آموزش ارسال لینک (وب سایت، اینستاگرام و …) به صورت متن پیامکی


یک لینک در پیامک ارسال کنید

روش های قدیمی بازاریابی از بین رفته است. اکنون بازاریابان به ابزارهای مختلف دسترسی دارند. از سوی دیگر، مشتریان انتظار دارند که کسب و کارها بهترین تجربه را برای آنها فراهم کنند. بازاریابی پیامکی یکی از روش هایی است که امروزه برای بازاریابی با اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این زمینه ارسال لینک در متن پیامک اهمیت پیدا می کند زیرا به سرعت مخاطب را به مسیر خرید هدایت می کند. در ادامه این مقاله با ایده پردازان همراه باشید تا نحوه ارسال لینک از طریق پیامک و مزایای آن را به شما آموزش دهیم.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیام های بازاریابی از طریق پیامک است. نمونه های رایج بازاریابی پیامکی عبارتند از:

  • تبلیغات شخصی
  • پیشنهادات یا تخفیف ها
  • بازاریابی مجدد
  • نظرسنجی ها

مصرف کنندگان از طریق تلفن همراه خود با مشاغل مختلف در تعامل هستند. صاحبان مشاغل نیز با توجه به هدف ارسال پیامک برای پیشبرد فروش از نتایج بازاریابی پیامکی بهره مند می شوند. بنابراین جای تعجب نیست که حتی در سال 2020، قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، شیوه ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان را تغییر دهد، بیش از نیمی از خرده‌فروشان آمریکایی قصد داشتند سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال پیامکی را افزایش دهند. بازاریابی پیامکی می‌تواند مکمل موثری برای انواع دیگر بازاریابی و تبلیغات باشد. ، به شما این امکان را می دهد که با پیام های هدفمند و موثر در زمان واقعی به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی پیامکی چیست؟

آنچه باید قبل از ارسال لینک در متن پیامک بدانید

لینک ها معمولا طولانی هستند. می توانید از برخی ابزارها برای کوتاه کردن لینک استفاده کنید. چندین سایت رایگان وجود دارد که خدمات کوتاه کردن لینک را برای مشاغل ارائه می دهد. همچنین برخی از نرم افزارهای ارسال پیامک انبوه این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهند. بنابراین نیازی به استفاده از ابزار دیگری نخواهید داشت.

طول متن پیام

بنابراین باید بدانید که طول متن هایی که از طریق پیامک ارسال می کنید محدود است. بنابراین قبل از افزودن لینک به متن پیامک باید به اندازه متن نیز توجه کنید. یک پیام متنی می تواند حداکثر 160 کاراکتر داشته باشد که حدود 20 تا 40 کلمه است. تعداد کاراکترها در اکثر پیوندها به طور متوسط ​​بین 60 تا 70 است که تقریباً به نصف کاهش یافته است. برای بازاریابی پیامکی بهتر است متون کوتاه، کارآمد و دقیق بنویسید. اگر این کار را نکنید، ممکن است مجبور شوید چندین پیام متنی بفرستید تا با تمام متن شما مطابقت داشته باشد. با اضافه شدن پیامک هزینه شما نیز افزایش می یابد.

از زبان توهین آمیز پرهیز کنید

هنگام پیوند دادن در پیام های متنی، حتما از زبان هرزنامه خودداری کنید. به یاد داشته باشید، مردم اغلب از کلیک کردن روی پیوندها محتاط هستند، مگر اینکه به فرستنده اعتماد کنند. از آنجایی که ممکن است این اولین بار باشد که پیوندهایی را در پیام های متنی ارسال می کنید، با استفاده از زبانی که آنها را به متن های شما مشکوک می کند، خطر از دست دادن مشتریان را نداشته باشید.

مهم است که فقط برای افرادی پیام ارسال کنید که شرکت شما را می شناسند یا در گذشته از شما خرید کرده اند. اگر پیام پیوندی را برای شخصی ارسال کنید که هرگز با برند شما تعامل نداشته است، احتمالاً پیام شما را نادیده گرفته و حذف خواهد کرد. حتی ممکن است در لیست سیاه قرار بگیرید. هیچ کس دوست ندارد از افرادی که نمی شناسد یا با آنها ارتباطی ندارند پیام دریافت کند.

همچنین باید یک گزینه انصراف را در پیام های متنی خود قرار دهید. شما نمی خواهید گیرندگان شما احساس کنند که پیام های خود را به آنها تحمیل می کنید. پیام های بازاریابی باید شامل گزینه انصراف باشد.

نرخ کلیک روی لینک خود را دنبال کنید

یکی از مهم ترین داده هایی که می توانید ردیابی کنید نرخ کلیک است. نرخ کلیک (CTR) به درصدی از گیرندگان پیامک که روی پیوند شما کلیک کرده اند از تعداد کل افرادی که پیام را مشاهده کرده اند، اشاره دارد. می توانید از بینش هایی مانند (CTR) برای تعیین میزان قوی بودن متن آگهی در پیام خود استفاده کنید. فراموش نکنید که می توانید از میانبر کلیک استفاده کنید.

