بازاریابی پیامکی چیست؟ | + مزایا و راهکارهای استفاده از تبلیغات پیامکی

محمد عزیز
ما به عنوان یک شرکت مدت زیادی است که برای یکدیگر پیام ارسال نکرده ایم
50% تخفیف در نوع محصول
کد تخفیف:………….
آخرین تاریخ:…………
شماره تماس شرکت یا لینک سایت

معنی بازاریابی پیامکی

به طور خلاصه بازاریابی پیامکی همان پیامک تبلیغاتی است که معمولاً در اکثر تلفن های همراه دیده می شود. و این بدان معنا نیست که تولید آن کار آسانی است، بازاریابی پیامکی قوانینی دارد که باید رعایت شود و سهل انگاری در انجام آن نتیجه ای نخواهد داشت و حتی باعث عملکرد ضعیف شرکت می شود.

در پایان از تمامی خوانندگان عزیز این مقاله خواهشمندیم در صورت داشتن انتقاد یا نظر آن را در نظرات به اشتراک بگذارند.




امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به خصوص محبوبیت تلفن همراه در بین تمامی افراد جامعه، بازاریابی پیامکی بسیار پاسخگو است.

مزیت استفاده از بازاریابی پیامکی

همانطور که در قسمت بالا ذکر شد، نوشتن کپی خوب نقش مهمی در بازاریابی پیامکی دارد و تنها بخشی از چندین بخش بازاریابی پیامکی است. در این قسمت توضیحاتی در رابطه با یک متن جالب ارائه می کنیم:

  • دو حالت وجود دارد: یا شخص قبلاً اطلاعات خود را در سایت شما به اشتراک گذاشته است یا می خواهید برای اولین بار پیام تبلیغاتی برای آنها ارسال کنید. اگر شخص قبلاً در سایت ثبت نام کرده است، نام او را در ابتدای پیام خود بنویسید، مثلاً «محمدرضا عزیز». اگر برای اولین بار است که می خواهید پیامک ارسال کنید، می توانید پیامک را به صورت «مشتری عزیز»، «دوست عزیز» و غیره شروع کنید.
  • سعی کنید در متن پیامک مودب باشید و از کاراکترهای زیاد در متن پیامک استفاده نکنید و سعی کنید کلمات ناقص ننویسید که از جذابیت متن کاسته و کار شما و هزینه ای که در این راه خرج کرده اید بی ارزش می شود. تخریب خواهد شد. ویران خواهد شد
  • استفاده از نمادها و ایموجی ها بسیار موثر است، بسیاری از مخاطبان فقط پیامک های نوشتاری و طولانی را نادیده می گیرند و همچنین سعی می کنند قسمت عمده پیامک را دور از خطوط دیگر قرار دهند، این به جذب مشتری کمک می کند. این مفید است، به عنوان مثال، اگر می خواهید تخفیفی را در متن پیام لحاظ کنید، از نماد % استفاده کنید.
  • تا الان توانسته اید گام های خوبی بردارید و برای رونق کارتان مهلتی تعیین کنید تا از ارزش کارتان لذت ببرید، یعنی از عباراتی مثل فروش فوری فقط تا آخر هفته یعنی تا 48 آینده استفاده کنید. ساعت و غیره، که مشتری و سعی کنید زیاد طول نکشید.
  • در مرحله آخر باید یک لینک به مخاطب یا مشتری خود بدهید و این لینک در انتهای پیامک شما قرار گیرد که می تواند شماره تماس شرکت یا آدرس اینترنتی باشد. متن پیام طولانی نشود.

در این مقاله سعی شده است تا بازاریابی پیامکی، اینکه شرکت ها و افراد برای فروش محصولات خود به چه چیزهایی نیاز دارند، مورد بحث قرار گیرد، ابتدا در چند خط به تعریف کلی بازاریابی پیامکی و سپس مزیت هایی که بازاریابی پیامکی نسبت به انواع دیگر دارد، پرداختیم. از بازاریابی در مورد هزینه کم، سرعت بالای ارسال پیامک از طریق اینترنت، تبادل اطلاعات بین مشتری و شرکت از طریق پیامک و موارد دیگر صحبت کردیم. خدمات کاملی ارائه شده است و در انتهای مطلب نیز نمونه ای از پیامک های تبلیغاتی با توضیحات کامل ذکر شده است که می تواند برای تمامی افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار را دارند بسیار مفید باشد.

