هنگامی که برای کمپین بازاریابی پیامکی آماده شدید، زمان ارسال پیشنهادات به مشتریان فعلی و بالقوه فرا رسیده است. اگر لیستی از مشترکین پیامک برای هدف گیری ندارید، کمپین بی فایده است. متأسفانه ایجاد لیست مشترکین پیامکی زمان بر است. کسب و کارها در گذشته برای افزایش اشتراک خود باید بسیار خلاق بودند. از ارائه مشوق های کوچک مانند هدایا گرفته تا مزایای قابل توجه تر، چندین راه حل ساده وجود دارد که می توانید از آنها برای تشویق افراد برای ثبت نام در کمپین های بازاریابی متنی آتی استفاده کنید.
- فرم تماس خود را حول کد کوتاه بسازید تا به مشتریان بالقوه کمک کنید نام برند شما را شناسایی کنند.
- پست های رسانه های اجتماعی را که کد کوتاه شما را تبلیغ می کنند به اشتراک بگذارید.
- استوری اینستاگرام بسازید.
- در ازای تخفیف، آگهیهایی را با شماره کسبوکار و کلمه کلیدی پیامهای متنی در سراسر لباسشویی خود ارسال کنید.
- برنامه اشتراک را در وب سایت خود تبلیغ کنید.
- یک فرم ثبت نام به وب سایت خود اضافه کنید.
صلح [نام کوچک]ما اقلامی را که به دنبال آن بودید پیدا کردهایم و آنها را در میز پذیرش نگه میداریم تا در زمان راحتی شما آنها را بردارید.
معاملات و کوپن
مشتریان بازاریابی متنی را به سایر کانالهای بازاریابی مزاحمتر ترجیح میدهند زیرا با دریافت متنهای شما موافقت کردهاند. وقتی مشتریان اطلاعات تماس خود را با یک کسب و کار به اشتراک می گذارند، نشان دهنده اعتماد است. بازاریابی پیامکی فرصتی عالی برای تقویت ارتباط با مشتریان و افزایش وفاداری به برند ارائه می دهد.
انعطاف پذیری بیشتر
نحوه استفاده از تبلیغات پیامکی در خشکشویی
پیامهای متنی را میتوان به روشهای مختلفی برای تناسب با شرایط استفاده کرد، از جمله جذب مشتریان جدید، یادآوری کد تبلیغاتی در صندوق ورودی، و تعیین قرار ملاقات برای ارائه معاملات، تخفیفها و کدهای تبلیغاتی منحصر به فرد به مشتریان. ارسال تایید سفارش، برنامه ریزی ارسال، ارائه پشتیبانی از مشتری و درخواست بازخورد از طریق پیامک. اگر از خلاقیت نمی ترسید، فرصت های جذب مشتری از طریق بازاریابی متنی بی پایان است.
سوال این است که چگونه خدمات خشکشویی می توانند از ادبیات تجاری برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده کنند؟ پاسخ بسیار ساده است. اتوماسیون! بازاریابی پیامکی برای تسهیل زندگی مشتریان شما طراحی شده است. اما ارسال پیامک به یک کسب و کار چگونه می تواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند؟ پیامک یک وسیله ارتباطی بسیار شخصی است.
چندین مزیت پیامک برای خشکشویی وجود دارد. بیایید به پنج مزیت اصلی ارسال پیامک در صنعت خدمات نگاهی بیندازیم:
درخواست تجدید نظر مشتری
مشتریان مایلند از خدمات خشکشویی شما در ازای ارزش های درک شده مانند تمیزی، راحتی یا فناوری بهتر استفاده کنند. سوال این است که چگونه می توانید کسب و کار خود را به مکانی عالی تبدیل کنید که ارزش آن را داشته باشد؟ در میان چندین تکنیک بازاریابی که می توانید استفاده کنید، بازاریابی پیامکی در صدر قرار دارد زیرا مقرون به صرفه و صرفه جویی در زمان است. ارسال پیامک به مشتریان به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند، که در صنعت خدمات بسیار مهم است.
امروزه ارسال پیامک یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی است زیرا می توانید بدون هیچ مانعی با افراد ارتباط برقرار کنید. بازاریابی پیامکی به افراد در هر سنی، قومیت و هر بخش دسترسی پیدا می کند و به لطف افزودن رسانه های تعاملی مانند (MMS)، (GIF) و ایموجی، پیام های متنی بسیار گویا هستند.
فرض کنید مشتری شما صورتحساب لباسشویی خود را بررسی می کند و متوجه می شود که چند لباس گم شده است. آخرین کاری که آنها می خواهند انجام دهند این است که به شما مراجعه کنند و متوجه شوند که موارد گم شده کاملاً آنجا نیستند و آنها آنها را نزد یکی از دوستان خود گذاشته اند. با پیام های متنی، مشتریان شما می توانند اقلام گم شده را بدون مراجعه به خشکشویی بررسی کنند. این نه تنها برای مشتری راحت است، بلکه به آنها نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید. ایجاد اعتماد بین کسب و کار شما و مشتری و افزودن ارزش به خدمات با استفاده از ماهیت شخصی پیام های متنی باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود نرخ حفظ مشتری می شود.
متن آگهی لباسشویی
خشکشویی ها باید استراتژی های تجاری خود را در مواجهه با ناملایمات توسعه دهند و تجربه مشتری را بهبود بخشند. یکی از چالش های اصلی یک کسب و کار خدمات خشکشویی، جذب مشتری است. خشکشویی ها باید ضمن جلوگیری از پذیرش رقبا، مشتریان جدیدی به دست آورند و عوامل متعددی در این تصمیم گیری نقش اساسی دارند. اول اینکه نزدیکی محل شما به محل سکونت یا دفتر مشتری یکی از عوامل اصلی تعیین کننده است.
از مزایای پیامک برای انتقال پیام خود بدون تهاجم به فضای شخصی مشتری استفاده کنید. اگرچه گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، ما شما را تشویق می کنیم که آن را امتحان کنید. با استفاده از استراتژی های ساده برای خدمات خشکشویی، نرخ جذب و حفظ مشتری را افزایش دهید. به استفاده از پیامک به شرح زیر توجه کنید:
اعلان های مجموعه
به این مقاله اشاره کنید