بازاریابی پیامکی برای چه مشاغلی مناسب است؟ اس ام اس فراز




بازاریابی پیامکی برای چه مشاغلی مناسب است؟

من یک محصول عالی می سازم، خدمات نوآورانه ای ارائه می دهم و نیازی به تبلیغات ندارم. کار من تبلیغات من است. به نظر شما این روش فعالیت راه درستی برای رشد کسب و کار شماست؟ اگر این درست است، چرا حتی کسب و کارهای بزرگ خودشان را تبلیغ می کنند؟ تولید محصول و ارائه خدمات عالی پایه و اساس هر شغلی است. اما اگر خدمات و محصولات را به بازار هدف معرفی نکنیم، چگونه از فعالیت و کار ما مطلع می شوند؟

با توجه به این توضیحات متوجه می شویم که تولید محصولات و ارائه خدمات با کیفیت به تنهایی برای رشد کسب و کار کافی نخواهد بود. هر کسب و کاری برای تبلیغ و جذب مشتریان بیشتر نیاز به تبلیغات دارد. یکی از روش های اصلی تبلیغات، بازاریابی پیامکی است. در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه بازاریابی پیامکی برای چه مشاغلی مناسب است صحبت کنیم تا کسب و کارهای مرتبط با تبلیغات در جهت رشد کسب و کار خود گام بردارند.

بازاریابی پیامکی مخصوصاً برای مشاغلی که می خواهند برند خود را ارائه دهند

مهم نیست که تجارت شما چقدر بزرگ و شناخته شده است، رقبای شما آماده هستند تا فرصتی برای پیشی گرفتن از شما داشته باشند. کم نیستند برندهای بزرگی که به دلیل قرار گرفتن در مسیر اشتباه بازاریابی نامشان دیگر شنیده نمی شود. با توجه به این توضیحات، فرقی نمی کند که یک فروشگاه کوچک خدمات کامپیوتری باشید یا وعده فروش محصولات دیجیتالی. همه مشاغل برای معرفی برند خود به افراد جدید نیاز به تبلیغات گسترده دارند.

یکی از موثرترین و هدفمندترین روش های تبلیغات برند، بازاریابی پیامکی است. با استفاده از روش بازاریابی پیامکی می توانید برای مخاطبان هدف گسترده و بدون محدودیت پیامک ارسال کنید و آنها را از کسب و کار خود مطلع کنید.

بازاریابی پیامکی برای مشاغلی مناسب است که به دنبال روشی مقرون به صرفه برای تبلیغات هستند

بازاریابی پیامکی برای مشاغلی مناسب است که به دنبال روشی مقرون به صرفه برای تبلیغات هستند

یکی از بزرگترین چالش های کسب و کارهای کوچک هزینه تبلیغات است. البته، کسب و کارهای کوچک در ابتدا بودجه کافی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی ندارند. قرار دادن بنر تبلیغاتی در وب سایت های شناخته شده نیز هزینه زیادی خواهد داشت. به طور کلی، شاید کسب و کار شما در سطح تبلیغات بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی نباشد. به عنوان مثال، آیا تبلیغات تلویزیونی برای یک باشگاه کوچک گوشه ای کار می کند؟ البته که نه. پس در چنین شرایطی تکلیف چیست؟

بازاریابی پیامکی را می توان به عنوان ارزان ترین روش تبلیغات انبوه معرفی کرد. صاحبان مشاغل می توانند با پرداخت مبلغی ناچیز نسبت به سایر روش های بازاریابی، تبلیغات گسترده ای برای جذب مشتری از طریق پیامک انجام دهند.

با بازاریابی پیامکی، صاحبان مشاغل می توانند در یک مکان خاص تبلیغ کنند

با بازاریابی پیامکی، صاحبان مشاغل می توانند در یک مکان خاص تبلیغ کنند

بازاریابی پیامکی مبتنی بر مکان یکی از هدفمندترین روش های تبلیغاتی است. با این روش می توانید برای مخاطبینی که در یک منطقه جغرافیایی خاص زندگی می کنند پیامک ارسال کنید.

تبلیغات انبوه در پیامک بر اساس کد پستی

تبلیغات انبوه در پیامک بر اساس کد پستی

با روش ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با کد پستی می توانید برای افرادی که در محله یا منطقه خاصی زندگی می کنند پیامک ارسال کنید. مثلاً در منطقه 6 تهران رستوران باز می کنید. البته حلقه اصلی مشتریان شما افرادی هستند که در این منطقه زندگی می کنند. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید برای ساکنان این مکان پیامک ارسال کنید. این کار به کمک کد پستی که مشترکین هر منطقه در همان سیم کارت ثبت می کنند انجام می شود.

