ارسال پیامک انبوه و نکاتی که باید بدانید


در دنیای شلوغ امروزی، جلب توجه مردم کار آسانی نیست. فرض کنید شما یک کسب و کار دارید و می خواهید آن را به مشتریان خود معرفی کنید. در چنین شرایطی می توان از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده کرد. برخی از افراد از تبلیغات تلویزیونی استفاده می کنند و برخی روش هایی مانند بنر و بیلبورد را امتحان می کنند.

به هر طرف که نگاه کنید، افرادی را خواهید دید که روی گوشی های هوشمند خود کار می کنند. اگر بتوانید از این به نفع خود استفاده کنید، بدون شک سر و گردن بالاتر از رقیب خود خواهید بود. در اینجا کیک یک روش تبلیغاتی قدیمی نامیده شد ارسال پیامک انبوه هزینه ها

اگرچه برخی معتقدند ارسال پیامک تبلیغاتی دیگر مفید و موثر نیست، اما آمارهای موجود خلاف این را نشان می دهد. در ادامه سعی می کنیم این موضوع را بررسی کنیم و ببینیم که ارسال پیامک انبوه چگونه می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و پیام تبلیغاتی شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب برساند.

ارسال پیامک روشی منحصر به فرد برای به دست آوردن قلب مشتریان است

قبل از اینکه بخواهیم جنبه های مختلف پیامک انبوه را بررسی کنیم باید مزیت های این روش را بشناسیم و بتوانیم مزایای آن را از سایر روش های تبلیغاتی که در اطراف خود می بینیم تشخیص دهیم. با وجود پیشرفت تکنولوژی و رشد روزافزون آن، تمایل مردم به استفاده از پیامک هنوز کاهش نیافته است.

بنابراین استفاده از گوشی های هوشمند می تواند فضای رقابتی منحصر به فردی را برای کسب و کارها فراهم کند. اجازه دهید مزایایی را که ارسال پیامک انبوه برای شما به ارمغان می آورد را با هم مرور کنیم.

پیام های شخصی را می توان ارسال کرد

هیچ چیز بدتر از این نیست که مخاطب خود را پیدا کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید و سپس آنها را رها کنید. این روزها مخاطبان شما بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه ویژه دارند. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که با توجه به توسعه فناوری های مختلف و پیام های تبلیغاتی ارسال شده به آنها، دامنه توجه مخاطبان به شدت کاهش یافته است.

اگر می‌خواهید هوشمندانه عمل کنید و ذهن مخاطبان خود را به دست آورید، باید پیام‌های متناسب و هدفمند برای آنها ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق اینترنت شما را در رسیدن به چنین هدفی یاری می کند.

دفعه بعد که می خواهید پیام تبلیغاتی خود را بنویسید، نام گیرنده را جلوی پیام بنویسید یا تولدش را به او تبریک بگویید و برای او هدیه و تخفیف ویژه در نظر بگیرید. مطمئن باشید که با این روش می توانید راحتتر از قبل با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

رسیدن به مخاطب بسیار ساده است

اگر می خواهید پیام خود را در کسری از ثانیه برسانید، از پیامک انبوه استفاده کنید. به این ترتیب پیام شما به سرعت روی صفحه گوشی ظاهر می شود و توجه مخاطب را به خود جلب می کند.

هزینه های شما بسیار کاهش می یابد

هیچ کسب و کاری بودجه بازاریابی نامحدودی ندارد. این روزها که اکثر مردم به دلیل مشکلات با کسری بودجه و موانع مالی مواجه هستند، یافتن راهی ارزان و موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان بسیار مهم است. ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از این روش هاست. در این شرایط با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت خواهید کرد.

ایجاد یک پیام آسان است

زمانی که از خدمات ارسال اس ام اس استفاده می کنید، به راحتی می توانید پیامی را که در ذهن دارید ایجاد کرده و به دست مخاطبان برسانید. همین سادگی کار باعث می شود که برای برقراری ارتباط با مشکل زیادی مواجه نشوید و مسیر شما را برای رسیدن به مخاطب هموارتر کند.

می توانید برای ارسال پیام برنامه ریزی کنید

یکی از مشکلات روش های مختلف تبلیغات، عدم برنامه ریزی برای دستیابی به مخاطب است. هنگامی که انتخاب می‌کنید پیامک را از طریق اینترنت ارسال کنید، می‌توانید پیام خود را زمان‌بندی کنید و آن را در زمان خاصی ارسال کنید و مخاطب خاصی را هدف قرار دهید.

