بهترین روش های تبلیغات ارزان برای مشاغل کوچک




معرفی روش های تبلیغاتی ارزان برای مشاغل کوچک با استفاده از پیامک

برخی افراد فکر می کنند که تبلیغات نیاز به بودجه بالایی دارد. اما این تصور کاملاً اشتباه است. شما می توانید تجارت خود را به راحتی از طریق راه های ارزان و مقرون به صرفه تبلیغ کنید. بسیاری از کسب و کارهای کوچک در ابتدای راه خود بودجه زیادی برای تبلیغات گسترده و گران قیمت ندارند. مهم نیست در چه زمینه ای فعال هستید، تبلیغات در ایجاد برند شما بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از روش های تبلیغاتی موثر و در عین حال ارزان، می توانید کسب و کار کوچک خود را به مردم معرفی کنید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. در این مقاله 6 تا از بهترین روش های تبلیغاتی ارزان را به شما معرفی می کنیم. اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و به دنبال رونق آن هستید مقاله زیر برای شما نوشته شده است. در عرض چند دقیقه اطلاعات ارزشمندی دریافت خواهید کرد.

1. شبکه های اجتماعی; تبلیغات ارزان اینستاگرام را لایک کنید

شبکه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارها و راه های تبلیغات رایگان هستند و تاثیر بسزایی بر کسب و کارهای بزرگ و کوچک دارند. استفاده از شبکه اجتماعی به عنوان یک راه حل تبلیغاتی موثر در تجارت برای بسیاری از افراد به ذهن خطور می کند. اما چه کسی می تواند از پتانسیل واقعی این شبکه ها برای تبلیغ برند خود استفاده کند؟ شبکه های اجتماعی بسیار متنوع هستند و اگر بتوانید از تمام رسانه های اسرائیل مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و توییتر استفاده کنید، کسب و کار کوچک شما به سرعت رشد خواهد کرد.

هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی باید اصول بازاریابی را به درستی رعایت کنید و تبلیغات را با برنامه ریزی هدفمند انجام دهید. پست ها و استوری های اولیه در اینستاگرام، نظرسنجی های مختلف و متن های موثر طبق اصول کپی رایتینگ تاثیر زیادی در فروش محصولات و خدمات شما خواهد داشت. همچنین یکی از راه های ساده اما پرهزینه برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، تبلیغات در صفحات دیگر است. به عنوان مثال، با صفحاتی با لینک های بالا مذاکره کنید و از آنها بخواهید که پست ها و داستان هایی در مورد کار و محصولات شما منتشر کنند.

روش های تبلیغاتی ارزان دیگری مانند توزیع بروشور، خرید پنل اس ام اس، هدایای تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارد که در بخش های بعدی به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

توزیع جزوات؛  یکی از روش های تبلیغات موثر در کسب و کار

توزیع جزوات؛ یکی از روش های تبلیغات موثر در کسب و کار

2. توزیع جزوات; مناسب برای تبلیغات در شهرهای کوچک برای مشاغل مختلف

بروشورها کاغذهای کوچکی هستند که اطلاعاتی در مورد هر کسب و کاری به ما می دهند و خدمات و محصولات آن را ارائه می دهند. این روش در گذشته به عنوان یک روش بسیار موثر در تبلیغات محصول مورد استفاده قرار می گرفت و اکثر کسب و کارها از این روش تبلیغاتی استفاده می کردند. امروزه کمتر کسی را می‌بینید که این روش را برکت دهد. البته با کمی خلاقیت باز هم می توانید با یک ماسک توجه مخاطب را به برند خود جلب کنید.

روش تبلیغات از طریق تراکت تقریباً مشابه روش سنتی تبلیغات با تابلوهای پیامکی است. شما با تراکت پیام خود را به مخاطب منتقل می کنید و آنها را تشویق به خرید و استفاده از خدمات و محصولات شما می کنید. با خرید پنل پیامک تبلیغاتی می توانید به صورت پیشرفته و موثرتر در سراسر کشور تبلیغ کنید.

تبلیغات تجاری موثر با هدایای تبلیغاتی

3. هدایای تبلیغاتی; ارزان ترین روش تبلیغات

از دیگر روش های تبلیغاتی موثر در کسب و کار می توان به هدایای تبلیغاتی اشاره کرد. این هدایا تاثیر زیادی در برندسازی دارند و نام شما را در حافظه مخاطبان نگه می دارند. ممکن است فکر کنید که هدایای تبلیغاتی گران هستند و برای مشاغل کوچک مناسب نیستند. اما باید بگوییم که این هدایا بسیار متنوع هستند و شامل محصولات کوچک و ارزان قیمت مانند خودکار تا محصولات الکترونیکی گران قیمت مانند پاور بانک می شود. با صرف بودجه اندک و قرار دادن نام برند و اطلاعات تماس خود روی هدایای تبلیغاتی، فضایی در ذهن مخاطب ایجاد کنید.

