بهترین نمونه پیامک های تبلیغاتی املاک برای جذب مشتری


بهترین نمونه پیامک برای تبلیغات واقعی

این روزها بسیاری از کسب و کارها از پیامک های انبوه برای تبلیغات و ارتباطات استفاده می کنند. صنعت املاک نیز از جمله مشاغلی است که با ارسال صحیح متن تبلیغاتی املاک می تواند تعداد مشتریان خود را افزایش دهد. اما آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. در ارسال پیامک برای جذب مشتری باید به نکاتی توجه کنید. در این مطلب از وبلاگ ایده پردازان قدم به قدم به مزایا و نکات مهم ارسال پیامک و تبلیغات متنی املاک اشاره می کنیم.تا انتها با ما همراه باشید.

خواص متن آگهی املاک در اس ام اس

  خواص متن تبلیغاتی واقعی

برای اینکه املاک مختلف از ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین بهره را ببرند و تاثیر خوبی در کسب و کار خود داشته باشند باید به چند نکته و ویژگی توجه کنند. وجود این ویژگی ها در متن آگهی املاک پیامکی باعث علاقه بیشتر افراد به خدمات آن مجموعه می شود که از جمله مهمترین نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- عنوان مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که در متن آگهی املاک پیامکی باید به آن توجه کرد تیتر مناسب است، این تیتر باید به قدری جذاب باشد که مخاطب دوست داشته باشد پیامک را باز کند تا از محتوای آن مطلع شود، علاوه بر این که مخاطب را مشتاق کند. برای خواندن بقیه پیام، تیتر مناسب باید به آنها بگوید که این پیام در مورد چیست. پس هرگز فراموش نکنید که به سربرگ مناسب در ابتدای این پیامک توجه کنید.

2- استفاده از متن پیام به صورت مختصر و مفید

مردم هر روز هزاران تبلیغ را به روش های مختلف می بینند. بسیاری از مردم حتی به خود زحمت خواندن پیام های طولانی را هم نمی دهند و بعد از اینکه دیدند پیام خیلی طولانی است، آن را می بندند. به همین دلیل اگر پیامک تبلیغاتی املاک و مستغلات طولانی باشد، مخاطب از آن چشم پوشی می کند.

البته یکی از مزیت های تبلیغات ملکی این است که نیازی به استفاده از متن های طولانی ندارید و فقط باید متن تبلیغات ملکی را به بهترین شکل ممکن بنویسید.

3- متن جذاب

متن پیام باید جذاب و فریبنده باشد. در متن آگهی املاک پیامکی خود از جملات کوتاه و جذاب استفاده کنید تا مخاطبان شما دوست داشته باشند کار ملکی خود را به شما بسپارند. به عنوان مثال، اگر در بخشی از متن پیامک از عبارت «ملک خود را در اسرع وقت اجاره کنید» استفاده کرده باشید، بسیاری از افراد تمایل دارند که کار معرفی مستاجر جدید به ملک خود را به شما بسپارند.

4- برتری شما را نشان می دهد

چرا باید در بین این همه مشاور املاک یک مشتری به سراغ شما بیاید؟تفاوت و برتری شما نسبت به سایر مشاوران املاک چیست؟ یکی از مواردی که در متن آگهی املاک پیامکی حتما باید به آن اشاره شود برتری شما نسبت به سایر رقبا می باشد، اگر پاسخی که به این سوالات دادید آنقدر جالب نیست که خود را متقاعد کنید چگونه انتظار دارید مخاطب قانع شود. پس توجه داشته باشید که به مخاطب دلیل بدهید تا مجموعه شما را بهتر از دیگران بداند و از خدمات شما استفاده کند.

5- معرفی وسایل ارتباطی

یکی دیگر از مواردی که باید در متن پیامک های تبلیغاتی املاک درج شود، راه های ارتباطی است، ذکر مواردی مانند آدرس یا شماره تلفن دفتر کارگزاری باعث می شود مشتریان بیشتر به مجموعه شما اعتماد کنند و حتی اگر قصد استفاده از خدمات شما را داشته باشند، آنها می توانند راحت تر با مجموعه شما ارتباط برقرار کنند.

