برای ارتباط با مشتریان از پیام های متنی دو طرفه استفاده کنید. نظرسنجی ایجاد کنید تا بیشتر بدانید که مشتریان از کسب و کار شما چه می خواهند، آنها را درگیر نگه دارید و معاملات ارزشمندی را ارائه دهید. بازاریابی پیامکی بسیار محبوب است زیرا به بازدیدکنندگان اجازه می دهد بدون ورود به سیستم با برندها تعامل داشته باشند.
بازخورد مشتری
از قرار گرفتن در لیست ما [نام کوچک] از اشتراک شما بسیار سپاسگزارم 10% تخفیف برای اولین سفارش خود با ما دریافت کنید.
ارائه مشاوره مفید
پیامهای متنی را میتوان به روشهای مختلفی برای تناسب با شرایط استفاده کرد، از جمله جذب مشتریان جدید، یادآوری کد تبلیغاتی در صندوق ورودی، و تعیین قرار ملاقات برای ارائه معاملات، تخفیفها و کدهای تبلیغاتی منحصر به فرد به مشتریان. ارسال تایید سفارش، برنامه ریزی ارسال، ارائه پشتیبانی از مشتری و درخواست بازخورد از طریق پیامک. اگر از خلاقیت نمی ترسید، فرصت های جذب مشتری از طریق بازاریابی متنی بی پایان است.
پیام ها
هدف به حداکثر رساندن دسترسی است. هرچه اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارید، ایجاد یک لیست آسان تر خواهد بود. بنابراین، کلمه کلیدی و کد کوتاه را در همه مطالب ارسال کنید. کارمندان خود را تشویق کنید تا از پیام های متنی برای اطلاع از کمپین های شما استفاده کنند.
خلاصه
تعامل با مشتری بخش مهمی از تجارت خشک شویی است و بازاریابی پیامکی نقش بزرگی در ایجاد تجارت برای خشکشویی ایفا می کند.
از آنجایی که پیامک شخصی ترین شکل ارتباط بین کانال های بازاریابی است، از بازاریابی متنی برای ایجاد علاقه به خدمات خود استفاده کنید.
به مشتریان وفادار خود با کوپن های هدیه پاداش دهید یا خدمات خشکشویی خود را از طریق کانال های بازاریابی تبلیغ کنید.
برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای خشکشویی و سایر امور می توانید از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایدی پرزاران استفاده کنید.
آیا در این زمستان ژاکت مورد علاقه خود را یک بار بیش از حد شسته اید؟ برای حفظ کیفیت لباس از نکاتی که می گوییم استفاده کنید. [لینک]
نحوه استفاده از تبلیغات پیامکی در خشکشویی
از مزایای پیامک برای انتقال پیام خود بدون تهاجم به فضای شخصی مشتری استفاده کنید. اگرچه گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، ما شما را تشویق می کنیم که آن را امتحان کنید. با استفاده از استراتژی های ساده برای خدمات خشکشویی، نرخ جذب و حفظ مشتری را افزایش دهید. به استفاده از پیامک به شرح زیر توجه کنید:
اعلان های مجموعه
با وجود استفاده جهانی از پیامهای متنی، اکثر مشاغل خشکشویی هنوز استراتژیهای بازاریابی پیامکی را اجرا نکردهاند. از این رو این کانال بازاریابی پتانسیل فوق العاده ای دارد. برخلاف کانالهای بازاریابی سنتی مانند ایمیل، بازاریابی متنی رقابتی کمتری دارد و باعث میشود کسبوکارها راحتتر متمایز شوند. بنابراین، با رقابت کمتری روبرو می شوید و پیام خود را مستقیماً به صندوق ورودی مشتری تحویل می دهید.
ارتباط شخصی
فرض کنید مشتری شما صورتحساب لباسشویی خود را بررسی می کند و متوجه می شود که چند لباس گم شده است. آخرین کاری که آنها می خواهند انجام دهند این است که به شما مراجعه کنند و متوجه شوند که موارد گم شده کاملاً آنجا نیستند و آنها آنها را نزد یکی از دوستان خود گذاشته اند. با پیام های متنی، مشتریان شما می توانند اقلام گم شده را بدون مراجعه به خشکشویی بررسی کنند. این نه تنها برای مشتری راحت است، بلکه به آنها نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید. ایجاد اعتماد بین کسب و کار شما و مشتری و افزودن ارزش به خدمات با استفاده از ماهیت شخصی پیام های متنی باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود نرخ حفظ مشتری می شود.