روش ارسال پیامک در اینترنت چیست؟

خوب حالا که کمی از مزایای پیامک انبوه مطلع شدیم، می توانیم به سراغ موضوعات دیگر برویم و ببینیم چگونه می توانیم از این روش به نفع خود استفاده کنیم. ارسال پیامک تبلیغاتی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. کافیست ما را انتخاب کنید و یکی از خدمات ما را خریداری کنید. پس از خرید سرویس، شماره ای به شما اختصاص داده می شود که با آن می توانید پیام خود را به صورت آنلاین و از طریق بستر موجود برای مخاطبان ارسال کنید.

اگر تصمیم به ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت دارید، چند نکته را در نظر داشته باشید. قبل از نوشتن پیام خود، در مورد مخاطبان خود به خوبی تحقیق کنید. آیا مخاطبان خود را می شناسید؟ آیا از علایق و انگیزه های او اطلاع دارید؟ آیا می دانید او به چه چیزی نیاز دارد و چه می خواهد؟ با شناخت مشتری می توانید رابطه سازنده تری با او ایجاد کنید و پیام خود را برای آنها ارسال کنید.

در مرحله بعد، باید به درستی درک کنید که چه زمانی باید پیامک ارسال کنید. هر کسب و کاری بسته به حوزه ای که در آن فعالیت می کند مخاطبان خاصی دارد. برخی از مخاطبان در زمان‌های صبح فعال‌تر هستند و برخی نیز زمان‌های بعدازظهر را برای پیام‌های تلفن خود انتخاب می‌کنند. این وظیفه شماست که با استفاده از روش های مختلف مانند تست A/B زمان مناسب برای ارسال پیامک را بیابید.

چگونه پیام های تبلیغاتی جذاب برای مخاطب بنویسیم؟

هنگامی که مخاطبان خود را شناختید و زمان ارسال پیام را پیدا کردید، باید شروع به نوشتن متن پیام کنید. اگر می دانید متن پیام چقدر در موفقیت تبلیغات شما موثر است، شکی نیست که آن را نادیده نخواهید گرفت. راه های مختلفی برای نوشتن یک پیام موثر و جذاب وجود دارد. در ادامه سعی می کنیم این روش ها را با هم به اختصار بررسی کنیم.

تا حد امکان کوتاه بنویسید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این روزها دامنه توجه مردم به شدت کاهش یافته است. خود را درگیر پروژه های بی شماری برای تکمیل ببینید.

در چنین شرایطی حوصله خواندن پیام های طولانی را ندارید. مخاطبان شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر می خواهید پیامک انبوه بفرستید، یک متن کوتاه و جذاب تهیه کنید.

ایجاد حس فوریت در مشتری

یکی از ترفندهای تبلیغاتی که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، ایجاد حس فوریت است. حتماً از خود می‌پرسید که معنای اضطرار چیست؟ این احساس زمانی در مخاطب ایجاد می شود که کمبودی به او یادآوری شود.

برای مثال سعی کنید تاریخ خاصی را در نظر بگیرید و به او بگویید که پس از این تاریخ دیگر محصول خود را با تخفیف زیاد عرضه نخواهید کرد. حالا مخاطب کمبود وقت را احساس می کند و با اشتیاق بیشتری به سراغ شما می آید.

متن پیام خود را به سادگی بنویسید

همه مشتریان شما از یک گروه نیستند. هرکسی دغدغه ها و نیازهای خودش را دارد. برخی افراد ممکن است به متون پیچیده علاقه نداشته باشند. در این شرایط بهتر است یک متن ساده بنویسید و پیام خود را به راحتی به او برسانید.

از مشتری بخواهید کاری انجام دهد

وقتی پیام تبلیغاتی خود را به مشتری تحویل می دهید، همیشه باید یک قانون ساده را به خاطر بسپارید. از او بخواهید کاری انجام دهد. در دنیای بازاریابی، این قانون به عنوان یک فراخوان برای اقدام شناخته می شود. به عنوان مثال، می توانید از او بخواهید که از وب سایت شما بازدید کند یا با شماره ای که ارائه کرده اید تماس بگیرد.