راه حل های مناسب برای بازاریابی پیامکی

دلایل زیادی وجود دارد که بازاریابی پیامکی را بر سایر انواع بازاریابی ترجیح می دهد مانند بازاریابی محدود، بازاریابی الگوریتمی و مواردی از این قبیل، مانند هزینه بسیار پایین پیامک، سرعت ارسال پیامک از طریق اینترنت که با سرعت بالا امکان پذیر است. ارسال و دریافت پیامک بین شرکت به مشتری و غیره مرسوم است.

به دنبال رشد کسب و کار خود هستید؟
ملیپیامک به شما امکان جذب، حفظ و برقراری ارتباط با مشتریان را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از یک دقیقه

این یک نمونه عالی از متن پیامک تبلیغاتی است که بسیار مختصر و مفید است و تمام موارد فوق را برآورده می کند. جمله اول دوستانه است، سپس از یک متن جذاب و گرم برای جذب مشتری استفاده می شود و سپس کد تخفیف و مهلت خرید را ارسال می کنید که مشتری را جذب محصول شما کند.

خلاصه

برای موفقیت در بازاریابی پیامکی باید همه جوانب را در نظر بگیرید وگرنه در این راه شکست می خورید و کسب و کار شما رونق نمی گیرد.

در این بخش قالبی از متن پیامک تبلیغاتی را ارائه می دهیم:

بازاریابی پیامکی چیست؟

ویژگی های یک پیامک جذاب

به طور کلی پیام مکتوب در مورد یک محصول یا ارائه یک شرکت یا برند و … در قالب پیامک به مردم را می توان بازاریابی پیامکی تعریف کرد. در واقع بازاریابی یعنی تولید محصول و ارائه آن به مشتری که برای بازاریابی آن باید ایده و خلاقیت داشته باشد، برای این کار چند راه وجود دارد اما چرا بازاریابی پیامکی را انتخاب می کنیم؟ این به دلیل سادگی این راه و در دسترس بودن آن نسبت به سایر روش های بازاریابی است.

استفاده از بازاریابی پیامکی مزایای زیادی دارد و در مورد هر یک به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

  • همانطور که می دانیم اکثر مردم در خانه تلویزیون یا رادیو دارند و بیشتر تبلیغات از تلویزیون پخش می شود، اما برای افراد فعال و پرمشغله که شغل و حتی کسب و کار دارند، تماشای تلویزیون بیشتر به تماشای فیلم و سریال است. و همچنین کمی زمان می برد، اما تنها وسیله ای که به طور متوسط ​​بیشتر وقت خود را با آن می گذرانیم و همیشه همراه ماست تلفن همراه است و این افراد پیام های دریافتی را می خوانند، پس همین، کافی است بدانید که هیچ رسانه ای مانند پیامک قدرت رقابت را ندارد.
  • نکته دیگر در مورد بازاریابی پیامکی این است که اکثر پیامک ها اعم از تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی در مدت کوتاهی پس از دریافت خوانده می شوند و این امر باعث می شود تا بازاریابان از بازاریابی پیامکی برای هدف مورد نظر خود یعنی انتشار سریع پیام استفاده کنند. مشتریان خود را این بدان معناست که آنها می دانند که سرعت دسترسی به پیامک بسیار سریعتر از سایر وسایل ارتباطی است، مثلا برای برگزاری یک کنفرانس یا یک دوره آموزشی، بهترین و کارآمدترین راه برای اطلاعاتی که نیاز به زمان کمی دارد، ارسال یک پیامک است. پیامک. .
  • نکته مهم دیگر در مورد پیامک این است که می توانید به سرعت لینک و شماره تماس را در آن وارد کنید و در صورت رضایت مردم از محصول شما به سرعت به پیامک شما و یا از طریق لینک شبکه های اجتماعی در گوشی یا وب سایت مورد نظر پاسخ داده و مشاهده کنند. حتی می توانید یک شماره تماس در پیامک خود قرار دهید تا افراد بتوانند با آن شماره با شما تماس بگیرند.
  • نکته بعدی طولانی بودن متن پیام است، حتی اگر کوتاه و مختصر باشد، ارزش بالاتری دارد، اگرچه در ابتدا ممکن است برای بازاریاب ها این یک نقطه ضعف تلقی شود، اما برای مشتریان مزیت محسوب می شود و. مخاطبان مخاطبان دریافت کننده پیامک زمان کافی برای خواندن متن های طولانی پیامک تبلیغاتی را ندارند و به سرعت آن را ترک خواهند کرد، بنابراین این امر در بازاریابی پیامکی حائز اهمیت است.