متن آگهی لباسشویی
از تماس تلفنی با مشتریان و یادآوری تحویل لباسشویی به آنها خودداری کنید. در عوض، زمانی که لباسهایشان آماده ارسال است، پیامی برای آنها ارسال کنید. هشدارهای پیکاپ شخصی سازی شده را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کنید که مناسب مشتریان باشد. برای مشتریانی که ممکن است بعداً بپیوندند، پیوند تسویهحساب و پاسخهای خودکار اضافه کنید. به این ترتیب، دقیقاً میدانید که مردم چه زمانی ظاهر میشوند و در نهایت منتظر نمیمانند.
امروزه ارسال پیامک یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی است زیرا می توانید بدون هیچ مانعی با افراد ارتباط برقرار کنید. بازاریابی پیامکی به افراد در هر سنی، قومیت و هر بخش دسترسی پیدا می کند و به لطف افزودن رسانه های تعاملی مانند (MMS)، (GIF) و ایموجی، پیام های متنی بسیار گویا هستند.
هر مشتری لباسشویی میخواهد بهروزرسانیهای لحظهای درباره زمان شستشو، خشک شدن و آماده شدن لباسهایش دریافت کند. از آنجا که پیامک اعلانهای فوری را ارائه میکند، از آن برای ارسال یادآوریها و بهروزرسانیهای منظم استفاده کنید. همانطور که گفتیم، در حالی که اعلانها و ایمیلهای برنامه تحویل بلادرنگ را ارائه میدهند، مردم آنها را فوراً نمیخوانند. بنابراین، جایگزینی پیامک با ایمیل یا برنامه غیرعملی است.
کمی رقابت
صلح [نام کوچک]قرارداد لباسشویی شما ب [برند] تجدید ب [تاریخ] مادر اینجا کلیک کنید [آدرس لینک] قرارداد خود را تا به امروز تمدید کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ارسال به موقع یادآوری به مشتریان برای تسویه صورتحساب های معوق یا تکمیل موجودی حسابشان، راهی عالی برای حفظ اطلاعات بیشتر است. بسته به نحوه صورتحساب مشتریان، برخی افراد ممکن است بدهی بدهی داشته باشند. در یک تجارت لباسشویی حرفه ای اینطور نیست. یادآوری به مشتریان برای بررسی موجودی حساب خود به روشی غیر مداخله جویانه قدردانی و تشویق می شود. پیام های خودکار در چنین مواردی بسیار راحت هستند. هشدارهای متنی را در یک زمان مناسب برنامه ریزی کنید تا هم شما و هم مشتری بتوانید به تعهدات خود عمل کنید.
متن آگهی لباسشویی
چندین مزیت پیامک برای خشکشویی وجود دارد. بیایید به پنج مزیت اصلی ارسال پیامک در صنعت خدمات نگاهی بیندازیم:
درخواست تجدید نظر مشتری
صلح [نام کوچک]ما اقلامی را که به دنبال آن بودید پیدا کردهایم و آنها را در میز پذیرش نگه میداریم تا در زمان راحتی شما آنها را بردارید.
معاملات و کوپن
مشتریان بازاریابی متنی را به سایر کانالهای بازاریابی مزاحمتر ترجیح میدهند زیرا با دریافت متنهای شما موافقت کردهاند. وقتی مشتریان اطلاعات تماس خود را با یک کسب و کار به اشتراک می گذارند، نشان دهنده اعتماد است. بازاریابی پیامکی فرصتی عالی برای تقویت ارتباط با مشتریان و افزایش وفاداری به برند ارائه می دهد.
انعطاف پذیری بیشتر
از پیکاپ اس ام اس برای پاک کردن شلوغی ها و ساده کردن فرآیند شستشوی لباس برای کسب و کار خود استفاده کنید. پیام متنی به عنوان اثبات تراکنش عمل می کند و به جلوگیری از اختلاط کمک می کند. با ارسال پیامک به مشتریان یک نسخه از صورتحساب آنها با یک پیوند پرداخت امن، فرآیند پرداخت را ساده کنید.
متن آگهی لباسشویی
خشکشویی ها باید استراتژی های تجاری خود را در مواجهه با ناملایمات توسعه دهند و تجربه مشتری را بهبود بخشند. یکی از چالش های اصلی یک کسب و کار خدمات خشکشویی، جذب مشتری است. خشکشویی ها باید ضمن جلوگیری از پذیرش رقبا، مشتریان جدیدی به دست آورند و عوامل متعددی در این تصمیم گیری نقش اساسی دارند. اول اینکه نزدیکی محل شما به محل سکونت یا دفتر مشتری یکی از عوامل اصلی تعیین کننده است.