6- به نکات مهم در متن پیامک آگهی املاک توجه کنید

در نوشتن متن تبلیغاتی ملکی باید به چند نکته توجه کرد که این نکات باعث کاربردی و جذابیت بیشتر این پیام می شود نکات زیر از جمله مهم ترین نکاتی است که در متن پیامک تبلیغاتی باید به آن توجه کرد.

  • متن پیام باید کمتر از 160 کاراکتر باشد.
  • لینک، شماره تماس یا آدرس وجود دارد.
  • به نیازهای مشتری توجه کنید.
  • نباید از آن غفلت کرد.

توجه به مشتریان سابق

یکی از مواردی که می تواند تبلیغات پیامکی شما را بسیار بهتر از قبل کند، توجه به مشتریان قدیمی است. فهرستی از مشتریان قدیمی خود، به خصوص آنهایی که خانه های اجاره ای دارند، نگه دارید. با استفاده از این لیست می توانید حدود دو ماه قبل از موعد اجاره به صاحبخانه پیامک ارسال کنید تا او را تشویق کنید که ملک خود را مجدداً به شما اجاره دهد. همچنین می توانید برای مستاجرین پیامی ارسال کنید تا از خدمات شما برای یافتن خانه جدید استفاده کنند.

چرا باید از تبلیغات پیامکی برای املاک و مستغلات استفاده کرد؟

چرا باید از تبلیغات پیامکی برای املاک و مستغلات استفاده کرد؟

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای مشاغل مختلف مزایای متفاوتی دارد. از مهمترین مزایای استفاده از این روش برای صنعت املاک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- هزینه کم

هزینه ارسال تبلیغات انبوه از طریق پیامک بسیار پایین است و نسبت به بسیاری از روش های دیگر مقرون به صرفه تر خواهد بود. این به شما امکان می دهد از آن به طور گسترده و مناسب استفاده کنید.

2- تاثیر زیاد

نرخ باز شدن پیامک های تبلیغاتی بسیار بالاست. همچنین برای دریافت و خواندن پیامک های تبلیغاتی نیازی به گوشی هوشمند ندارید. به همین دلیل می توان تبلیغات پیامکی را یکی از ارزان ترین و مناسب ترین روش های تبلیغات دانست.

3- ارسال در منطقه یا شهر خاص

پیامک می تواند برای مخاطبین در یک منطقه یا شهر خاص ارسال شود. این به اموال اجازه می دهد تا به جامعه هدف مورد نظر خود برسند که به راحتی می توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی املاک

چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی واقعی

حال نوبت به بررسی چند نمونه متن تبلیغاتی ملکی می رسد، مشاهده این موارد به شما کمک می کند تا متن بهتری برای اس ام اس تبلیغاتی خود بنویسید.