تبلیغات پیامکی گسترده بر اساس دکل ارتباطی

تبلیغات بر اساس دکل ارتباطی نیز در رده بازاریابی پیامکی در یک مکان مشخص قرار می گیرد. تلفن های همراه برای برقراری ارتباط به نزدیک ترین دکل ارتباطی در منطقه متصل می شوند. این ارتباط فرصتی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند تا برای افرادی که از یک دکل ارتباطی خاص در یک مکان خاص استفاده می کنند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. با توجه به این توضیحات بازاریابی پیامکی برای تمامی کسب و کارهایی که قصد تبلیغ در منطقه خاصی از شهر را دارند بسیار کاربردی و ارزشمند خواهد بود.

استفاده از بازاریابی پیامکی برای مشاغلی که می خواهند بر اساس جنسیت تبلیغ کنند

گاهی اوقات تبلیغات به منطقه خاصی از شهر محدود نمی شود. گاهی اوقات لازم است برای صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی پیامک های هدفمندتری برای مخاطبان خود ارسال کنید. به عنوان مثال، یک سالن زیبایی برای زنان را تصور کنید. صاحبان این کسب و کار به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند و قصد تبلیغ دارند. آیا ارسال پیامک به صورت گروهی بدون در نظر گرفتن جنسیت افراد روشی هدفمند محسوب می شود؟ البته که نه؛ زیرا بسیاری از افراد ساکن در این نقطه از شهر مرد هستند. در نتیجه بخش عمده ای از هزینه تبلیغات به هدر می رود.

همین شرایط می تواند در مورد تأسیس باشگاه ورزشی برای مردان نیز اعمال شود. یعنی ارسال پیامک ثبت نام در باشگاه ورزشی آقایان برای خانم ها کاری بیهوده محسوب می شود. بازاریابی پیامکی به کسب و کارها این امکان را می دهد که بر اساس جنسیت خود، پیامک های انبوه را برای مخاطبان هدف خود ارسال کنند.

بازاریابی پیامکی روشی جدید برای کسب و کارهایی است که به دنبال ارتباط مستمر با کاربران هستند

در علم بازاریابی، حفظ مشتری مهمتر از جذب مشتری است. بنابراین، کسب و کارهای کوچک و بزرگ باید همیشه رابطه خود را با مشتریان خود حفظ کنند. در چنین شرایطی می توان ارسال پیامک را یکی از موثرترین روش های ارتباط با مشتری معرفی کرد. چنین پیامکی می تواند در مورد آرزوهای تولد، تشکر از خرید، تخفیف های ویژه و جشنواره های فروش باشد. هرچه کیفیت این پیام ها بالاتر باشد، رابطه بین مشتری و کسب و کار مورد نظر قوی تر می شود. با توجه به این توضیحات می توان بازاریابی پیامکی را به عنوان یکی از موثرترین روش های ارتباط مفید با مشتریان معرفی کرد.

بازاریابی پیامکی هوشمند و موثر با سامانه پیامکی فراز

بازاریابی پیامکی هوشمند و موثر با سامانه پیامکی فراز

با خواندن این مقاله اکنون به خوبی می دانید که بازاریابی پیامکی برای کدام کسب و کارها مناسب است. به یاد داشته باشید که کسب و کار جدید یا قدیمی فرقی نمی کند. فرقی نمی کند که یک کسب و کار کوچک باشد یا بزرگ، هر کسب و کاری برای رشد و جذب مشتریان بیشتر به بازاریابی پیامکی نیاز دارد.

اگر برای رونق کسب و کار خود به پنل پیامکی نیاز داشتید فراز اس ام اس مزایای ویژه ای برای مشتریان خود دارد. شما می توانید با مراجعه به صفحه پنل های پیامک فراز اس ام اس انواع سیستم ها را مشاهده و خریداری نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه خرید و استفاده از تابلوهای پیامک، سوالات خود را با کارشناسان ما با شماره تلفن 02174853 در میان بگذارید، کارشناسان پیامک فارز آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی شما در خرید سامانه پیامکی مناسب برای کسب و کار شما هستند.