در این میان، هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک، برای نمایش خدمات و محصولات خود نیازمند یک وب سایت است. با استفاده از افزونه پنل کاربری وردپرس یک رابط کاربری بسیار زیبا و کاربردی برای کاربران وب سایت خود آماده کنید تا مخاطبان بیشتری جذب آن شوند.

4. استفاده از فاکتور فروش; یکی از راه های تبلیغات رایگان

از فاکتور فروش برای تبلیغ محصولات دیگر استفاده کنید. به این ترتیب وقتی مشتری محصول را خریداری می کند، محصولات مرتبط را در فاکتور فروش درج کنید. به این ترتیب مشتری با سایر محصولات شما آشنا می شود و امکان خرید مجدد برند شما افزایش می یابد. البته در ابتدا باید محصولی را به مشتری بفروشید تا بتوانید محصولات دیگر خود را نیز تبلیغ کنید. برخی از مشتریان حضوری مراجعه نمی کنند و فقط محصولات و فاکتورهای شما را می بینند. در نتیجه گاهی اوقات این روش تبلیغ محصول موثر است.

اگر کسب و کار شما خدماتی است و مشتریان باید از قبل یک قرار ملاقات بگذارند، گزینه ای را برای مشتریان خود در نظر بگیرید تا به صورت آنلاین در وب سایت قرار بگیرند. این کار باعث افزایش چشمگیر مخاطبان شما می شود. افزونه Buckley یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای زمان بندی است. با استفاده از آن در وب سایت به راحتی می توانید نیازهای مخاطبان را برآورده کنید.

5. کسب و کار خود را با حضور در رویدادهای عمومی و شبکه سازی تبلیغ کنید

شرکت در کنفرانس ها و رویدادهای عمومی به شما این فرصت را می دهد که برند خود را به مخاطبان زیادی معرفی کنید. مردم همیشه در مورد کسب و کارهای جدید و تازه کنجکاو هستند. شرکت در رویدادهای عمومی هزینه زیادی برای شما ندارد. با پرداخت مبلغ بسیار ناچیز بستر مناسبی برای معرفی خود و کسب و کارتان خواهید داشت. شرکت در این برنامه ها را از دست ندهید. به میان جمعیت بروید و مخاطبین خود را پیدا کنید. با استفاده از روش های تبلیغاتی مناسب، کسب و کار شما به سرعت رشد خواهد کرد.

6. پنل اس ام اس; ارزان ترین روش تبلیغات و بازاریابی در دنیا

اکنون زمان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات و بازاریابی است. مهم نیست در چه رشته ای هستید. خرید پنل اس ام اس کسب و کار شما را تغییر می دهد. این تکنیک تبلیغاتی بسیار موثر، کارآمد و بهترین راه برای ارتباط با مشتریان است. کسب و کارهای بزرگ و کوچک می توانند از این پنل ها برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد محصولات، خدمات و تخفیف های خود و اطلاع رسانی به مشتریان در مورد هر رویداد جدیدی که در کسب و کار آنها رخ می دهد استفاده کنند. یعنی می توانید با استفاده از روش بازاریابی پیامکی با مشتری ارتباط مستمر برقرار کنید.

برای استفاده هدفمند از پنل های پیامکی می توان از پیامک های تبلیغاتی منطقه ای استفاده کرد. این پیام ها برای مشاغلی مناسب است که خدمات و محصولات آنها محدود به یک منطقه است و نمی توانند به تمام نقاط شهر یا کشور خدمات ارائه دهند. همچنین این پنل ها کاربردهای بسیار دیگری برای وب سایت ها دارند. به عنوان مثال امکان ارسال کد ورود، پیگیری سفارش و … را در اختیار مشتری قرار می دهند. بازاریابی پیامکی یک روش تبلیغاتی بسیار موثر است که همه مشاغل کوچک و در حال رشد به آن نیاز دارند.

بازاریابی پیامکی؛  یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی در دنیا

بازاریابی پیامکی؛ یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی در دنیا

تبلیغات ارزان و موثر با بردهای اس ام اس فراز

از آنجایی که تبلیغات تاثیر ویژه ای در شناخت برند دارد، در این مقاله به بررسی برخی از بهترین روش های تبلیغاتی کم هزینه برای کسب و کارهای کوچک پرداخته ایم. با استفاده از برخی از این روش های تبلیغاتی و بازاریابی، به راحتی می توانید کسب و کار کوچک خود را رونق دهید و در مسیر موفقیت قرار بگیرید. یکی از بهترین روش های تبلیغات در ایران و سایر کشورهای جهان استفاده از تابلوهای پیامک می باشد. با این پنل های ارزان و مقرون به صرفه، مشتریان عادی را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و مخاطبان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

شرکت پرز اس ام اس با ارائه تابلوهای پیامک متنوع امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی کسب و کار خود را تبلیغ کنید و ارتباط مستمر و متمرکز با مشتریان را حفظ کنید. برای خرید این پنل ها با شماره 74853-021 تماس بگیرید. اگر تجربه استفاده از بردهای پیامکی فراز را دارید، لطفاً آن را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.