار، روی لینک زیر کلیک کنید.
  • عزیز (نام مشتری)، ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم که (مبلغ پرداخت) سررسید (تاریخ) است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید یا در سایت موسسه وارد حساب کاربری خود شوید.

بهترین نمونه پیامک یادآوری قرار

بسته به نوع کسب و کارتان، می توانید از پیام های متعددی استفاده کنید. اما قبل از ارسال پیام، خود را به جای مشتری قرار دهید و ببینید که می خواهید کسب و کار شما چه کسی باشد. آیا لحن پیام آرام است، رسمی یا مستقیم؟ خنده دار یا جدی؟ پاسخ به این سوالات می تواند به شما ایده ای از لحن کلی پیام بدهد که می توانید از آن برای ایجاد پیام متنی جلسه عالی برای کسب و کار خود استفاده کنید.

  • سلام شریک عزیز، این یک یادآوری دوستانه از جلسه آینده شما با (نام مشاور) در (تاریخ و ساعت) است. لطفاً برای تأیید پاسخ «بله» یا برای زمان‌بندی مجدد با (شماره تلفن) تماس بگیرید. متشکرم، (نام کسب و کار).
  • سلام عزیزم (نام)، ما دوست داریم شما را در (تاریخ و ساعت) ببینیم! برای تاریخ (ساعت و ساعت) قرار داریم، در غیر این صورت کلمه لغو را برای ما ارسال کنید. با تشکر از شما (نام تجاری).
  • سلام (نام)، لطفا ملاقات خود را با (برند) در (تاریخ و ساعت) با پاسخ “بله” تأیید کنید. در غیر اینصورت برای هماهنگی مجدد با (شماره تلفن) تماس حاصل فرمایید.
  • برای تأیید قرار ملاقات با (برند) در (تاریخ و ساعت)، لطفاً روی پیوند: (لینک تأیید قرار ملاقات) کلیک کنید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

بهترین نمونه یادآور پیامک برای رویدادهای مختلف

86 درصد از بازاریابان رویداد معتقدند که فناوری، از جمله یادآوری پیامک، می تواند تأثیر مثبت زیادی بر موفقیت رویدادهای آنها داشته باشد. پس چرا به عنوان یک صاحب کسب و کار از این فرآیند استفاده نکنید؟ در اینجا چند نمونه از یادآورهای پیامکی را با شما به اشتراک می گذاریم تا شما را در جریان رویدادها قرار دهیم.

  • سلام دوست خوبم ممنون که در قرعه کشی برند (نام تجاری) شرکت کردید. برنده طبق تاریخ (زمان مورد نظر) مشخص و به اطلاع خواهد رسید.
  • با تشکر از شما برای شرکت در رویداد سالانه (نام رویداد). منتظر حضور گرم شما هستیم
  • درخواست تایید سفارش شما با موفقیت ثبت شد. نوبت ما فردا در (زمان انتخابی) است.
  • شرکت کنندگان در جشنواره (نام رویداد) از تاریخ رویداد مطلع خواهند شد.
  • از اینکه برای دریافت اعلان ها از گالری (نام تجاری) ثبت نام کردید، سپاسگزاریم! ما در مورد یادآوری و تایید قرار ملاقات، سورپرایزهای ویژه و کوپن ها با شما تماس خواهیم گرفت. همچنان منتظر حضور مجازی شما در تاریخ (زمان مورد نظر) هستیم.

اهمیت یادآوری پیامک

چرا یادآوری پیامک برای مشتریان مهم است؟

مشتریان دوست دارند با مشاغلی کار کنند که زندگی آنها را آسان تر می کند. زمانی که متوجه شوند فعالیت شما به این سمت می رود، بدون شک از شما رضایت بیشتری خواهند داشت. آنها نمی خواهند هیچ رویدادی را فراموش کنند، بنابراین یادآوری پیامکی شما می تواند مانع از دست دادن چنین رویدادهایی شود. از سوی دیگر، پیامک ها نسبت به روش هایی مانند تماس تلفنی کمتر آزاردهنده هستند. زیرا آنها می توانند پیامک های خود را در هر زمان بدون فشار پاسخگویی به شما چک کنند. همه این موارد ارزش پیامک را افزایش می دهد.

خلاصه

  • بازاریابی پیامکی شما به اندازه سرمایه گذاری شما در سایر روش های بازاریابی مهم است. اطلاع رسانی به مشتریان، به روز رسانی آنها با آخرین اخبار کسب و کار و برند، دریافت بازخورد آنها و یادآوری آنها بسیار مفید است.
  • ارسال پیامک یادآوری روشی عالی برای آگاه کردن مشتریان برای پرداخت قبوض، شرکت در جلسات مهم، رویدادها یا برگزاری جلسات است.
  • این روش می تواند مزایای بسیاری برای کسب و کارها داشته باشد که مهم ترین آن صرفه جویی در زمان و هزینه است.
  • با توجه به نوع کسب و کار یا نیاز خود می توانید یک روز قبل از نوبت با ارسال پیامک به مشتریان اطلاع دهید.
  • یادآوری پیامک می تواند در افزایش اعتبار برند، بهبود تجربه مشتری و البته افزایش درآمد برای یک کسب و کار خاص بسیار موفق باشد.

پرسش های رایج

  1. یادآوری پیامکی چیست؟

این روش ارسال پیامک روشی ساده برای کاهش تعداد افرادی است که در قرار ملاقات ها یا جلسات حاضر نمی شوند یا فراموش می کنند پرداخت های خود را پرداخت کنند.

  1. یادآوری پیامک برای چه مواردی استفاده می شود؟

با این روش می توان پرداخت های بانکی و غیربانکی، نوبت دکتر، جلسات کاری، نوبت سخنرانی، رویدادهای مهم مانند تاریخ زایمان و … را به شما یادآوری کرد.

  1. مزایای یادآوری پیامک چیست؟

استفاده از یادآورهای پیامک خودکار می تواند یک سری مزایای مانند صرفه جویی در هزینه، افزایش بهره وری کارکنان، افزایش قابلیت اطمینان، بهبود تجربه مشتری و افزایش درآمد را به همراه داشته باشد.

  1. چرا باید از یادآوری خودکار پیامک استفاده کنیم؟

هزینه های مربوط به از دست دادن جلسات یا پرداخت های پرداخت نشده و عدم حضور در جلسات مهم می تواند باعث هدر رفتن منابع، زمان و هزینه شود که با یادآوری پیامک می توان این هزینه ها را کاهش داد.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]