در متن پیام خود از کلمات متقاعدکننده استفاده کنید

برخی از کسب و کارها نحوه استفاده از کلمات را به خوبی نمی دانند. کلمات حیات دارند و می توانند جادو کنند. به یاد داشته باشید که شما هستید که می توانید با کلمات جادو کنید و قلب مخاطب را بدزدید. از کلمات متقاعد کننده و جذاب در متن پیامک به صورت انبوه استفاده کنید تا اثربخشی آن دوچندان شود.

امکاناتی که استفاده از پیام انبوه در اختیار شما قرار می دهد

تا به حال سعی کرده ایم موارد مختلفی را در مورد تبلیغات پیامکی تست کنیم. اگر فردی کنجکاو باشید، بدون شک سوالات مختلفی در ذهنتان خواهد بود. یکی از سوالات متداول این است: در پنل پیامک تبلیغاتی چه امکاناتی وجود دارد؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را به طور کامل بررسی کنید، با ما همراه باشید.

کد فعال سازی پیامکی

یکی از امکانات مهمی که پیامک انبوه در اختیار شما قرار می دهد ارسال پیام کد فعال سازی است. فرض کنید یک کاربر قصد دارد در وب سایت یا برنامه شما ثبت نام کند. تمام مراحل ثبت نام به خوبی پیش می رود. حال برای تکمیل این فرآیند باید پیام فعال سازی برای او ارسال شود. شما می توانید این کار را به راحتی با کمک پنل اعلان انجام دهید.

پاسخ خودکار به پیام ها

اگر بخشی از یک تجارت شلوغ هستید، قطعا زمان زیادی ندارید. در این حالت می توانید از قابلیتی به نام Auto Reply استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید یک پاسخ از پیش تعیین شده برای مخاطب خود ارسال کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

ارسال پیام بر اساس منطقه و مکان مخاطب

وقتی صحبت از تقسیم بندی مشتریان به گروه های مختلف می شود، روش های مختلفی به ذهن خطور می کند. یکی از ساده‌ترین راه‌های تقسیم‌بندی، دسته‌بندی مشتریان بر اساس موقعیت مکانی آنها است.

به عنوان مثال، می توانید آنها را بر اساس شهری که در آن زندگی می کنند طبقه بندی کنید یا منطقه محل سکونت آنها را هدف قرار دهید. فقط در این حالت می توانید پیام های شخصی ارسال کنید. اکثر خدمات ارائه دهنده پیامک انبوه این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهند.

مسابقه و نظرسنجی از طریق پیامک

آیا تا به حال خواسته اید نظر مشتری خود را در مورد محصول یا خدمات خاصی بدانید؟ برای این کار از چه روش هایی استفاده کردید؟ اگرچه روش های مختلفی برای برگزاری مسابقه و نظرسنجی وجود دارد، اما استفاده از پیامک انبوه یکی از بهترین و آسان ترین روش هاست. در این حالت می توانید با کمترین هزینه به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید، نظر آنها را جویا شوید یا مسابقه ای برگزار کنید.

ارسال پیام بر اساس مشاغل

اگر کسب و کاری دارید که خدمات آن بر اساس گروه های کاری مختلف متفاوت است، استفاده از این قابلیت می تواند برای شما بسیار مفید باشد. اگر می خواهید بهترین استفاده را از این ویژگی داشته باشید، پست های خود را بر اساس مشاغل مختلف دسته بندی کنید و هر پست را به مخاطب خاصی تحویل دهید.

دارای خط اختصاصی

یک خط اختصاصی به شما کمک می کند تا خود را از رقبای خود متمایز کنید و تصویر بهتری از برند خود در ذهن مخاطب ایجاد کنید.

ارسال با کد پستی

با کمک کدهای پستی که در اختیار دارید، می توانید مخاطبان خود را هدف قرار دهید و تبلیغات مناسب تری ارسال کنید.

اخرین حرف

در دنیای شلوغ امروز، کسب و کارهایی که از روش های مختلف تبلیغاتی برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده می کنند، برنده خواهند شد. یکی از روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه که اکثر کسب و کارها آن را نادیده می گیرند، تبلیغات پیامکی انبوه است. در این مقاله سعی کردیم به اختصار مزایای این روش را بشناسیم و ببینیم استفاده از آن چه امکاناتی را فراهم می کند.

اگر شما هم می خواهید از ارسال پیامک انبوه نتایج خوبی بگیرید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۱ میانگین: ۵]