دلایل ارسال لینک از طریق پیامک

پیوندها همیشه برای یک کمپین متنی موفق ضروری نیستند و در نهایت بستگی به نقش پیامک در کمپین های شما دارد. با این حال، اگر می خواهید تعامل را افزایش دهید و مصرف کنندگان را تشویق کنید که زمان بیشتری را در سایت خود صرف کنند یا اقدامات خاصی انجام دهند، پیوندهای متنی می توانند بسیار موثر باشند. به دلایل زیر می توانید از ارسال لینک در متن پیامک استفاده کنید:

  • به یک مشتری جدید به فروشگاه خود خوش آمدید: پیام های متنی خوش آمدگویی پیوندهایی به اطلاعات شخصی ارائه می دهد که تجربه مشتری را بهبود می بخشد.
  • پیام‌های سبد خرید رها شده: این پیام‌ها می‌توانند به پیوندهایی اشاره داشته باشند که کاربر پشت سر گذاشته است. این نوع پیامک می تواند فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
  • جزئیات تایید سفارش: مشتریان با دانستن اینکه کالاهایشان ایمن و در راه هستند، آرامش بیشتری خواهند داشت و به نوبه خود به برند شما اعتماد بیشتری خواهند داشت.
  • جزئیات تحویل سفارش: تقریبا 80٪ از مشتریان انتظار دارند به روز رسانی های تحویل سفارش را دریافت کنند. این به‌روزرسانی‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بسته‌های در حال انتقال را نظارت کنند.
  • ارسال پیام های تبلیغاتی: ارسال پیامک تبلیغاتی روشی بسیار موثر برای اطلاع رسانی کمپین ها و تخفیف ها است.

دلایل ارسال لینک از طریق پیامک

لینک را در اس ام اس قرار دهید

تاکنون با اهداف ارسال لینک در یک پیامک آشنا شده اید. اکنون باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. می توانید لینک صفحات مختلف مانند صفحه اینستاگرام، آدرس سایت، آدرس سبد خرید، لینک تلگرام، پرسشنامه و بسیاری موارد دیگر را در متن پیام قرار دهید تا کاربران به صفحه شما هدایت شوند. می خواهید بعد از باز کردن پیام

لینک سایت را در پیامک قرار دهید

یکی از کاربردهای ارسال لینک در متن پیام کوتاه، هدایت افراد به وب سایت شما است. برای این کار می توانید آدرس وب سایت خود را با فرمت (https: //sms.ir) در متن پیام قرار دهید. توجه داشته باشید که این فرمت از دو قسمت (//:https) و دامنه شما تشکیل شده است.

درج لینک اینستاگرام در پیامک

یکی دیگر از کاربردهای ارسال لینک در پیامک، ارسال آدرس اینستاگرام است. این آدرس بسته به برند شخصی شما یا آدرس فروشگاه اینستاگرام شما می تواند صفحه شخصی شما باشد. برای درج لینک اینستاگرام به صورت پیامکی باید به فرمت زیر وارد شود. توجه داشته باشید که پس از اسلش (/) باید نام کاربری صفحه خود را وارد کنید.

(

درج لینک تلگرام در اس ام اس

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های پیام رسان در جهان است. این نرم افزار به دلیل امکانات فراوان و همچنین امکان ایجاد کانال پتانسیل خوبی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و یا کانال شخصی دارد. همچنین می توانید لینک تلگرام را در پیامک ارسال کنید. برای این کار باید از فرم زیر استفاده کنید.

(https://t.me//sms.ir)

لینک را در اس ام اس قرار دهید

لینک واتس اپ را در پیامک قرار دهید

همچنین می توانید لینک واتس اپ را در متن پیام قرار دهید تا افراد را راهنمایی کند تا با شما ارتباط برقرار کنند و آن را برای مخاطبان هدف خود ارسال کنند. برای درج لینک واتس اپ در متن پیام باید از فرمت زیر استفاده کنید.

(wa.me/98)

مثلا:

(wa.me/989121234567)

خلاصه

  • در این مقاله با نحوه ارسال لینک در پیامک آشنا شدید. در ادامه در مورد مزایای این کار صحبت کردیم.
  • برای ارسال پیامک انبوه به همراه لینک می توانید از پنل پیامک ایدپرزهان استفاده کنید.
  • فراموش نکنید که طول متن پیام محدود است. در این راستا می توانید از کوتاه کننده لینک یا پنل هایی که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.

سوالات رایج

  1. بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیام های بازاریابی از طریق پیامک است. این کار برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغات، نظرسنجی، اطلاع رسانی و بسیاری موارد دیگر انجام می شود.

2. چگونه لینک را در متن پیام وارد می کنید؟

برای این کار باید از فرمت های خاصی برای ارسال لینک استفاده کنید.

  • (https://sms.ir)
  • (https://t.me//sms.ir)
  • (https://instagram.com/sms.ir)
  • (wa.me/989121234567)

به این مقاله اشاره کنید

[کل: ۰ میانگین: ۰]