به عنوان مثال، شما متن زیر را ارسال می کنید:
بنده » نام و نام خانوادگی با کد انتخابات
چرا باید از سامانه پیامکی انتخابات 1400 استفاده جدی کرد؟
در 2 انتخابات گذشته به طور میانگین 200 میلیون پیامک ارسال شده است. بسیاری از نمایندگان حاضر برای ارسال پیامک در طول انتخابات کمک دریافت کردند. چرا؟ مقاله را بخوان
آیا هزینه ارسال پیامک در زمان انتخابات انجام می شود؟
سلام شهروند عزیز؛ من امیر حبیبی نماینده انتخابات 1400 هستم
کد انتخاب: 3846754
با هر یک از روش های فوق که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، می توانید به طیف گسترده ای از مخاطبین دسترسی پیدا کنید. ارسال پیامک در زمان انتخابات هدف

ما در اس ام اس سفید بیش از 10 سال است که در ایام انتخابات با شما همراه بوده ایم. تیم پشتیبانی حرفه ای ما در هر مرحله از صبح تا عصر همراه شماست. برای اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید
شهروند گرامی؛ صلح و احترام
هنگام استفاده از این ویژگی، به شهرهای بزرگ دارای کد پستی و همچنین تمام شهرها و شهرستان های یک شهرستان دسترسی کامل دارید. همچنین می توانید فیلتر شماره تلفن همراه مورد نظر را برای ارسال خود اعمال کنید، به عنوان مثال می توانید تعیین کنید که فقط 915 شماره با کد 130 پیام شما را دریافت کنند.
روش های مهم و موثر برای تبلیغات پیامکی در انتخابات
تصور کنید یکی از برنامه های تبلیغاتی شما پخش شام در منطقه شهرتان است. شما یک پوستر و یک غرفه در منطقه خاص نصب می کنید و کارکنان شما ضمن آشنایی با شهروندان، غذا توزیع می کنند.
لیست تمامی اعضای این ائتلاف را از لینک زیر مشاهده کنید:
رهگذران غذا را دریافت می کنند و یک بار نام شما را صدا می زنند. حتی ممکن است دفترچه ارتقای شما را دریافت کنند.
همانطور که در مقاله، راهنمای کامل و به روز شده است 1400 آگهی انتخاباتی به اهمیت بسیار زیاد ارسال پیامک اشاره کردیم، در این مقاله در مورد روش های موثر به صورت ساده و کامل صحبت خواهیم کرد. انتخاب پیامک ما می خوانیم.
حدود 1400 کاندیدای شوراهای شهر و روستا برای ارسال پیامک و تبلیغات انبوه در انتخابات باید تماس های خود را بر اساس سمت های مختلف دسته بندی کنند.
شما می توانید تنها یک منطقه را در هر وعده انتخاب کنید.
در این قسمت ابتدا متن پیامک را بنویسید و روی دکمه Next Step کلیک کنید.

اکنون می توانید در 3 روز آینده کمک کنید سامانه پیامکی ویژه با ارسال پیام به کسانی که از این منطقه گذشتند تا روز انتخابات یادشان بماند.
لطفاً به من فرصت ارسال کنید تا عرضه مرغ و گوشت در شهرمان بهتر شود.
قیمت پایین در مقابل حجم حمل و نقل بالا! نرخ پیامک در مقایسه با تبلیغات کلیکی یا تبلیغات رسانه های اجتماعی بسیار پایین است. این را به نرخ باز شدن بالای 98 درصد تبدیل کنید. چرا از این روش به طور جدی و گسترده استفاده نمی کنید؟!
نکات طلایی برای موفقیت بالا در ارسال اس ام اس در انتخابات
بهترین نمونه ها را یاد بگیرید متن انتخاب های پیامکی در زدن!
چه مواردی را در پیامک اعلام می کنیم؟

شهروند گرامی؛ قرار شد با نامزدهای «نام کاندیداها» ائتلافی تشکیل شود تا در اجرای برنامه های آتی متحد باشیم.
مقاومت بالا. همچنین پیامک هایی که ارسال می کنید تا روز رای گیری روی تلفن همراه گیرنده باقی می ماند. یعنی اگر به اندازه کافی جذاب باشید، حتماً هنگام رای دادن کد انتخابات شما را از روی اس ام اس ثبت می کند.
نام و نام خانوادگی؛ کد انتخابات
شکوفایی استعداد کودکان شهرمان به همت برنامه مکتوب نام و خانواده
این مقاله را نشان می دهد
در این پیامک کاندیدای انتخابات در واقع مخاطب را به صفحه دیگری منتقل می کند. این صفحه می تواند یک کانال/گروه تلگرام یا واتس اپ یا به صورت حرفه ای تر، یک صفحه وب باشد.
نامزدها با برنامه های تبلیغاتی، معمولا برای اطلاعیه انتخابات آنها اس ام اس را با اهداف زیر ارسال می کنند:
مثلا:
- نقشه و موقعیت جغرافیایی را از گوگل ارسال کنید
- ارسال بر اساس منطقه و کد پستی (مثلا منطقه 4 تهران)
- پست بر اساس مشاغل و اصناف
- ارسال برای افرادی که در 7 روز گذشته از منطقه عبور کرده اند
- و..
ارسال دکل Irensel; اطلاع رسانی به رهگذران در خیابان
ارسال از گوگل مپ برای تعدادی از شهرهای بزرگ از جمله ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران، زنجان، دسپول، شیراز، کوم، کرج و مشهد مشخص شد.
اطلاعیه شرکت در انتخابات | بیانیه اهداف |
اعلام رسمی اتحاد و همکاری | افزایش آگاهی از برنامه های اجرایی پس از پیروزی در انتخابات |
کد و نام انتخاباتی چند روز اخیر را به خاطر بسپارید | دعوت به عضویت در گروه های تلگرام و واتس آپ انتخابات |
پیامک زیر می تواند ائتلاف شما با سایر کاندیداهای شورای شهر و روستا را اعلام کند:
اولین دلیل تاثیرگذاری بالای آن است. این روزها همه تلفن همراه دارند. بر اساس آمار، نرخ باز شدن پیام های مربوط به انتخابات بالای 98 درصد است. در هیچ یک از روش های تبلیغات انتخاباتی این سطح از مشاهده و درگیر شدن با پیام را نخواهید داشت.
در مرحله دوم، پس از چند روز، داوطلب می تواند طرح خود را به مخاطبان ارائه دهد:
احساس مثبتی را که کارمندان این حوزه با دریافت این پیامک به شما دست می دهند را تصور کنید! بدون شک چنین اهدافی خواهید داشت برنده انتخابات او از دیگران نزدیکتر خواهد بود.