ارسال پیامک طبق الگو با تخفیف ویژه + فیلم آموزشی


ارسال پیامک بر اساس الگوها مهمترین گزینه تابلوهای پیامک است. شما می‌پرسید چرا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کد مجوز تلفن همراه در ورزش 3: 618193
varzesh3.com

احتمالاً همه ما پس از ورود یا ثبت نام در وب سایت های بزرگی مانند ورزش 3، آنتنا، دیجی کالا یا وب سایت های مختلف، پیامکی مشابه نمونه اس ام اس فوق دریافت کرده ایم.

مطمئناً در بین شماره تلفن های مشتریان شما وضعیتی به نام لیست سیاه ارتباط وجود دارد و پیامک از خطوط عادی (تبلیغات) برای آنها ارسال نمی شود. برای ارسال پیامک به همه مشتریان، تنها راه حل موجود ارسال پیامک با استفاده از یک الگو (یا الگو) است.

ارسال پیامک با استفاده از الگو چیست؟

یک الگو، الگو یا قالب یک پیام متنی در واقع یک پیام متنی از پیش تعریف شده است که ممکن است بارها در طول روز از طریق وب سایت، برنامه و سیستم شما به طور کلی ارسال شود. البته برای درک بهتر دو مثال در زیر برای شما آورده ام. در صورت تمایل می توانید از آنها در وب سایت خود استفاده کنید.

سلام سارا عزیز
کد تایید عضویت در باشگاه مشتریان گلدن بوو شما 6350 است.
به پاپیون خوش آمدید!

مشتری عزیز
سفارش شما با شماره رهگیری 439807 ارسال شد با تشکر

در فیلم آموزشی صفحه ملی پیامک آپارتات نحوه استفاده از ارسال پیامک با استفاده از الگوها را به تفصیل توضیح داد.

سفارشی کردن پیامک با ارسال الگوها

همانطور که مشاهده می کنید دو پیامک فوق دارای ویژگی یکسانی هستند که ماهیت شخصی آنهاست. به عنوان مثال در مثال اول یک پیامک با نام مشتری برای او ارسال کردیم یا در مثال دوم یک کد ویژه برای خرید او ارسال کردیم.

این پیامک ها بر اساس الگو ارسال می شوند. حالا معنی اون چیه؟ یعنی برای هر کدام از این پیامک ها الگوی خاصی تعریف شده است. به عنوان مثال، مورد اول را در نظر بگیرید.

الگوی کلی اولین پیامک به شرح زیر است:

سلام {0} عزیز؛
کد تأیید عضویت در باشگاه مشتریان Golden Bowtie شما {1} است.
به پاپیون خوش آمدید!

همانطور که می بینید، برای هر گونه اطلاعات شخصی مانند نام و کد فعال سازی (که برای هر کاربر متفاوت است)؛ یک متغیر تعریف کردیم.

با تنظیم این متغیر دیگر نیازی به ارسال پیامک برای هر مشتری به صورت جداگانه بر اساس نام او نیست. بر اساس این الگو، سیستم به صورت خودکار برای تمامی مشتریان شما پیامک ارسال می کند.

چرا باید از ارسال از قالب یا الگو استفاده کنیم؟

چه دلیلی مهمتر از مشتری مداری است؟
بدیهی است که پیام‌های PBA مانند ثبت سفارش، کد جزر و مد، تغییر وضعیت سفارش محصول، ردیابی ایمیل و غیره پیامک تبلیغاتی محسوب نمی‌شوند، بنابراین نه تنها کسی را آزار نمی‌دهند. در عوض، به نظر می رسد که آنها برای حفظ رضایت مشتری و همچنین تصویر کسب و کار شما کاملاً اجباری و ضروری هستند. (البته لازم به ذکر است که ارسال پیامک تبلیغاتی نیز راه و رسم خاص خود را دارد.)مزایای ارسال پیامک از طریق الگوها

ما در بازاری کار می کنیم که تعداد فروشندگان از تعداد مشتریان بیشتر است! بنابراین هر لحظه ممکن است مشتری شما پس از مشاهده خدمات بهتر رقیب، برگردد و محصول شخص دیگری را بخرد.

بنابراین استفاده از ابزارهایی مانند پنل اس ام اس و وب سرویس پیامک برای جلب رضایت مشتری و تسهیل فرآیند خرید بسیار ضروری است تا از رقابت عقب نمانید. (اگر در زندگی خود کلمه سرویس اینترنت را نشنیده اید، مقاله سرویس اینترنت پیام کوتاه چیست را مطالعه کنید.)