  • کامل ترین پرتفوی مسکن در منطقه را از ما بخواهید. (نام ملک و شماره تماس)
  • مدت اجاره ملک شما دو ماه دیگر به پایان می رسد. املاک (نام ملک) آماده معرفی مستاجر جدید به ملک شما می باشد.(شماره تلفن)
  • به دنبال خرید و فروش ملک خود هستید؟ با ما تماس بگیرید. (نام ملک و شماره تماس)
  • فروش ویژه زمین در منطقه (نام منطقه) با قیمت استثنایی. برای اطلاعات بیشتر با (نام ملک) با (شماره تلفن) تماس بگیرید.
  • یک سرمایه گذاری عالی خرید زمین رویایی در (نام شهر) واقع در (نام شهر). فروش با پرداخت بلند مدت برای اطلاعات بیشتر با شماره (شماره تماس) تماس بگیرید. املاک (نام ملک)
  • آن را بدیهی تلقی نمی شود. با ارائه بهترین شرایط خرید و فروش، قدم به قدم در کنار مشتریان خود هستیم. سود عالی در معاملات ملکی توسط مشاوران املاک تضمین شده است (نام ملک). (شماره تلفن)
  • فرصتی عالی برای سرمایه گذاری بی نظیر خرید ویژه با سود تضمینی. برای اطلاعات بیشتر با شماره (شماره تماس) تماس بگیرید. املاک (نام ملک)
  • بهترین خانه های سیار منطقه را از ما بخواهید. مشخصات (نام ملک و شماره تماس)
  • ثبت سرعت اجاره ملک با شبکه فروش گسترده املاک (نام ملک و شماره تماس)
  • فروش چندین واحد زیر قیمت و آماده ارسال. مشخصات (نام ملک و شماره تماس)
  • فروش املاک ارزان قیمت و خوشایند برای افراد خاص که دستشان به املاک خاص و شیک می رسد. خرید و فروش خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده وارد خانه و آپارتمان خود شوید. (نام ملک و شماره تماس)
  • فروش واحدهای مسکونی سیار در محدوده (نام منطقه) با امکانات کامل و با نازلترین قیمت. (نام ملک و شماره تماس)
  • ما قدم به قدم شما را برای فروش یا خرید خانه و زمین مورد نظرتان همراهی می کنیم. مشاوران ما با ارائه توضیحات رضایت بخش و همراهی شما را در رسیدن به آنچه در ذهن دارید یاری می کنند. (نام ملک و شماره تماس)
  • خانه و زمین رویایی شما با ماست، فقط به ما اعتماد کنید. (نام ملک و شماره تماس)
  • مشاور املاک (نام مستغلات) با (چند سال) تجربه در زمینه خرید و فروش ملک به مشتریان خود مفتخر است شما را به استفاده از خدمات این مجموعه دعوت کند.(شماره تلفن)
  • موقعیت های دلپذیر و خاص در بهترین مناطق شهر (نام شهر) را از ما بخواهید. (نام ملک و شماره تماس)
  • درخواست (نام ملک) فرصت های پیش فروش املاک در منطقه (شماره تلفن)

خلاصه

  • این روزها بسیاری از اصناف برای افزایش مشتریان خود از خدمات پیامکی تبلیغاتی استفاده می کنند.
  • تجارت املاک و مستغلات یکی از مشاغلی است که این روزها از پیامک انبوه استفاده زیادی می کند.
  • از جمله مهم ترین ویژگی های یک متن تبلیغاتی اس ام اس خوب می توان به مواردی مانند تیتر مناسب، خلاصه و مفید بودن متن، جذاب بودن متن، ذکر برتری و درج کانال های ارتباطی اشاره کرد.
  • استفاده از خدمات ارسال پیامک انبوه برای گروه های مختلف مزایایی دارد که از جمله می توان به سرعت بالا، هزینه کم، انتخاب شهر و منطقه و تاثیرگذاری بالا اشاره کرد.
  • برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه حتما از بسته های معتبر و باکیفیت استفاده کنید تا بتوانید بدون مشکل از مزایای آن به بهترین نحو استفاده کنید.

پرسش های رایج

1- مهم ترین ویژگی متن آگهی املاک چیست؟

از جمله مهم ترین ویژگی های یک متن تبلیغاتی اس ام اس خوب می توان به مواردی مانند تیتر مناسب، خلاصه و مفید بودن متن، جذاب بودن متن، ذکر برتری و درج کانال های ارتباطی اشاره کرد.

2- ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای املاک چه مزایایی دارد؟

هزینه کم ارسال پیامک، انتخاب منطقه و شهر و تاثیرگذاری بالا را باید مهمترین مزیت استفاده از پیامک تبلیغاتی دانست.

3- هنگام نوشتن متن تبلیغاتی املاک در پیامک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

متن پیامک تبلیغاتی باید کمتر از 160 کاراکتر باشد. همچنین لینک وب سایت، شماره تماس یا آدرس باید درج شود. از جمله نکات دیگری که باید در متن پیامک وجود داشته باشد، باید به نیاز مشتری توجه کرد و به حاشیه ها توجه نکرد.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]