پیام های متنی بالاترین نرخ باز شدن را در بین سایر کانال های بازاریابی دارند. 98٪ از تمام پیام های متنی در پنج دقیقه اول باز و خوانده می شوند. این یک مزیت بزرگ برای مشاغلی است که به دنبال جذب مشتریان جدید هستند. چالش این است که لیست مشترکین پیامک خود را افزایش دهید. اما با گذشت زمان و صبر، مکالمات شما رشد خواهد کرد. از مشتریان فعلی برای معرفی بخواهید. هنگام ثبت نام دوستان و خانواده، به هر دو طرف تخفیف کوچکی به عنوان قدردانی بدهید.
حفظ مشتری
لباس های گم شده
با ارسال کوپن و پیشنهادات زمانی محدود، مشتریان را به استفاده از خدمات خود تشویق کنید. یک کلمه کلیدی ایجاد کنید که با ارسال پیامک به شماره کسب و کار شما، کد تخفیف دریافت کند. کد و شماره خود را از طریق کانال های بازاریابی ایجاد شده تبلیغ کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند. با پیشنهادات خود خلاق باشید زیرا این یک راه بیدردسر برای جذب مشتری است. قیمت های جذابی را به کاربرانی که برای اولین بار استفاده می کنند ارائه دهید و با مشارکت با مشاغل محلی، معامله را شیرین کنید. به عنوان مثال، می توانید در کنار خدمات خود، تخفیفی را در خیاطی در نزدیکی خود ارائه دهید.
متن آگهی لباسشویی
خشکشویی یک صنعت سودآور است و بازار آن هر سال به طور تصاعدی در حال رشد است. تنها در ایالات متحده بیش از 21000 خدمات خشکشویی و لباسشویی وجود دارد و این تجارت سالانه بیش از 9 میلیارد دلار درآمد دارد. به جرات می توان گفت تا زمانی که صنعت نساجی و مد رونق می گیرد، تقاضا برای خشکشویی نیز افزایش می یابد. با این حال، نرخ رشد پیشبینیشده طی پنج سال گذشته کاهش یافته است زیرا بسیاری از خانوارها به ماشینهای لباسشویی خانگی روی آوردهاند. اما لباسشویی ها چه باید بکنند؟ تبلیغات پیامکی می تواند یک راه حل عالی باشد. در این بررسی، ما به طور مفصل به مزایای بازاریابی پیامکی می پردازیم و برخی از متن های تبلیغاتی لباسشویی را ارائه می دهیم.
تاثیر تبلیغات پیامکی برای خشکشویی
بازاریابی پیامکی یک استراتژی مقرون به صرفه در مقایسه با هر کانال دیگری برای خشکشویی است، زیرا بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه می دهد. از آنجایی که اکثر ایمیل های ارسالی اسپم هستند، مردم تمایل دارند آنها را نادیده بگیرند. در مقابل، مشترکین شما صریحاً موافقت کرده اند که پیامک و پیام های تبلیغاتی را از شرکت خشکشویی شما دریافت کنند که به آنها امکان می دهد پیام های شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند. مشتریان همچنین از پیشنهادات جدید و به روز رسانی های دوره ای استقبال می کنند که یک مزیت ناخواسته است.
ایجاد لیستی از اشتراک های لباسشویی
مشتریان مایلند از خدمات خشکشویی شما در ازای ارزش های درک شده مانند تمیزی، راحتی یا فناوری بهتر استفاده کنند. سوال این است که چگونه می توانید کسب و کار خود را به مکانی عالی تبدیل کنید که ارزش آن را داشته باشد؟ در میان چندین تکنیک بازاریابی که می توانید استفاده کنید، بازاریابی پیامکی در صدر قرار دارد زیرا مقرون به صرفه و صرفه جویی در زمان است. ارسال پیامک به مشتریان به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند، که در صنعت خدمات بسیار مهم است.
هنگامی که برای کمپین بازاریابی پیامکی آماده شدید، زمان ارسال پیشنهادات به مشتریان فعلی و بالقوه فرا رسیده است. اگر لیستی از مشترکین پیامک برای هدف گیری ندارید، کمپین بی فایده است. متأسفانه ایجاد لیست مشترکین پیامکی زمان بر است. کسب و کارها در گذشته برای افزایش اشتراک خود باید بسیار خلاق بودند. از ارائه مشوق های کوچک مانند هدایا گرفته تا مزایای قابل توجه تر، چندین راه حل ساده وجود دارد که می توانید از آنها برای تشویق افراد برای ثبت نام در کمپین های بازاریابی متنی آتی استفاده کنید.
فرم تماس خود را حول کد کوتاه بسازید تا به مشتریان بالقوه کمک کنید نام برند شما را شناسایی کنند.
پست های رسانه های اجتماعی را که کد کوتاه شما را تبلیغ می کنند به اشتراک بگذارید.
استوری اینستاگرام بسازید.
در ازای تخفیف، آگهیهایی را با شماره کسبوکار و کلمه کلیدی پیامهای متنی در سراسر لباسشویی خود ارسال کنید.