جدا از این که از همه مهمتر است؛ دلایل دیگری برای استفاده از پیامک بر اساس الگویی که در زیر ذکر کردم وجود دارد.

ارسال پیامک با استفاده از الگوهای لیست سیاه مخابراتی

عموما برای کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند و جزو لیست سیاه هستند نمی توان پیامک فرستاد.

اما از آنجایی که ما خط خدمات پیامکی را بر اساس الگو در اختیار شما قرار می دهیم. می توانید از سد لیست سیاه عبور کنید و پیامک های لازم (مانند پیامک وضعیت سفارش) را برای همه مشتریان خود ارسال کنید.

سرعت بالای ارسال پیامک بر اساس قالب

از آنجایی که خطوط خدمات می توانند از لیست سیاه عبور کنند، به شدت نظارت می شوند تا پیامک های تبلیغاتی جابجا نشوند و مزاحمتی برای کاربرانی که در لیست سیاه نیستند ایجاد نکنند.

مزایای ارسال پیامک از طریق الگوها

به همین دلیل هر بار که بخواهید پیامکی با این خطوط برای مشتری ارسال کنید، با تاخیر چند دقیقه ای مواجه خواهید شد.

این تاخیر برای این است که متن پیامک (در صورتی که پنل شما میلی پیمک باشد) را بررسی کنیم تا در صورت نداشتن محتوای تبلیغاتی به دست مشتری برسد.

حالا اگر بیایید برای اس ام اس خود یک الگو تعریف کنید این الگو یک بار تایید می شود و تمام. این بدان معناست که لازم نیست هر بار که کار خود را ارسال می کنید منتظر تأیید باشید.

ارسال پیامک مانند کد فعال سازی بسیار ضروری است. (مشتری در میانه مراحل ثبت نام منتظر دریافت کد فعال سازی و ادامه زندگی خود است!)

ارسال مطمئن تر از چاپ است

اکثر مشتریان پنل اس ام اس با خط خدماتی که برایشان مهم است پیامک می فرستند و می خواهند به تمام مخاطبینشان برسد.

بنابراین ارسال صحیح و مطمئن این نوع پیامک ها در اولویت کار مشتری و همچنین اولویت سامانه های پیامکی است. بنابراین سیستم ها معمولا از تمام توان خود استفاده می کنند تا خدای ناکرده وقفه ای در این کار ایجاد نشود و همه چیز مطابق میل مشتریانشان پیش برود.

خط سرویس بدون نیاز به سفته

به عنوان یک قاعده کلی برای سرویس خطوط و استفاده از آنها باید سفته و سایر اسناد بین 200 تا 500 میلیون ریال با توجه به شرایط خدمات خطوط ارسال شود. پس از ارسال این مدارک، 2 تا 6 ماه طول می کشد تا خط شما پردازش شود!

خط خدمات بدون سفته

اما با استفاده از ارسال پیامک با استفاده از قالب، نیازی به ارسال مدارک خاص و دو ماه صبر نیست. ارسال پیامک با استفاده از الگو در کمتر از یک ساعت آماده استفاده است.

خوب، وقتی مزایای ارسال بر اساس الگو را فهمیدیم و واحد تئوری را طی کردیم. وقت رفتن به واحد عملی است.

مراحل اولیه پیکربندی و ارسال اس ام اس بر اساس الگو

برای اینکه بتوانید اس ام اس خود را بر اساس یک الگوی خاص و کاملا خودکار ارسال کنید. ابتدا باید یک وب سایت یا اپلیکیشن برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

اگر وب سایت دارید می توانید همین الان ثبت نام کنید و پس از انتخاب پنل پیامک مورد نظر، طبق قالب برای تمامی مشتریان خود پیامک ارسال کنید. برای شروع به تصویر زیر مراجعه کنید.

پس از ورود به پنل خود، از قسمت ویژگی ها به لیست ویژه بروید. برای افزودن یک لیست ویژه جدید روی گزینه کلیک کنید.

بخش درج لیست ویژهدر پنجره پاپ آپی که باز می شود، عنوان دلخواه را تایپ کنید. (به عنوان مثال، اگر پیامک مربوط به فعال سازی ثبت نام باشد، می توانید عنوان را به عنوان ثبت نام مشاهده کنید.)

از لیست کشویی نوع را برای گزینه لیست سیاه وارد کنید، لیست گیرندگان و لیست ارسال خالی است، در نهایت تغییرات را ثبت کنید.

درج پیام های متنی بر اساس الگوها

قالب را وارد کنید و از قالب شروع به ارسال پیامک کنید

برای افزودن قالب پیامک از قسمت Special Tools سرویس Web Service را انتخاب کرده و گزینه Add New Text را بزنید.

ارسال پیامک را با استفاده از یک الگو وارد کنید

پنجره ای برای شما باز می شود که می توانید متن مورد نظر را در قسمتی که علامت زدم تایپ کنید.

با استفاده از یک الگو پیامک ارسال کنید

در قسمت Special List، لیست سیاهی را که قبلا ایجاد کرده بودید از منوی کشویی انتخاب کنید. در قسمت عنوان باید نام دلخواه خود را انتخاب کنید.

ایجاد قالب مناسب برای ارسال پیامک

اجازه دهید موضوع را با مثالی از کسب و کارم کمی باز کنم تا بتوانید نحوه نوشتن پیامک را بهتر درک کنید.

مشتری عزیز فاطمه احمدی
سفارش شما با کالا گردنبند کفشدوزک با نگین آبی در تاریخ 1400/06/01 ثبت شده است.
از خرید شما متشکرم
zarzar.ir

خب الان میخوام همون متن رو به صورت قالب تو برد اس ام اسم ثبت کنم.
ابتدا باید متغیرهای این متن را مشخص کنیم. (متغیرها اطلاعات شخصی هستند که برای هر مشتری تغییر می کنند.)

در اینجا متغیرهای ما هستند:

فاطمه محمدی = نام مشتری

گردنبند لیدی باگ نگینی = نوع محصول

06/01/1400 = تاریخ

حالا همانطور که قبلا برای شما توضیح دادم برای هر متغیر یک معادل می بینیم. (حتما به ترتیب و شماره گذاری این متغیرها دقت کنید.) بنابراین متن شما به این صورت خواهد بود:

مشتری عزیز {0}
سفارش شما با کالا {1} در تاریخ {2} ثبت شده است.
از خرید شما متشکرم
zarzar.ir

حال متن اس ام اس را مطابق تصویر زیر وارد می کنم. (توجه داشته باشید که URL باید در انتهای متن شما باشد.)

متن را وارد کنید

با کلیک بر روی گزینه تایید، متن پیامک یا قالب شما به صفحه وب سرویس اضافه می شود.

پس از ثبت متن، یک کد منحصر به فرد به آن متن اختصاص داده می شود. با استفاده از آن می توانید در افزونه های مختلف در وردپرس و همچنین مستقیماً از وب سرویس خود پیامک ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که وضعیت الگوی شما تایید شده است. در غیر این صورت، وب سرویس ابزار، پیامک را ارسال نخواهد کرد.

کد الگو و حالت متن

شرایط دریافت سرویس ارسال با استفاده از قالب در صفحه وب سرویس قرار دارد.

ارسال پیام های متنی بر اساس الگوها با استفاده از وب سرویس

پس از خرید هر یک از پنل های میلیپیام، امکان استفاده از وب سرویس ابزار به شما داده می شود. برای استفاده از وب سرویس کافی است نام کاربری و رمز عبور خود را در پنل پیامک وارد کنید. برای ارسال پیامک که در بالا در پنل تعریف کردیم باید کد متنی که در تصویر مشخص کردم را وارد کنید.

ارسال پیامک بر اساس الگوها با استفاده از افزونه های SMS

یک سری افزونه مانند افزونه WooCommerce SMS یا افزونه Digits وجود دارد که می توانید آنها را در وردپرس نصب کنید و بر اساس الگوها برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

به عنوان مثال، با افزونه Digits می توانید یک کد فعال سازی برای ثبت نام برای مشتریان خود ارسال کنید.

در زیر لیستی از تمام افزونه های پیامک وجود دارد که می توانید از آنها برای سفارشی سازی پیامک های خود بر اساس الگو استفاده کنید.

پلاگین های سازگار برای ارسال اس ام اس با استفاده از قالب

ارسال پیامک از طریق قالب برنامه نویسی

برای ارسال پیام های متنی مبتنی بر الگو به هر یک از زبان های خاص اینترنت، می توانید از کدهای نمونه در صفحه آموزش پیامک سرویس ملی اینترنت استفاده کنید. همچنین کدهای مثال b Github ملی پیامک یک قالب برای ارسال وجود دارد.

اخرین حرف

هر یک از مکمل هایی که در بالا ارائه کردم، ب آزمایشگاه ملی پیامک آنها برای دانلود در دسترس هستند و شما می توانید نحوه نصب و ارسال پیام های متنی مبتنی بر الگو را برای هر یک از این افزونه ها بیاموزید و با الگوی منحصر به فرد خود به مشتریان پیامک ارسال کنید. در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل ثبت نام و استفاده از پیامک الگو، حتما با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.